Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy elektryczne -> EU07

id pojazdu: 364
Numer fabryczny: 4Ea-218/1972
Rok produkcji: 1972
Wiek pojazdu: 49 lat
Status: W eksploatacji
Wyświetleń: 17843


EU07-241
ex EP08-005
EVN: 91 51 5 140 083-4 (PL-PKPC)

>>Zobacz listę filmów (3)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
1976-08-01ex --> EP08-005
1976-08-02MD Warszawa Olszynka GrochowskaPKP
przem710
1981-05-19MD Warszawa OdolanyPKP
Kamil Sikora
1997-07-01MT Warszawa TargowaPKP
pitagoras23
1998-08-29MT WarszawaPKP
pitagoras23
1999-04-01MZ WarszawaPKP
pitagoras23
1999-09-01Zakład Taboru w WarszawiePKP
pitagoras23
2001-10-01Zakład Taboru w WarszawiePKP Cargo S.A.
pitagoras23
2008-12-16Zakład Taboru w PoznaniuPKP Cargo S.A.
pitagoras23
2009-01-01PKP Cargo Wielkopolski Zakład Spółki w PoznaniuPKP Cargo S.A.
przem710
2014-07-01PKP Cargo Zachodni Zakład Spółki w PoznaniuPKP Cargo S.A.
Paweł Telega
2015-03-01PKP Cargo S.A.- CentralaPKP Cargo S.A.
Kolejman75
2017-07-21PKP Cargo Zachodni Zakład Spółki w PoznaniuPKP Cargo S.A.
Dominik Piotrowicz
2019-07-03PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie
(delegacja)
PKP Intercity S.A.
(PKP Cargo S.A.)
Ficek
2019-07-10PKP Cargo Zachodni Zakład Spółki w PoznaniuPKP Cargo S.A.
Kamil Sikora
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
1976-07-31ZNLE Gliwiceturkusowo-zielone
Naprawa rewizyjna
R2
Listwy ozdobne
Reflektory: Zwykłe
przem710
1980-03-10ZNLE Gliwiceoliwkowo-zielone
Naprawa średnia
S1+A
Listwy ozdobne
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
1983-06-11ZNLE Gliwiceoliwkowo-zielone
Naprawa rewizyjna
R3
Listwy ozdobne
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
1986-08-28ZNLE Gliwiceoliwkowo-zielone
Naprawa średnia
S2
Listwy ozdobne
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
1988-10-24ZNTK Oleśnicazielone + żółte czoło
Naprawa rewizyjna
R4
Listwy ozdobne
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
1990-11-30ZNTK Oleśnicazielone + żółte czoło
Naprawa średnia
S3
Listwy ozdobne
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
1993-03-25ZNTK Oleśnicazielone + żółte czoło
Naprawa rewizyjna
R8
Listwy ozdobne
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
1995-02-28ZNTK Oleśnicażółte czoło + żółte pasy
Naprawa główna
G1
Reflektory: Zwykłe
pitagoras23
1997-07-17ZNTK Oleśnicażółte czoło + żółte pasy
Naprawa rewizyjna
1R1
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
2000-12-01ZNTK Oleśnicażółte czoło + żółte pasy
Naprawa rewizyjna
1R2
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
2003-07-17ZNTK Oleśnicazielone
Naprawa rewizyjna
1R3
Reflektory: Zwykłe
pitagoras23
2007-03-20ZNTK Oleśnicazielone
Naprawa rewizyjna
1R4
Reflektory: Zwykłe
przem710
2013-10-28PKP CARGO - Północny Zakład Spółkiniebieskie + jasnozielony pas
Naprawa P4
1P4/5
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora
2021-03-31PKP CARGO - Północny Zakład Spółkiżółte czoło + żółte pasy
Naprawa rewizyjna
1R6
Reflektory: Zwykłe
Kamil Sikora


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
EU07-241

2021-04-18 - Siódemka oczekuje na naprawę wycieraczek.

Autor: MechanikEU07
EU07-241

2021-04-16 - | szlak Łask - Pabianice | Świeżo odmalowana w historyczne barwy EU07-241 ze składem lawet z Toyotami, jako pociąg nr 714004 [rel. Oderbrücke - Mszczonów], mija wschodnią część Łasku - Kolumnę, podążając żwawym tempem w kierunku Łodzi.

