Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
S-244
2020-05-09 - Kraków - Zakładowa S-244 w trakcie manewrów.Lokomotywa wyposażona w system zdalnego sterowania.
D29 | |
Dodano | 2020-05-09 23:12:53 |
Przewoźnik | PUK Kolprem Sp. z.o.o. |
Województwo | maĹopolskie |
Autor | APodleski |
Wyświetleń | 1362 |
Akceptacja | auto_akceptacja |
Komentarze
KUBUTECH911 | 2020-07-05 23:16:48 | Osobną kwestią jest "wizerunek" firmy - myślisz, ze taka firma, która ma zakontraktowane zadania na wykonanie pracy przewozowej w warunkach silnego zapylenia itd. przejmuje się wyglądem pojazdu pod kątem wizerunku ? Po co ma to robić ? Ta lokomotywa to nie pomnik, to nie jest tabor pasażerski, przy którym wyglądu jest ważny choćby dlatego aby pasażer się nie ubrudził gdy podejdzie do pojazdu. |
KUBUTECH911 | 2020-07-05 23:12:38 | @1olek - pozwól, że to co dzieje się na zachodzie zostanie na zachodzie, a to co jest u nas zostanie u nas... Umycie takiej lokomotywy to nie wjazd na myjnie jak w przypadku samochodów osobowych. Zwłaszcza gdy jest w stanie, w którym do pozbycia się brudu potrzebna byłaby bardzo mocna myjka ciśnieniowa (+180 barów) lub wręcz szlifierka. Widać, że nie za bardzo masz pojęcie o utrzymaniu taboru ... to jest dokładnie ten sam przypadek gdy konduktor zostaje zwyzywany przez pasażerów bo pociąg się spóźnił - maszyniści nie mają wpływu na utrzymanie taboru na takim poziomie jak mycie pojazdu ... |
1olek | 2020-05-11 21:07:30 | @KUBUTECH911 nie obraz się ale to jest typowo polskie podejście do sprawy, na zachodzie w takim wypadku maszyne myje się codziennie. Ona ma jezdzic i wygladac, bo to jak wyglada swiadczy o firmie i jej zalodze. Jak maszyna tak wygląda to jak musi reszta zakładu wygladac, smród brud i syf dokola, no i zaloga która ma to w 4 literach. |
1olek | 2020-05-11 21:03:58 | Czyli utzymanie maszyn nie wykonuje swoich obowiazkow skoro takie brudasy jezdza. |
Petelicki | 2020-05-11 20:41:33 | Ale po co mają to robić? Lokomotywy nie są już przypisane do planowych drużyn, to było marnowanie pieniędzy. Ponad połowę czasu takie maszyny po prostu stały. Kolejna rzecz, czemu mają to myć? Nikt nam nie płaci za mycie lokomotywy. Ogarnia się kabiny po sobie czy poręcze, ale nie pudła. Od tego jest utrzymanie maszyn. I nie ma to nic wspólnego z pasją. Śmieszne są dla mnie te twierdzenia, że teraz nie pracuje się z pasją bo maszyny wyglądają jak wyglądają. Po prostu nikt nie jest frajerem i za darmo robić nie będzie. |
KUBUTECH911 | 2020-05-11 19:59:51 | Swoją drogą, jeżeli lokomotywa pracuje w zakładzie przemysłowym i jest narażona na ciągły kontakt z pyłem i innymi zanieczyszczeniami to mycie takiego pojazdu jest pozbawione sensu - pojazd ma pracować, a nie ładnie wyglądać, o ile spełnia wymogi bezpieczeństwa. |
mat mat EN57 | 2020-05-11 17:24:02 | krótko mówiąc - skończyły się czasy, kiedy ta praca była z pasją |
guzior | 2020-05-11 10:09:39 | Lokomotywa ma jeździć a nie wyglądać, a to, że jest brudna to nic nowego. Czemu kolejarze nie myją? Bo to nie jest ich obowiązek to raz, a dwa czasy gdzie maszyniści dbają o stan wizualny lokomotywy minął parę jak nie paręnaście lat temu. Znajdą się jeszcze tacy, którzy "ogarną" loka przed jazdą ale jest to wyjątkowo małe grono osób ;).. |
1olek | 2020-05-10 20:10:07 | Czemu kolejarze nie myja tych lokow. Wyglada strasznie. |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710