Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
EP07-330
2018-08-25 - Otusz - EP07-330 z IC 75106 "Bachus" relacji Zielona Góra - Gdynia Główna mija Otusz
D29 | 3 |
Dodano | 2018-08-29 23:39:31 |
Przewoźnik | PKP Intercity S.A. |
Województwo | wielkopolskie |
Autor | MP5 |
Wyświetleń | 1474 |
Akceptacja | auto_akceptacja |
Komentarze
EN57fan | 2019-01-21 19:08:32 | Owszem, tylko w sieci miejskiej często jest tak, że jedzie kilka pojazdów jeden za drugim. Na kolei po pierwsze coś takiego nie jest możliwe, po drugie ruch ogólnie jest rzadszy, być może w rejonie stacji byłaby taka możliwość, że np. jeden pociąg by hamował, a drugi właśnie startował w przeciwnym kierunku. W każdym razie nie spodziewałbym się jakichś realnych oszczędności. O ile w ogóle taryfa za dostęp do torów coś takiego przewiduje. |
Cookie | 2019-01-20 21:16:27 | Przecież stosuje się to od lat nie tylko na kolei ale też w sieci miejskiej. Tj. tramwajach i trolejbusach. Jak to sie dzieje to nie wiem ale nowe rozwiązanie to nie jest... |
EN57fan | 2019-01-20 19:30:49 | A czy w ruchu kolejowym zwrot energii do sieci jest w ogóle możliwy? Żeby zwrócić energię, coś musi ją pobrać, a nie zrobi tego elektrownia. Inny pojazd musiałby znajdować się w tej samej sekcji zasilania, co nie jest takie proste. |
Kamil Sikora | 2019-01-20 18:44:41 | Bo przeprowadzanie napraw P5 tych lokomotyw bez modernizacji jest kompletnie bez sensu. Zwłaszcza przy pozostawianiu energochłonnego i drogiego rozruchu oporowego bez możliwości zwrotu energii z hamowania do sieci trakcyjnej (rekuperacji). Pomijam już to, że 330 oczekuje na wykonanie naprawy P5/2 czyli naprawy G2 (czyli tak jak wszystkie odstawione siódemki typu 4E w PKP IC) zaś maszyna o 2 numery niższa czyli EU07-328 nadal nie przeszła jeszcze nawet naprawy P5/1 czyli G1! Oprócz 328 zaś jest jeszcze ponad 30 innych maszyn, które również oczekują na wykonanie pierwszych NG/P5 i są dużo mniej wyeksploatowane (około 3 mln przebiegu mniej), a więc mają dużo większe szanse na kwalifikację do takiej naprawy moim zdaniem. |
Lurr3x | 2019-01-20 18:33:11 | Chyba że kolejna P4 jeśli taka jest możliwa |
MegaTVHD | 2019-01-20 17:47:28 | IC nie może robić P5 w trybie bezprzetargowym. Zatem byśmy usłyszeli o przetargu na P5+M raczej dla siódemek. No i IC jest bardzo niechętne do robienia napraw głównych dla nich. |
Cargulec160 | 2019-01-20 17:43:03 | Oby jej w ogóle zrobili tą P5, bo w statusie dalej jest OG. |
Lurr3x | 2019-01-20 17:23:56 | Czyżby P5+ moderna? Czy raczej P5 i zostanie malowanie? |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710