Autor: Piter_P19
EU07-241

2021-04-01 - Świeża siódemka zaraz po przyprowadzeniu kontenerów z Tczewa zjechała na teren lokomotywowni w Poznaniu i oczekuję na manewry aby dalej podjąć pociąg do Węglińca niestety sama do Węglińca nie dojechała gdyż po trasie niestety doznała defektu

Autor: Adamek123
EU07-241

2021-03-30 - Bydgoszcz Wschód. SM42-1095 manewruje z EU07-241 która przechodzi naprawę rewizyjną (P4) po terenie szopy.

Autor: Ficek
2 komentarze
EU07-241

2021-03-30 - EU07-241 w pełnej krasie po uzyskaniu pełnego zestawu detali ozdobnych (tu wielkie podziękowania i pozdrowienia dla kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia) widziana z ujęcia profilowego. Pojazdowi z inicjatywy administracji naszego portalu (w mojej skromnej osobie) został przywrócony schemat malowania "żółte czoło + żółte pasy", który pojazd nosił między 1995 a 2003 rokiem od naprawy głównej G1 do naprawy rewizyjnej 1R3. W tym miejscu wielkie podziękowania należą się wszystkim pracownikom PKP Cargo S.A. zaangażowanym w projekt ze szczególnym uwzględnieniem p. Pawła Terczyńskiego z Biura Taboru i Wsparcia Technicznego, dzięki któremu pojazd w ogóle znalazł się na liście lokomotyw przewidzianych do wykonania naprawy okresowej na 4 poziomie utrzymania. Początkowo do naprawy miała zostać wysłana inna lokomotywa. Największe podziękowania należą się mistrzom oraz naczelnikowi z Sekcji Utrzymania i Napraw w Bydgoszczy, którzy w najlepszy możliwy sposób zrealizowali ten projekt, a także panom Mirosławowi Szymańskiemu i Jackowi Wnukowskiemu z Centrali PKP Cargo S.A. nadzorującym ten projekt.

Autor: Kamil Sikora
EU07-241

2021-03-30 - Odtworzone dzięki wielkiemu zaangażowaniu pracowników sekcji tablice boczne z metalowymi oznaczeniami. Oznaczenia zostały pozyskane z wyłączonych z eksploatacji lokomotyw serii ET22.

Autor: Kamil Sikora
EU07-241

2021-03-30 - Bezpośrednie nawiązanie do wyglądu pojazdu po naprawie głównej G1 z 1995 roku - naklejane od środka oznaczenia zamówione i nałożone dzięki staraniom kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia. Wielkie pozdrowienia i podziękowania dla autora :)

Autor: Kamil Sikora
2 komentarze
EU07-241

2021-03-30 - Kabina A lokomotywy EU07-241 wraz z kompletem detali ozdobnych w postaci naklejek oraz firanek, a także z nowymi fotelami maszynisty wstawionymi do kabin dzięki zaangażowaniu pracowników Sekcji Utrzymania i Napraw Taboru w Bydgoszczy. Kolor ścian kabin maszynisty pojazdu został dobrany w oparciu o materiały filmowe z okresu służby pojazdu w Warszawie... ;-)

Autor: Kamil Sikora
EU07-241

2021-03-30 - EU07-241 w pełnej krasie po uzyskaniu pełnego zestawu detali ozdobnych (tu wielkie podziękowania i pozdrowienia dla kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia) widziana z ujęcia portretowego. Pojazdowi z inicjatywy administracji naszego portalu (w mojej skromnej osobie) został przywrócony schemat malowania "żółte czoło + żółte pasy", który pojazd nosił między 1995 a 2003 rokiem od naprawy głównej G1 do naprawy rewizyjnej 1R3. W tym miejscu wielkie podziękowania należą się wszystkim pracownikom PKP Cargo S.A. zaangażowanym w projekt ze szczególnym uwzględnieniem p. Pawła Terczyńskiego z Biura Taboru i Wsparcia Technicznego, dzięki któremu pojazd w ogóle znalazł się na liście lokomotyw przewidzianych do wykonania naprawy okresowej na 4 poziomie utrzymania. Początkowo do naprawy miała zostać wysłana inna lokomotywa. Największe podziękowania należą się mistrzom oraz naczelnikowi z Sekcji Utrzymania i Napraw w Bydgoszczy, którzy w najlepszy możliwy sposób zrealizowali ten projekt, a także panom Mirosławowi Szymańskiemu i Jackowi Wnukowskiemu z Centrali PKP Cargo S.A. nadzorującym ten projekt.

Autor: Kamil Sikora
EU07-241

2021-03-27 - EU07-241 (PKP CARGO S.A. CT Zachodni) w czasie kończącej się Naprawy P4 (1P4/6) w Północnym Zakładzie Spółki (PUT Bydgoszcz Wschód) Super to wygląda podziękowania dla pracowników PKP CARGO za wykonania pięknej pracy! I również dla naczelnika Pana Marka i mistrzów z Panem Ryszardem na czele!

