EU07-177
2019-11-07 - Kraków - EU07-177 i EU07-106 oczekują , na swój dalszy los na terenie lokomotywowni południowego zakładu spółki PKP Intercity w Krakowie.
D29
Dodano2020-03-05 13:44:08
PrzewoźnikPKP Intercity S.A.
Województwomałopolskie
AutorRailsilesia
Wyświetleń341
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

Sajan2020-03-06 6:15:53 |
Ogólnie jest już rozwiązanie dla naprawy siódemek. Zobaczymy w kwietniu czy coś z tego wyjdzie.
MegaTVHD2020-03-05 22:39:02 |
Natomiast co do ET40 - Maszyny są odstawione, widocznie nie ma na nie zainteresowania.
MegaTVHD2020-03-05 22:35:35 |
Tylko przy Vectronach, Dragonach czy innych nowoczesnych maszynach wszystko jest wykorzystywane. Stary tabor marnuje duużo energii na opornikach. Także sorki Kaz, ale teraz się nie popisałeś.
KazET212241422020-03-05 21:42:43 |
@1olek: Kompletne głupoty piszesz. Masz chociaż potwierdzenie że ET40 które pracowały dla Lotosu stoją w krzakach ? Nie sądzę aby Industrial Division miało aż tak doprowadzać swój tabor do ruiny, zwłaszcza, że mają oferować wynajem lokomotyw, co podkreślone na swojej stronie jako główną działalność. Inna kwestia to, że nie ma prądożernych ani energooszczędnych lokomotyw. Każda lokomotywa elektryczna pobiera tyle samo prądu ze względu na napięcie panujące na polskiej kolei (3000 V), czy również sama moc tych maszyn o czym pisał @Petelicki i z tym się też w pełni zgadzam. To co pisałeś Olku to raczej wymysł osób, które nie mają pojęcia zbytnio o kolei. Prędzej ET40 ID dostaną malowanie CargoUnit, aby potem mogły realizować dalsze prace pod przyszłe wynajmy, a sama rezygnacja eksploatacji ET40 przez Lotos była związana z dostarczeniem Dragonów, które wypełniły luki taborowe, a nie jakimś gapieniem się na liczniki.
Petelicki2020-03-05 21:06:28 |
Prądożerne i energooszczędne nowe. Taaa, jasne. Przy obecnych mocach dragonów czy vectronów prądu idzie również sporo. Nie bez powodu IC przynajmniej jeszcze niedawno rozliczało Siemensy ryczałtowo a nie z licznika.
1olek2020-03-05 21:01:03 |
Nie wiem czy obecnie znalazly by kupca, to sa stare pradozerne maszyny, dlatego ponoc Lotos zrezygnowal z trzech ET40 ktore wrocily w krzaki i poki co nie zapowiada sie aby z nich wyjechaly. Obecnie przewoznicy bardziej celuja w nowy energooszczedny tabor.
Kamil Sikora2020-03-05 18:48:47 |
Jeśli zaś chodzi o sprzedaż lokomotyw przez PKP Cargo to należy pamiętać, że w ostatnich przetargach NIE BYŁY sprzedawane elektrowozy liniowe. Na sprzedaż wystawiono spalinowozy i elektryczne manewrówki EM10, które zresztą kupca nie znalazly. Jednak w 2015 roku, gdy wystawiane na sprzedaż były elektryczne lokomotywy liniowe to sprzedały się bardzo licznie (wszystkie wystawione wówczas ET21 i nawet kilka sztuk ET40). Popyt na tego rodzaju pojazdy nadal byłby obecny i jest obecny w przypadku spalinówek o czym dobrze napisał @Kaz, podając przykład odkupionej od złomiarza SM42, która może wróci niebawem do służby.
Kamil Sikora2020-03-05 18:45:08 |
@specjal859: Niestety masz rację i dokładnie tak jest. Maszyny rozeszły by się jak świeże bułeczki osiągając ceny po kilkaset tysięcy złotych i to nawet mimo niekompletności i dosyć długiego postoju w krzakach. To o czym pisze Wojtek jest też racją i rzeczą nieuchronną, jednak przy takich cenach nowego taboru nie każdego na niego stać, a stare maszyny nadal są alternatywą.
KazET212241422020-03-05 15:22:30 |
@specjal859: Nie kwestionuj losów w daną lokomotywę, gdyż potem może się to spełnić. Podjęcie decyzji przez przewoźnika o dalszych losach siódemek ze zdjęcia jak i w inny tabor jest kwestią czasu. Dlatego lepiej nie wydawaj wyroków, gdyż potem będziesz miał co miał.
@arctodus1111: Było to kilka firm złomiarskich, aczkolwiek ostatnimi czasy prawdopodobnie od Złomstala Imbranowice jeden z przewoźników odkupił SM42-074. Czy większość pozostałych spalinowozów przewoźnicy zdołają odkupić od złomiarzy ? - Zobaczymy pożyjemy.
specjal8592020-03-05 14:56:57 |
Skoro tak sytuacja wygląda to raczej wątpliwa przyszłość siódemek.
arctodus11112020-03-05 14:39:30 |
Można sprzedać, ale wśród przewoźników towarowych widać trend na leasing nowszych maszyn. Ostatnio była okazja na kupno lokomotyw z Cargo i co? Prawie wszystkie kupił złomiarz.
specjal8592020-03-05 14:37:44 |
OK dla IC wyjeździły ale sprzedać ich nie można oby to nie wspomagać konkurencji dla Cargo. Czy jestem w błędzie?
arctodus11112020-03-05 14:29:09 |
Nie jest chore? Wyjeździły swoje, czas by zastąpiły je nowe maszyny.
specjal8592020-03-05 14:18:09 |
To jest chore w tym kraju żeby maszyny stały i gniły.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.01728 sekundy, zapytań SQL: 10