Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Elektryczne zespoły trakcyjne
->
EN57AL
EVN: 94 51 2 122 943-5 (PL-PLKW ra)
EVN: 94 51 2 122 944-3 (PL-PLKW s)
EVN: 94 51 2 122 945-0 (PL-PLKW rb)
EVN: 94 51 2 122 943-5 (PL-PLKW ra)
EVN: 94 51 2 122 944-3 (PL-PLKW s)
EVN: 94 51 2 122 945-0 (PL-PLKW rb)
1027 numer fabryczny
1974 rok produkcji
50 Wiek pojazdu
Czynny status
6402 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2017-06-** | Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego | Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego | Kamil Sikora |
2017-06-30 | ex. --> EN57-1027 | ||
2017-07-01 | ----------- (dzierzawa) | Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. (Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego) | Kamil Sikora |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2017-06-30 | ZNTK Mińsk Mazowiecki | czerwono-biało-czarne | Modernizacja + NG P5/2+M siedzenia: tapicerowane czerwone, czerwone zagłówki drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja blacha: gładka boczny wyświetlacz internet bezprzewodowy WiFi | Kamil Sikora |
2021-11-02 | Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. Lisi Ogon | czerwono-biało-czarne | Naprawa P4 2P4/1 siedzenia: tapicerowane czerwone, czerwone zagłówki drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja blacha: gładka boczny wyświetlacz internet bezprzewodowy WiFi | Ficek |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2018-12-03 | Podczas obsługi pociągu ROJ 77670 relacji Poznań Główny - Krotoszyn na szlaku Środa Wielkopolska - Sulęcinek na przejeździe kat. B przy sprawnie działających urządzeniach SSP doszło do zderzenia z samochodem osobowym, który zatrzymał się na przejeździe. Kierowca opuścił pojazd. Samochód rozbity, ezt lekko uszkodzony. Stan techniczny zezwalał na dalszą jazdę. | ----- | pitagoras23 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710