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2021-03-27 - Pulpit sterowniczy EU07-241 ( PKP CARGO )

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2021-03-27 - CT Północny (Bydgoszcz Wsch.) | EU07-241

Autor: Paweł Telega
EU07-241

2021-03-27 - Portret EU07-241 na terenie PKP Cargo Bydgoszcz Wschód.

Autor: Kolejarz123
EU07-241

2021-03-20 - PKP CARGO ( Bydgoszcz Wsch. )

Autor: Łukasz Gełda
1 komentarz
EU07-241

2021-03-14 - 14.03.2021 | EU07-241 | PKP CARGO | Trwa naprawa P4 siódemki na terenie PKP CARGO ( Bydgoszcz Wsch. ) i przy okazji wraca do schematu malowania „żółte czoło + żółte pasy”. Pierwsze efekty widzicie na fotce Lokomotywa została wyprodukowana w zakładach Pafawag w 1972 roku. Do 1976 roku kursowała z oznaczeniem EP08-005, aby następnie przejść modernizację i uzyskać nowe oznaczenie EU07-241. Wtedy to pojazd uzyskał nowe, zielone malowanie (wcześniej było to zielono-pomarańczowe malowanie). Lokomotywa przeszła naprawy P5 w 1995 roku w ZNTK Oleśnica. Wtedy to pojazd został pomalowany w schemacie “żółte czoło + żółte pasy”, składający się z dwóch odcieni koloru zielonego oraz jednego odcienia koloru żółtego. Od 2003 roku do 2013 pojazd kursował ponownie w zielonych barwach, aby następnie uzyskać niebieskie malowanie podczas naprawy P4 Tekst : Nakolei.pl

Autor: Łukasz Gełda
2 komentarze
EU07-241

2021-01-24 - W czasie naprawy

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2021-01-10 - Naprawa P4 (1P4/6) w Północnym Zakładzie Spółki (PUT Bydgoszcz Wschód)

Autor: Łukasz Gełda
5 komentarzy
EU07-241

2020-12-31 - PKP CARGO ( Bydgoszcz Wsch. )

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2020-12-20 - Podczas naprawy | PKP CARGO ( Bydgoszcz Wsch. ) |

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2020-12-13 - W czasie naprawy.

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2020-11-27 - W czasie naprawy.

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2020-11-08 - W czasie naprawy PKP CARGO ( Bydgoszcz Wsch. )

Autor: Łukasz Gełda
9 komentarzy
EU07-241

2019-11-23 - Odstawiona na terenie stacji Poznań Franowo

Autor: pitagoras23
EU07-241

2019-07-04 - EU07-241E prowadzi pociąg TLK "Jagna" w relacji Warszawa Wschodnia-Łódź Fabryczna.

Autor: Ficek
4 komentarze
EU07-241

2018-10-27 - Pociąg kontenerowy relacji Korsze Towarowa - Zebrzydowice mija wieś Bylice Kolonia na szlaku Lipie Góry - Borysławice w ciągu linii kolejowej nr 131.

Autor: pitagoras23
EU07-241

2018-03-25 - Oczekuje zatrudnienia na stacji Bydgoszcz Wsch. Tow.

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2016-07-28 - Siódemka z kontenerami jedzie linią D29-201,szlakiem Bydgoszcz Leśna - Maksymilianowo.

Autor: Łukasz Gełda
EU07-241

2014-10-05 - Z poc. 582004 Orzysz - Stargard Szczeciński

Autor: rogonon
EU07-241

2014-05-24 - Z poc. towarowym.

Autor: rogonon
EU07-241

2014-04-18 - Pulpit EU07-241.

Autor: Czapajew
EU07-241

2014-01-04 - EU07-241 ze składem talbotów jedzie szlakiem D29-180 w kierunku stacji Sosnowiec Jęzor

Autor: FAREN
EU07-241

2012-11-25 - EU07-241 na terenie lokomotywowni Poznań Franowo

Autor: Tp4
1 komentarz
EU07-241

2011-03-27 - Siódemka podczas manewrów ze składem towarowym w Koluszkach

Autor: Krzychu191
EU07-241

1998-06-25 - Główna Osobowa, wtórna siódemka z pociągiem InterCity 1501 "Neptun" z Łodzi Fabrycznej, przybył do stacji końcowej

Autor: chester


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 2.13342 sekundy, zapytań SQL: 32