Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-422
0
303E-322/1986 numer fabryczny
1986 rok produkcji
38 Wiek pojazdu
Modernizacja status
4037 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1986-11-10 | MD Warszawa Odolany | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Warszawa Targowa | PKP | Gżągal |
1998-08-29 | MT Warszawa | PKP | Gżągal |
1999-04-01 | MZ Warszawa | PKP | Gżągal |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Warszawie | PKP | Gżągal |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Warszawie | PKP Cargo S.A. | Gżągal |
2002-04-30 | Mod --> EP07-422 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1986-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1989-01-12 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1991-07-23 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1993-05-19 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1994-12-15 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1996-12-16 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1999-09-16 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Modernizacja + NR R6+M Reflektory: Telewizor | Kamil Sikora |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | Kamil Sikora |
1999-09-16 | Podczas naprawy rewizyjnej R6+M w ZNTK Oleśnica lokomotywie zamontowano reflektory halogenowe [telewizor], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
2002-04-30 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07). | Modernizacja | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710