Notice: Undefined index: user_id in /var/www/virtual/ilostan.forumkolejowe.pl/htdocs/foto.php on line 55
EU07-060
2020-11-14 - Kraków - Szykuje się dłuższy postój na Prokocimiu.
D29
Dodano2021-02-07 23:57:25
PrzewoźnikPKP Intercity S.A.
Województwomałopolskie
AutorYOGEE
Wyświetleń603
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

Petelicki2021-02-10 10:34:12 |
Trzymanie rozkładowej 100 jest problemem i tak. Prędzej czy później albo doganiasz wlekącego się osobowego, pospiesznego z vmax 120 czy najczęściej wlekący się pociąg Cargo bo zawsze można godzinkę więcej na pojeździe złapać albo jazda na 3 układzie to grzech śmiertelny i nie wolno bo nie. Dużo by gadać
EN57fan2021-02-10 10:25:17 |
Wątpię aby w Polsce prędkość towarów wzrosła do takiej której stare sztrucle nie osiągną ;) Ale tak, dziś nie jest raczej dużym problemem wynajęcie traxa z tzw. poola.
chester2021-02-09 21:25:59 |
A nawet nie myślałem o starych sztruclach, tylko o Vectronach czy Traxxach. One dzisiaj są drogą alternatywą, ale jak modernizacja infrastruktury będzie postępować, będą stanowić przewagę, gdyż wraz ze wzrostem średniej prędkości handlowej pociągów towarowych koszt (wysoki) nowoczesnej lokomotywy staje się mniej znaczący a korzyść bierze jej długi resurs i mniejsza awaryjność.
sewcio652021-02-09 16:03:25 |
Nie wszyscy mają spółkę siostrę która dysponuje DE 6400 ;)
CenTraX2021-02-09 9:37:33 |
" napływ zagranicznych pojazdów" ? Chyba że pojedyncze sztuki dla papierowych przewoźników - DB przecież wiadomo dlaczego kasuje TEM2 itp, woli swoje maszyny serwisowane, produkowane w EU ...
Kamil Sikora2021-02-09 1:14:42 |
Dokładnie. Dodatkowo przyspieszą napływ zagranicznych pojazdów z rodziny TE109 (BR232) czy TEM2 lub nawet M62, które również będą wzmacniać konkurencję po naprawach i modernizacjach za granicą lub w Polsce.
chester2021-02-08 21:16:31 |
Paradoksalnie takie decyzje przyspieszą modernizację taboru prywatnych przewoźników i zwększą ich konkurencję względem kolejarzy państwowych za jakiś czas.
Kamil Sikora2021-02-08 20:25:04 |
Nie jest tak wskazane, które mają to być numery, jedynie ogłoszone zostało postępowanie dotyczące wyceny majątku ruchomego, w którego skład wchodzi 55 sztuk wraków lokomotyw. Innych serii jakichkolwiek lokomotyw w zasadzie w PKP IC nie ma odstawionych a na pewno nie w takiej ilości, więc moim zdaniem oznacza to tylko jedno... https://bit.ly/2N5y0NF
Cargulec1602021-02-08 14:12:46 |
Czyli szykuje się nasz ukochany Polski bezsens. Można prosić o linka do tego przetargu lub o napisanie numerów lokomotyw, które będą cięte?
Kamil Sikora2021-02-08 10:00:43 |
Nie pójdzie ani jedna a wszystkie bez względu na stan będą złomowane bo taka jest decyzja prezesa PKP S.A.. Niedawno zresztą ogłoszono przetarg na wycenę wraków 55 sztuk lokomotyw, co oznacza, że nie tylko niskie numery będą kasowane ale najpewniej również wysokie, które nigdy nie przeszły naprawy głównej i zostały zmarnowane w krzakach.
Nikogo tutaj nie obchodzą polskie ZNTK żyjące od lat z napraw maszyn tej serii czy firmy dostarczające im części, konkurencja ma nie mieć dostępu do taboru (i tak ma zza granicy lub do nowego) i koniec. Chciałbym się mylić ale wszystko wskazuje na to, że właśnie tak będzie.
Cargulec1602021-02-08 8:33:05 |
W takim razie powinni ją jak najszybciej sprzedać, bo za najwięcej pójdzie, a tak, to tylko krzaki grzeje. Generalnie według mnie 3/4 Prokocimskich siódemek powinno pójść do prywaciarzy. Reszta na części (te w najgorszym stanie).
Kamil Sikora2021-02-08 0:11:27 |
Tak jak wszystkie inne dłużej odstawione w Krakowie siódemki oczekuje na P5 albo nawet i na kasację.
Cargulec1602021-02-08 0:00:09 |
A ona tylko na rewizję, czy na główną?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.13758 sekundy, zapytań SQL: 10