Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EVN: 91 51 3 160 028-9 (PL-PKPC)
EU07-489
EVN: 91 51 3 160 028-9 (PL-PKPC)
0
303E-389/1988 numer fabryczny
1988 rok produkcji
36 Wiek pojazdu
Zlomowany status
14208 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1988-08-20 | MD Olsztyn | PKP | przem710 |
1991-06-01 | MT Olsztyn | PKP | Gżągal |
1999-04-01 | MZ Olsztyn | PKP | Gżągal |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Olsztynie | PKP | Gżągal |
2000-02-01 | Zakład Taboru w Gdyni | PKP | Gżągal |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Gdyni | PKP Cargo S.A. | Gżągal |
2008-11-** | Zakład Taboru w Skarżysku-Kamiennej | PKP Cargo S.A. | Gżągal |
2008-11-** | Zakład Taboru w Skarżysku-Kamiennej (delegacja) | Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. (PKP Cargo S.A.) | Ficek |
2009-01-01 | PKP Cargo Świętokrzyski Zakład Spółki w Skarżysku-Kamiennej | PKP Cargo S.A. | Gżągal |
2009-01-01 | PKP Cargo Świętokrzyski Zakład Spółki w Skarżysku-Kamiennej (delegacja) | Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. (PKP Cargo S.A.) | Ficek |
2011-01-01 | PKP Cargo Wschodni Zakład Spółki w Lublinie | PKP Cargo S.A. | Gżągal |
2011-01-01 | PKP Cargo Wschodni Zakład Spółki w Lublinie (delegacja) | Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. (PKP Cargo S.A.) | Ficek |
2011-09-05 | PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w Nowym Sączu | PKP Cargo S.A. | Pawel Telega |
2014-07-01 | PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w Katowicach | PKP Cargo S.A. | Pawel Telega |
2015-03-01 | PKP Cargo S.A.- Centrala | PKP Cargo S.A. | Kolejman75 |
2017-01-31 | Oczekuje zlomowania | Dominik Piotrowicz | |
2017-11-02 | Oczekuje zlomowania | Ostrów Wielkopolski | pitagoras23 |
2017-11-02 | Zlomowany +++ | Ostrów Wielkopolski | pitagoras23 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1988-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1990-07-12 | ZNLE Gliwice | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R1+A Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1992-08-04 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1995-01-30 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1997-07-04 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
2000-06-23 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Modernizacja + NR R5 Reflektory: Zez | Kamil Sikora |
2003-06-23 | ZNTK Oleśnica | zielone | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zez | Gżągal |
2007-08-03 | ZNTKiM w Gdańsku | zielone | Naprawa rewizyjna R7 Reflektory: Zez | Gżągal |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2000-06-23 | Podczas naprawy R5+M w ZNTK Oleśnica lokomotywie zamontowano reflektory halogenowe [zez], elektrycznie ogrzewane szyby klejone ze spryskiwaczami i wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
2011-09-** | Lokomotywa otrzymuje błędny numer EVN [3 160 028-9] właściwy dla lokomotyw towarowych. Ponadto w dokumentacji lokomotywy figuruje również błędny numer 5 140 028-9. | Informacje dodatkowe | Kamil Sikora |
2017-01-31 | Skreślenie pojazdu z ewidencji PKP CARGO S.A. wskutek braku decyzji odnośnie naprawy P5 lokomotywy. Z uwagi na znaczną korozję ostoi pudła konieczne było wykonane rozszerzonego zakresu prac naprawczych co spowodowało podjęcie decyzji o skreśleniu lokomotywy a następne jej złomowaniu. | Historia pojazdu | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710