Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
EU07-004
2015-12-04 - Bydgoszcz - Zrujnowana siódemka o numerze 004 oczekuje na przeprowadzenie NG na terenie lokomotywowni Bydgoszcz Wschód.
D29 | 201 |
Dodano | 2015-12-06 19:14:00 |
Tagi | PKP Cargo,Bydgoszcz Wschód,kujawsko-pomorskie,jesień |
Przewoźnik | |
Województwo | 0 |
Autor | Kamil Sikora |
Wyświetleń | 3811 |
Akceptacja | Tomasz Zajkowski Data: 2015-12-06 21:54:26 |
Komentarze
1olek | 2018-08-26 14:24:00 | Nie mozna zostawiac kazdej lokomotywy ze wzgledu na sentyment do niej. Sluzyly dlugo i ich czas dobiegl konca. Trzeba isc z postepem i zamawic nowe lokomotywy. Taka jest kolej rzeczy. |
Kolejarz Rozek | 2018-08-26 14:14:46 | Prędzej w Katowicach lub Czechowicach-Dziedzicach, tam EU07-004 służyło najdłużej... |
Cargulec160 | 2018-08-26 14:04:23 | Jeżeli 07-001 zostanue przywrócona do ruchu, będzie świetnie, mimo, że to graniczy z cudem. A 004 możnaby ustawić gdzieś, naprzykład jako pomnik na odolanach albo w Bydgoszczy. |
Kamil Sikora | 2018-08-26 11:22:35 | Ratowanie 004 z samego faktu, że to 004 nie jest sensowne i opłacalne. Warto pamiętać, że PKP Cargo posiada już zachowaną w Skansenie w Chabówce EU07-001 i bardziej opłacałoby się zainwestować w przywrócenie tej właśnie maszyny do ruchu. Zwłaszcza, że posiada ona nadal komplet detali i porównując z 004 jest wydaje się w lepszym stanie niż maszyna będąca dawcą części. Samą zaś 004 warto by może faktycznie zostawić i ustawić jako pomnik przed którąś z szop. |
Cargulec160 | 2018-08-26 1:20:19 | Jeszcze jest EU07-130, która jest dawcą części. |
Cargulec160 | 2018-08-26 1:19:34 | PKP Cargo ma EU07-065, która oczkuje na NG, a raczej naprawiać jej nie chcą, więc mogłaby być dawcą części dla tej EU07. |
Kamil Sikora | 2018-08-26 0:17:59 | Wystarczy porównać stan techniczny i wygląd zewnętrzny obydwu maszyn, odpowiedź jest chyba oczywista. |
Cargulec160 | 2018-08-25 18:35:19 | Ale po co 195 do muzeum pakować? Moim zdaniem chodzi o wiek, nie o malowanie.... |
Kamil Sikora | 2018-08-25 17:16:06 | Próbowałem wnioskować o wpisanie EU07-004 na listę lokomotyw przeznaczonych do ochrony historycznej i zachowania lecz propozycja została odrzucona. Maszyna z uwagi na stan techniczny nie jest przewidziana do zachowania jako egzemplarz muzealny i zostanie wkrótce skreślona z ewidencji i zezłomowana. Kiedy konkretnie to nastąpi trudno powiedzieć. Do zachowania przeznaczona zostanie EU07-195 po odstawieniu i wygaśnięciu dopuszczenia do ruchu w 2021 roku. |
Cargulec160 | 2018-08-25 17:07:36 | W takim razie, co z nią zrobią? Nie skreślona, to co, do muzeum? |
Kamil Sikora | 2018-08-25 16:15:57 | Jej czas minął, 45 lat pracowała w czynnej służbie i nie będzie już poddawana naprawie P5. Przyszedł czas na młodsze 10-15 a nawet 20 lat maszyny serii ET22 i ET41 w które spółka najwięcej inwestuje. |
Cargulec160 | 2018-08-23 16:43:17 | Masakra. To pokazuje, jak PKP Cargo dba o 40/50 letnie maszyny...... |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710