E6ACTad-015
2020-05-03 - Topola Osiedle - Dragon spółki Logistics & Transport Company jako pociąg przewoźnika Bartex Plus jadący w planie TME 654015/6 zbliża się do tarczy ostrzegawczej semafora wjazdowego stacji mijankowej Topola Osiedle na linii 355. Na haku niskoburtowe węglarki wiozące kamień hydrotechniczny, który prawdopodobnie posłuży do umocnienia wałów nadmorskich.
D29355
Dodano2020-05-04 17:54:53
PrzewoźnikLogistics & Transport Company Sp. z o.o.
Województwowielkopolskie
Autorpitagoras23
Wyświetleń2539
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

arctodus11112020-08-27 10:13:06 |
Karpiel jest tylko zamawiającym pociągi z trakcją elektryczną, obsługa, tabor jest Bartex Plus.
Kolejowy Kazik2020-08-27 9:44:54 |
@Mark Po rozpadzie Logistics & Transport Company nastąpił bałagan w kwestii podziału na przewoźników. Najpierw wszystko jeździło jako Bartex Plus, który później dostał zakaz prowadzenia pociągów trakcją elektryczną. Wtedy zaczęli jeździć jako Karpiel. Teraz przewoźnikami pociągów dawnego LTC są Karpiel. Bartex Plus i Logistics & Transport.
Mark2020-08-27 9:00:16 |
W nawiązaniu do poniższej dyskusji informuję, że część pociągów dotychczas realizowanych przez LTC oraz Bartex Plus jest obecnie realizowanych przez Karpiel.

Samo Bartex Plus na przykład realizował również przewozy dla spółki Pozbruk, więc pewnie te przewozy też przejdą do Karpiela.
chester2020-06-01 21:46:01 |
@guzior - przekształcenie spółki to bardzo konkretna procedura. Jeżeli GTC i LTC funkcjonowały równolegle jako podmioty prawa, to o przekształceniu jednego w drugi nie mogło być mowy. Ewentualnie można mówić o przenoszeniu funkcji, ale wydaje mi się, że GTC bawił się w manewry na robotach infrastrukturalnych ewentualnie wynajmie lokomotyw na te roboty, a LTC uprawiał przewozy kolejowe. Ostatecznie zgadzam się z arctodusem, że bez jakiegoś insiderskiego info możemy jedynie dywagować.
guzior2020-06-01 19:00:32 |
@arctodus1111 Większość (jeśli nie wszystkie) lokomotywy elektryczne należące do LTC prowadzą przewozy pod banderą Bartex Plus.. TEM2-075,TEM2-145 oraz M62-1556, które należą do IGL prowadzą przewozy dla Logistics & Transport. Pozostałe loki, należą pod Bartex Plus.. Trochę to skomplikowane..
@chester Nie wiem czy moje przypuszczenia i ustalenia są słuszne ale jedyne co GTC ma do tego wątku to wieść o tym, że spółka ta przekształciła się w LTC. Tyle, że GTC, a później LTC miały nie lada problem, gdyż były dwa VKMy. Mogę się mylić ,jednakże to chyba tyle co GTC może wnieść do tego wątku.
arctodus11112020-06-01 12:17:11 |
Bez informacji od kogoś z wewnątrz to potrzeba będzie czasu by ustalić co gdzie poszło.
chester2020-06-01 7:55:39 |
No dobra, a jak się do tego ma siostrzana spółka GTC? Wydaje sie, że w tej dyskusji o podziale LTC zabrakło tego wątku.
arctodus11112020-05-31 20:47:24 |
Czyli E6ACTa-015 i Tem2-080 trafiły do Bartex Plus, bo te ostatnio widziałem i fotografowałem w Białogardzie, a jak się dowiedziałem przez znajomego ISEDR to przyjechały jako Bartex Plus. Tak samo w maju z dragonem 015 przyjechała SM42-2652 jako Bartex Plus.
guzior2020-05-31 1:31:26 |
@Mark Masz rację, jednakże lokomotywy spalinowe też już są przekazywane. Chociażby SM30-237 oraz SM30-1053, które stoją w Rzepinie na szopie REMKOL'u. W/w pojazdy należały do LTC a po rozpadzie trafiły do IGL (spółka/przewoźnik z Kostrzyna) podobnie jak M62-1556, TEM2-145 czy TEM2-075.. W Rzepinie naprawę przechodzi także M62-1286 (czarny + żółte pasy), który po naprawie wyjedzie w identycznym schemacie jak w/w 1556 (brak informacji o silniku) i także trafi do IGL.. Dzieje się..
Mark2020-05-30 19:43:59 |
Cały ten proces jest o wiele bardziej przemyślany niż się wszystkim wydaje. Praca przewozowa LTC jest powoli przekazywana do Bartex Plus (w pierwszej kolejności połączenia wykonywane trakcją elektryczną). Istnieją spore powiązania pomiędzy kilkoma licencjonowanymi polskimi przewoźnikami kolejowymi oraz przedsiębiorstwami zajmujących się kruszywem.
chester2020-05-27 23:53:46 |
A ja słyszałem o planowanym podziale między dwóch wspólników, z których jeden rzekomo miał sobie "dokupić" Bartex. Ile z tego to zwykły szum, a ile prawdy, nie wiem, ale jakieś zbieżności są.
guzior2020-05-27 22:49:48 |
@arctodus1111 Z tego co udało mi się dowiedzieć to tak, lokomotywy odsprzedali takim spółkom jak chociażby IGL czy Bartex Plus
arctodus11112020-05-27 20:13:59 |
LTC się rozpadło?
guzior2020-05-27 18:39:03 |
Lokomotywa od dłuższego czasu prowadzi pociągi spółki Bartex Plus. Mówi się o przepisaniu tego pojazdu do w/w przewoźnika po rozpadzie spółki Logistics & Transport Company

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.04532 sekundy, zapytań SQL: 8