ET26-001
2019-09-25 - Gdańsk - ET26 czyli Dragon2 z silnikiem dojazdowym wystawiony w czasie targów kolejowych Trako 2019
D29249
Dodano2019-09-25 20:09:42
PrzewoźnikNEWAG S.A. Nowy Sącz
Województwopomorskie
Autorarctodus1111
Wyświetleń1471
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

YOGEE2020-01-04 0:56:34 |
Myślę, że można by poprawić metryczkę E6ACTad-018 bo lokomotywa miała tylko zmianę oznaczeń na ET26-001 a nie modernizację
Petelicki2019-12-18 23:34:06 |
Złóż zapytanie w tej sprawie do NEWAGu to może podadzą jakieś widełki :)
KazET212241422019-12-18 16:33:07 |
Aha czyli wszystko jasne. A wiadomo jaki koszt naprawy rewizyjnej wynosiłby dla Dragona 2 (ET25, ET26 oraz dwusystemowej o nieznanym oznaczeniu) ?
Kolejarz1232019-12-18 0:11:18 |
O to ie wiedziałem, że to tak @MegaTVHD. Dzięki za wyjaśnienie :)
MegaTVHD2019-12-17 23:19:54 |
O, no prosze. Nawet nie wiedziałem, że mają ogrzewanie :)
Petelicki2019-12-17 23:14:11 |
Akurat sprzęg ogrzewania to one mają. Ale tak wspomniano. Brak sensu. Wyższe koszta są przeciwko takiej maszynie.
MegaTVHD2019-12-17 22:27:03 |
Brak sensu. 120 km/h, brak sprzęgu ogrzewania, duża masa. EU160 względem ET26 ma 41 ton mniej - też to jest bardzo ważne.
KazET212241422019-12-17 22:03:05 |
Czy Dragony sześcioosiowe mogłyby być używane w ruchu pasażerskim, czy raczej tak jak w przypadku ET22, ich użycie w takiej roli byłoby próbą założenia siodła na krowie i nie byłoby dobrą rzeczą ?
MegaTVHD2019-12-17 21:42:59 |
Arctodus1111 zrobił duży falstart.
Wkrótce to będzie ogarnięte :)

A ET26 ma być tylko 7 @Kolejarz123. Pozostałe 24 to dwusystemowe lokomotywy.
Kolejarz1232019-12-17 21:31:34 |
10 kupili.. :)
YOGEE2019-12-17 21:00:21 |
Po co wpisano aż 10 ET26 skoro PKP Cargo kupiło ich tylko 7?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.08252 sekundy, zapytań SQL: 10