Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
ET40
ET40-02
77E-6848A 77E-6847B numer fabryczny
1976 rok produkcji
48 Wiek pojazdu
Zlomowany status
5122 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1976-04-05 | MD Bydgoszcz Wschód | PKP | pitagoras23 |
1976-11-29 | Oczekuje zlomowania | Kasacja członu B | pitagoras23 |
1989-07-01 | Ponowne wpisanie na stan ( )Człon B z ET40-22 | Człon B z ET40-22 ( ) | pitagoras23 |
1994-02-01 | MT Bydgoszcz | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Bydgoszcz | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Bydgoszczy | PKP | pitagoras23 |
2000-02-18 | Oczekuje zlomowania | pitagoras23 | |
2004-**-** | Oczekuje zlomowania | Bydgoszcz Wschód | Poznanski_mech |
2004-**-** | Zlomowany +++ | Bydgoszcz Wschód | Poznanski_mech |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1976-**-** | Škoda Plzeň | zielone | Produkcja | pitagoras23 |
1979-08-30 | ZNTK Gdańsk | zielone | Naprawa rewizyjna R1 | Pawel Telega |
1983-05-01 | ZNTK Gdańsk | zielone | Naprawa srednia S1 | Pawel Telega |
1987-03-09 | ZNTK Gdańsk | zielone | Naprawa rewizyjna R2 | Pawel Telega |
1991-10-29 | KOLTECH Bydgoszcz Sp. z o.o. | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 | Pawel Telega |
1995-08-05 | ZNTK Gdańsk | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 | Pawel Telega |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
1986-08-06 | Uszkodzenie członu B poprzez najechanie na tył składu stojącego pod semaforami wjazdowymi stacji Działoszyn, | Historia pojazdu | CenTraX |
1989-07-01 | Zmiana numeru inwentarzowego członu B z 77E-6847 na 77E-6889 | ----- | pitagoras23 |
2003-06-** | W czerwcu 2003 roku pocięto człon B a rok później człon A. | ----- | Poznanski_mech |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710