ET22-233
2001-03-10 - Szczecinek - lokomotywownia. W macierzystej jednostce. To oryginalne barwy z żółtym czołem - można sobie porównać współczesne wykonanie do tego oryginału.
D29
Dodano2020-02-10 21:33:06
PrzewoźnikPKP
Województwozachodniopomorskie
Autorchester
Wyświetleń644
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

sopelsky2020-02-13 23:04:48 |
@Kaz, jak Ty pieprzniesz jakąś głupotę to aż ręce opadają. Ci o jednym, Ty o drugim i co gorsza zawsze ta sama głupia gadka.
KazET212241422020-02-13 13:25:43 |
@1olek: Sens ma i prawdopodobnie za dwa lata się o tym dowiemy, gdyż z tego co mi się wydaje to obecnie ET22 wraz z paroma innymi lokomotywami elektrycznymi PKP C mają przeprowadzaną NR co 6 lat.

ps: Takie małe info dla @1olek. Pamiętaj, że od 2001 roku PKP jest podzielone na trzech przewoźników takich jak PKP Intercity, PolRegio i PKP Cargo. Akurat ta maszyna wraz z tą drugą na zdjęciu w tym przypadku należy do tego trzeciego.
1olek2020-02-13 12:58:14 |
A jaki to ma sens ekonomiczny dla PKP ?
EN57fan2020-02-13 10:22:06 |
Na rewizje i tak kiedyś trafią, więc wtedy można to zrobić.
Cargulec1602020-02-12 16:09:33 |
Zgadzam się z EN57fan, lecz miej na uwadze, że nie na wszystko są pieniądze i jest dobrze jak jest.
EN57fan2020-02-11 19:55:12 |
Ja bym zamienił malowania 233 i 003. 233 ze wszystkimi detalami nadaje się na fabryczną, a 003 na coś takiego powyżej.
Kamil Sikora2020-02-10 23:31:59 |
Tym zdjęciem chyba wyjaśniłeś temat kolorów tej maszyny ;)

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.02287 sekundy, zapytań SQL: 10