Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
SU46-047
2020-12-14 - Olsztyn - Główny. Wówczas jeszcze na chodzie, od 01.04.2021 już ze statusem OP5.
D29 | |
Dodano | 2021-04-01 11:02:17 |
Przewoźnik | PKP Cargo S.A. |
Województwo | warmiĹsko-mazurskie |
Autor | arctodus1111 |
Wyświetleń | 2838 |
Akceptacja | auto_akceptacja |
Komentarze
STZSpotterLHS | 2021-06-15 12:30:39 | Jedyne kto kupi to złomiarz. Raczej żaden szanujący się gracz na rynku kolejowym nie kupi lokomotywy bez najważniejszego komponentu - silnika z prądnicą (podejrzewam, ze wszystkie SU46 na sprzedaż są pozbawione silników), a wkładanie innego silnika (np MTU czy CAT) to już za dużo zachodu. |
EP07-424 | 2021-06-15 6:28:17 | Lokomotywa wystawiona na sprzedaż. Jak i również reszta niesprawnych lokollmotyw tej serii. Link do informacji: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=849610008989962&id=189895854961384 |
MegaTVHD | 2021-04-08 21:53:41 | Panowie - zapraszam na forum. Tam można dyskutować do woli :) |
PtasiorDB | 2021-04-08 20:48:22 | Znów polemika? Może tak na forum dyskusyjne bo już kilku za to ma bana. Takie komentarze są zbędne. Wystarczy żeby informacje o loku były wyczerpujące a nie ciągnąć dalej temat. |
1olek | 2021-04-08 20:35:09 | Przeciez te zmodernizowane za gruba kase tez sa odstwione. |
Cargulec160 | 2021-04-08 19:59:51 | ruskie może i jest słabe, ale w przeciwieństwie do naszych silników na włoskiej licencji, są niemalże niezniszczalne. to działa tak samo jak z silnikami w samochodach - 2 litrowy 120 konny silnik z typowego sedana wyjeździ więcej, niż 3 litrowy 700 konny silnik ze zmodyfikowanego samochodu sportowego. |
jacekmw | 2021-04-08 18:24:54 | 3 miliony km. I nie wystarczy zrobić P5, konieczna jest modernizacja z wymianą silnika, prądnicy i całego sterowania - a to jest drogie... To nie jest np Tamara, która nie osiąga ułamka % takich przebiegów, mając do tego słaby silnik gigantycznych rozmiarów - tu owszem można zrobić P4/P5 i dalej jeździć |
KintKoleiFan | 2021-04-08 16:49:34 | Lokomotywa wysłużona. założę się ze na liczniku przynajmniej 5 milionów kilometrów |
EN57fan | 2021-04-08 9:54:23 | Nic nie "wyjeździła", można zrobić P5 i dalej będzie jeździć. Prywaciarz by tak zrobił, ale państwowy weźmie kaskę od obywatela i kupi następną, albo pozbędzie się przewozów, bo przecież nie moje to co mnie to obchodzi. |
Nikodem Żk | 2021-04-08 9:01:56 | no tak, racja, ale są starsze lokomotywy co są do tej pory w eksplotacji i nikt nic nie mówi że wyjeździła swoje kilometry :) |
Kubik | 2021-04-08 8:52:53 | Ale nie musi iść na złom może ją jakiś skansen odkupić. A historyczne barwy może mieć każda lokomotywa i każdej czas się kiedyś skończy i to nie jest tak że ktoś sobie mówi ' ta lokomotywa nie będzie już jeździć '. Po prostu wyjeździła swoje kilometry . Wszystko się kiedyś kończy. |
Nikodem Żk | 2021-04-08 8:39:14 | nie rozumiem tego, malować lokomotywe w historyczne malowanie a potem ją złomować, bez sens |
arctodus1111 | 2021-04-06 9:11:48 | 029 ma dostać od 047 silnik, więc coś tam po szuwarowo-bagiennym będzie hasać. |
1olek | 2021-04-06 8:25:31 | Magazyn części dla kogo, innych odstawionych wraków ;) |
arctodus1111 | 2021-04-05 21:20:18 | Postoi kilka, kilkanaście lat jako magazyn części i potną. SU46 raczej perspektyw nie mają w PKP Cargo i u innych przewoźników. |
Kubik | 2021-04-05 20:41:45 | I co dalej z nią ? Szkoda bo jest mało SU46 na chodzie. |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710