Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy spalinowe
->
T448p
EVN: 92 51 7 620 127-3 (PL-DBSRP)
T448p-059
EVN: 92 51 7 620 127-3 (PL-DBSRP)
11269 numer fabryczny
1979 rok produkcji
45 Wiek pojazdu
OR status
2331 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1978-08-24 | ----------- | ZTKiGK Rybnik | Petelicki |
1982-08-01 | ----------- | PTKiGK PW Rybnik | Petelicki |
1984-08-31 | ----------- | RJ ZTKiGK PW Rybnik | Petelicki |
1989-01-01 | ----------- | ZTKiGK PW "Południe" Rybnik | Petelicki |
1990-01-01 | ----------- | PTKiGK PW Rybnik | Petelicki |
1994-01-01 | ----------- | PTKiGK S.A. Rybnik | Petelicki |
2008-10-08 | ----------- | PCC Rail Rybnik S.A. | michciu22 |
2009-10-20 | ----------- | DB Schenker Rail Rybnik S.A. | michciu22 |
2010-01-01 | ----------- (delegacja) | DB Schenker Rail Polska S.A. (DB Schenker Rail Rybnik S.A.) | michciu22 |
2011-01-03 | ----------- | DB Schenker Rail Polska S.A. | michciu22 |
2016-04-29 | ----------- | DB Cargo Polska S.A. | rogonon |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1979-08-08 | ČKD Praha | niebieskie + żółty pas [fabr] | Produkcja Reflektory: zwykłe | michciu22 |
199*-**-** | BNTiSK "Kłokocin" - Rybnik | niebieskie + żółty pas [fabr] | Naprawa rewizyjna Reflektory: zwykłe | michciu22 |
2007-07-31 | PTK Tabkol S.A. Rybnik | czerwone + kremowy pas [Rybnik] | Naprawa rewizyjna Reflektory: zwykłe | Petelicki |
2014-06-26 | DB Schenker Rail Tabor S.A - Rybnik | czerwone [DB] | Naprawa P4 Reflektory: halogenowe | Petelicki |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2014-02-22 | Przebywa na naprawie rewizyjne w DB Schenker Rail Polska | ----- | PawelManewrowy |
2014-05-16 | Zakończenie naprawy rewizyjnej | ----- | PawelManewrowy |
2019-12-13 | Lokomotywa przechodzi regulację mocy na oporniku wodnym w zakładzie napraw taboru kolejowego DB Cargo Polska - Rybnik. Powodem zabiegu była bardzo słaba moc maszyny. | Inne problemy techniczne | Kamil Hereda |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710