EP07-330
2018-08-25 - Otusz - EP07-330 z IC 75106 "Bachus" relacji Zielona Góra - Gdynia Główna mija Otusz
D293
Dodano2018-08-29 23:39:31
PrzewoźnikPKP Intercity S.A.
Województwowielkopolskie
AutorMP5
Wyświetleń1474
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

EN57fan2019-01-21 19:08:32 |
Owszem, tylko w sieci miejskiej często jest tak, że jedzie kilka pojazdów jeden za drugim. Na kolei po pierwsze coś takiego nie jest możliwe, po drugie ruch ogólnie jest rzadszy, być może w rejonie stacji byłaby taka możliwość, że np. jeden pociąg by hamował, a drugi właśnie startował w przeciwnym kierunku. W każdym razie nie spodziewałbym się jakichś realnych oszczędności. O ile w ogóle taryfa za dostęp do torów coś takiego przewiduje.
Cookie2019-01-20 21:16:27 |
Przecież stosuje się to od lat nie tylko na kolei ale też w sieci miejskiej. Tj. tramwajach i trolejbusach. Jak to sie dzieje to nie wiem ale nowe rozwiązanie to nie jest...
EN57fan2019-01-20 19:30:49 |
A czy w ruchu kolejowym zwrot energii do sieci jest w ogóle możliwy? Żeby zwrócić energię, coś musi ją pobrać, a nie zrobi tego elektrownia. Inny pojazd musiałby znajdować się w tej samej sekcji zasilania, co nie jest takie proste.
Kamil Sikora2019-01-20 18:44:41 |
Bo przeprowadzanie napraw P5 tych lokomotyw bez modernizacji jest kompletnie bez sensu. Zwłaszcza przy pozostawianiu energochłonnego i drogiego rozruchu oporowego bez możliwości zwrotu energii z hamowania do sieci trakcyjnej (rekuperacji). Pomijam już to, że 330 oczekuje na wykonanie naprawy P5/2 czyli naprawy G2 (czyli tak jak wszystkie odstawione siódemki typu 4E w PKP IC) zaś maszyna o 2 numery niższa czyli EU07-328 nadal nie przeszła jeszcze nawet naprawy P5/1 czyli G1! Oprócz 328 zaś jest jeszcze ponad 30 innych maszyn, które również oczekują na wykonanie pierwszych NG/P5 i są dużo mniej wyeksploatowane (około 3 mln przebiegu mniej), a więc mają dużo większe szanse na kwalifikację do takiej naprawy moim zdaniem.
Lurr3x2019-01-20 18:33:11 |
Chyba że kolejna P4 jeśli taka jest możliwa
MegaTVHD2019-01-20 17:47:28 |
IC nie może robić P5 w trybie bezprzetargowym. Zatem byśmy usłyszeli o przetargu na P5+M raczej dla siódemek. No i IC jest bardzo niechętne do robienia napraw głównych dla nich.
Cargulec1602019-01-20 17:43:03 |
Oby jej w ogóle zrobili tą P5, bo w statusie dalej jest OG.
Lurr3x2019-01-20 17:23:56 |
Czyżby P5+ moderna?
Czy raczej P5 i zostanie malowanie?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.03336 sekundy, zapytań SQL: 8