EU07-004
2015-12-04 - Bydgoszcz - Zrujnowana siódemka o numerze 004 oczekuje na przeprowadzenie NG na terenie lokomotywowni Bydgoszcz Wschód.
D29201
Dodano2015-12-06 19:14:00
TagiPKP Cargo,Bydgoszcz Wschód,kujawsko-pomorskie,jesień
Przewoźnik
Województwo0
AutorKamil Sikora
Wyświetleń3811
AkceptacjaTomasz Zajkowski Data: 2015-12-06 21:54:26

Komentarze

1olek2018-08-26 14:24:00 |
Nie mozna zostawiac kazdej lokomotywy ze wzgledu na sentyment do niej. Sluzyly dlugo i ich czas dobiegl konca. Trzeba isc z postepem i zamawic nowe lokomotywy. Taka jest kolej rzeczy.
Kolejarz Rozek2018-08-26 14:14:46 |
Prędzej w Katowicach lub Czechowicach-Dziedzicach, tam EU07-004 służyło najdłużej...
Cargulec1602018-08-26 14:04:23 |
Jeżeli 07-001 zostanue przywrócona do ruchu, będzie świetnie, mimo, że to graniczy z cudem. A 004 możnaby ustawić gdzieś, naprzykład jako pomnik na odolanach albo w Bydgoszczy.
Kamil Sikora2018-08-26 11:22:35 |
Ratowanie 004 z samego faktu, że to 004 nie jest sensowne i opłacalne. Warto pamiętać, że PKP Cargo posiada już zachowaną w Skansenie w Chabówce EU07-001 i bardziej opłacałoby się zainwestować w przywrócenie tej właśnie maszyny do ruchu. Zwłaszcza, że posiada ona nadal komplet detali i porównując z 004 jest wydaje się w lepszym stanie niż maszyna będąca dawcą części. Samą zaś 004 warto by może faktycznie zostawić i ustawić jako pomnik przed którąś z szop.
Cargulec1602018-08-26 1:20:19 |
Jeszcze jest EU07-130, która jest dawcą części.
Cargulec1602018-08-26 1:19:34 |
PKP Cargo ma EU07-065, która oczkuje na NG, a raczej naprawiać jej nie chcą, więc mogłaby być dawcą części dla tej EU07.
Kamil Sikora2018-08-26 0:17:59 |
Wystarczy porównać stan techniczny i wygląd zewnętrzny obydwu maszyn, odpowiedź jest chyba oczywista.
Cargulec1602018-08-25 18:35:19 |
Ale po co 195 do muzeum pakować? Moim zdaniem chodzi o wiek, nie o malowanie....
Kamil Sikora2018-08-25 17:16:06 |
Próbowałem wnioskować o wpisanie EU07-004 na listę lokomotyw przeznaczonych do ochrony historycznej i zachowania lecz propozycja została odrzucona. Maszyna z uwagi na stan techniczny nie jest przewidziana do zachowania jako egzemplarz muzealny i zostanie wkrótce skreślona z ewidencji i zezłomowana. Kiedy konkretnie to nastąpi trudno powiedzieć. Do zachowania przeznaczona zostanie EU07-195 po odstawieniu i wygaśnięciu dopuszczenia do ruchu w 2021 roku.
Cargulec1602018-08-25 17:07:36 |
W takim razie, co z nią zrobią? Nie skreślona, to co, do muzeum?
Kamil Sikora2018-08-25 16:15:57 |
Jej czas minął, 45 lat pracowała w czynnej służbie i nie będzie już poddawana naprawie P5. Przyszedł czas na młodsze 10-15 a nawet 20 lat maszyny serii ET22 i ET41 w które spółka najwięcej inwestuje.
Cargulec1602018-08-23 16:43:17 |
Masakra. To pokazuje, jak PKP Cargo dba o 40/50 letnie maszyny......

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.05214 sekundy, zapytań SQL: 8