Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy elektryczne -> EU07

EU07-375

0

303E-275/1985 numer fabryczny

1985 rok produkcji

39 Wiek pojazdu

Modernizacja status

2934 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1985-10-02MD Warszawa Olszynka Grochowska
PKPprzem710
1994-04-01MZ Białystok
PKPpitagoras23
1997-07-01MT Białystok
PKPpitagoras23
1999-09-01Zakład Taboru w Białymstoku
PKPpitagoras23
2001-10-01Zakład Taboru w Warszawie
PKP Cargo S.A.pitagoras23
2003-08-30Mod --> EP07-375

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1985-**-**H.Cegielski - Poznań

zielone "trapez"Produkcja


Reflektory: Zwykłe
przem710
1987-07-27ZNTK Oleśnica

zielone "trapez"Naprawa rewizyjna
R1

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1989-07-31ZNTK Oleśnica

zielone + żółte czołoNaprawa srednia
S1

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1991-10-24ZNLE Gliwice

zielone + żółte czołoNaprawa rewizyjna
R3

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1993-10-26ZNTK Lubań

zielone + żółte czołoNaprawa rewizyjna
R4

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
1996-09-06ZNTK Oleśnica

żółte czoło + żółte pasyNaprawa rewizyjna
R5

Reflektory: Zwykłe
sebalorek
2000-05-18ZNTK Oleśnica

żółte czoło + żółte pasyNaprawa rewizyjna
R6

Reflektory: Zwykłe
sebalorek

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
****-**-**Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego.Historia pojazdusebalorek
2003-08-30Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne.ModernizacjaKamil Sikora


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.21217 sekundy, zapytań SQL: 31