Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy elektryczne -> ET22

id pojazdu: 4448
Numer fabryczny: 201E-970
Rok produkcji: 1986
Wiek pojazdu: 33 lat
Status: Czynny
Wyświetleń: 1735
Lok. zmodernizowana wyposażona w reflektory halogenowe oraz elektrycznie ogrzewane szyby klejone

ET22-969
EVN: 91 51 3 150 230-3 (PL-PKPC)

>>Zobacz listę filmów (2)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
1986-**-**MD BiałystokPKP
pitagoras23
1997-07-01MT BydgoszczPKP
Ostrowianin
1999-04-01MZ BydgoszczPKP
Ostrowianin
1999-09-01Zakład Taboru w BydgoszczyPKP
Ostrowianin
2001-10-01Zakład Taboru w BydgoszczyPKP Cargo S.A.
Ostrowianin
2009-01-01PKP Cargo Kujawski Zakład Spółki w BydgoszczyPKP Cargo S.A.
Ostrowianin
2011-01-01PKP Cargo Północny Zakład Spółki w GdyniPKP Cargo S.A.
Ostrowianin
2014-01-07PKP Cargo Śląsko-Dąbrowski Zakład Spółki w KatowicachPKP Cargo S.A.
Kolejman75
2014-07-01PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w KatowicachPKP Cargo S.A.
Kolejman75
2015-03-01PKP Cargo S.A.- CentralaPKP Cargo S.A.
pitagoras23
2017-07-07PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w KatowicachPKP Cargo S.A.
Kamil Sikora
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
1986-**-**PaFaWag Wrocławoliwkowo-zielone
Wyprodukowano
Reflektory: Zwykłe
Osłony zderzaków
pitagoras23
2000-01-31ZNLE Gliwice S.A.zielone + żółte czoło
Modernizacja + NR
R4+M
Reflektory: Zez
Osłony zderzaków
Kolejman75
2005-11-08ZNTKiM w Gdańskuzielone
Naprawa rewizyjna
R5
Reflektory: Zez
Kolejman75
2012-11-19Północny Zakład Spółkiniebieskie + jasnozielony pas
Naprawa P4
P4/6
Reflektory: Zez
Poznanski_mech
2019-01-31PKP CARGOTABOR - ZNT Karszniceniebieskie + jasnozielony pas
Naprawa P4
P4/7
Reflektory: Zez
Kamil Sikora

Zdarzenia
DataZdarzenieTypDodałOpcje
2000-01-31W ramach naprawy R4+M zamontowano reflektory halogenowe [ZEZ], ogrzewane szyby klejone i elektryczne wycieraczki-----Kolejman75
2005-11-08Podczas rewizji usunięto aluminiowe oznaczenia lokomotywy, w zamian nasiesione lakierem.-----Kolejman75
Historia statusów
DataStatusDodałOpcje
2019-02-01Czynny
Po naprawie P4/7.
Kamil Sikora
2018-11-24NR
Naprawa poziomu P4/2 (P4/7) w PKP CARGOTABOR ZNT Zduńska Wola Karsznice.
Kamil Sikora
2018-11-19OR
Kamil Sikora
2017-04-14Czynny
Kolejman75
2016-12-27Zapas
Kamil Sikora

Fotografie
FotoOpis
ET22-969

2019-03-15 - Stoi na terenie PKP CARGO (Bydgoszcz Wsch.)

Autor: Łukasz Gełda
ET22-969

2019-03-15 - Pulpit sterowniczy ET22-969 (PKP CARGO)

Autor: Łukasz Gełda
ET22-969

2018-12-02 - Zduńska Wola Karsznice. ET22-969+630+926 Byki oczekują na rozpoczęcie napraw rewizyjnych (P4) stojąc na terenie zakładu PKP CARGOTABOR ZNT Karsznice.

Autor: Ficek
ET22-969

2018-02-28 - ET22-969 (PKP CARGO)

Autor: Łukasz Gełda
ET22-969

2018-02-21 - ET22-969 ze składem węglarek przykrytych siatką mija Szczecin Zdunowo w drodze do portu

Autor: MP5
ET22-969

2017-08-13 - ET22-969 (PKP CARGO) | PKP CARGO (Bydgoszcz Wsch.)

Autor: Łukasz Gełda
ET22-969

2016-07-25 - Pulpit sterowniczy ET22-969 (PKP CARGO)

Autor: Łukasz Gełda
ET22-969

2016-07-25 - Byczek oczekuje na zatrudnienie ( PKP CARGO)

Autor: Łukasz Gełda
ET22-969

2015-02-08 - Z pociągiem towarowym.

Autor: rogonon
ET22-969

2013-04-30 - stacja Jaksice | ET22-969 z poc. nr 753001 Poznań Fr. PFA - Pelplin

Autor: Paweł Telega
ET22-969

2013-02-24 - Tarchały Wielkie | ET22-969 z długim sznurem niebieskich węglarek jedzie szlakiem Odolanów - Topola Osiedle. To miejsce z racji dużej ilości słupów i drutów bardziej by pasowało klimatem do kolei kopalnianych KWB Konin niż do okolic Ostrowa Wielkopolskiego. Należy się zatem krótkie wyjaśnienie, co jest zawarte w kadrze. Więc, zaczynając od rzeczy najbardziej rzucającej się w oczy - w tle widać jeden z wielu sporej wysokości słupów (niektóre mają ponad 80m) do dzisiaj nieukończonej linii przesyłowej wysokiego napięcia (2*400kV) z podpoznańskich Plewisk do Ostrowa Wielkopolskiego (powodem przeciągającej się inwestycji są kłopoty z jej dokończeniem w gminie Kórnik - spór idzie o to, że mieszkańcy chcą by linię zbudowano znacznie dalej od domów lub też zbudowano linię podziemną zamiast napowietrznej - na oba warianty póki co nie chce się zgodzić inwestor). Inwestycja trwa już grubo ponad 13 lat - budowa rozpoczęła się w 2000 roku, protesty zaś w 2004 i końca tej sprawy nie widać. Dalej w tle, po lewej stronie kadru widać także maszt zakładów PGNiG - KRIO Odolanów służący do spalania odpadów po wydobyciu gazu ziemnego, którego spore zasoby znajdują się w okolicy. Niestety, w trakcie przejazdu pociągu nie odbywało się spalanie (ogień widać z kilkunastu kilometrów - na załączonym obrazku widok z szynobusu w Łąkocinach na linii 14 - odległość około 16-17 km). Wprawne oko dostrzeże także tutejszy przystanek osobowy.

Autor: TKi3-120
ET22-969

2003-02-06 - szlak Bydgoszcz Tow. - Trzciniec | ET22-969 z poc. nr 5728 Bydgoszcz Gł. - Poznań Gł.

Autor: Paweł Telega


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.11937 sekundy, zapytań SQL: 25