Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-315
0
303E-215/1984 numer fabryczny
1984 rok produkcji
40 Wiek pojazdu
Modernizacja status
4560 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1984-02-23 | MD Łazy | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Katowice | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Katowice | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Katowicach | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Katowicach | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2006-12-** | brak danych | PKP Przewozy Regionalne | pitagoras23 |
2008-06-17 | Mod --> EP07-1014 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1984-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1986-02-17 | ZNTK Lubań | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1988-01-03 | ZNTK Lubań | zielone "trapez" | Naprawa srednia S1+A Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1990-03-21 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1991-11-26 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1994-03-29 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1996-08-28 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
2001-03-09 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R7 Reflektory: Zez | pitagoras23 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
2008-06-17 | W ramach naprawy G1+M w ZNTK Oleśnica zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zastosowano dwie szyby czołowe zamiast trzech, zamontowano reflektory halogenowe [PROSTOKĄTNE], klimatyzatory kabin, wyświetlacz kierunkowy oraz pantografy połówkowe typu Stemmann DSA150-PKP. | Modernizacja | Dominik Piotrowicz |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710