Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN71

id pojazdu: 1247
Numer fabryczny: 4
Rok produkcji: 1976
Wiek pojazdu: 44 lat
Status: W eksploatacji
Wyświetleń: 4607


EN71-004
EVN: 94 51 2 130 081-4 (PL-PREG ra)
EVN: 94 51 2 130 082-2 (PL-PREG sa)
EVN: 94 51 2 130 083-0 (PL-PREG sb)
EVN: 94 51 2 130 084-8 (PL-PREG rb)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
1976-07-06MD Sucha BeskidzkaPKP
rustsaltz
1997-07-01MT KrakówPKP
rustsaltz
1999-04-01MZ KrakówPKP
rustsaltz
1999-09-01Zakład Taboru w KrakowiePKP
rustsaltz
2001-10-01Małopolski ZPR w KrakowiePKP Przewozy Regionalne
rustsaltz
2009-12-08Małopolski ZPR w KrakowiePrzewozy Regionalne Sp. z o.o.
rustsaltz
2014-01-01Oddział Małopolski z siedzibą w KrakowiePrzewozy Regionalne Sp. z o.o.
arctodus1111
2020-01-23Małopolski Zakład w KrakowiePolRegio Sp. z o.o.
[bot]
przem710
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
1976-**-**Pafawag Wrocławżółto-granatowe
Wyprodukowano
wyświetlacz: "film"
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
rustsaltz
1995-03-29ZNTK Mińsk Mazowieckiżółto-granatowe
Naprawa główna
G1
wyświetlacz: "film"
siedzenia: skaj
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
Dominik Piotrowicz
2007-06-28ZUT REMTRAK Sp. z o.o.czarno-czerwone
Naprawa rewizyjna
1R3
wyświetlacz: diodowy
siedzenia: skaj
uwagi siedzenia: czerwone dermy
blacha: ryflowana
Dominik Piotrowicz
2012-12-31ZNTK Mińsk Mazowieckiczarno-czerwone
Naprawa P4
1P4/4
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
siedzenia: tapicerowane czerwone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
okna uchylne
Dominik Piotrowicz
2018-01-29Brak danychczarno-czerwone
Przegląd P2/R
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
siedzenia: tapicerowane czerwone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
okna uchylne
Alienik
2019-11-20ZNT Kruszewiecszaro - czerwono - pomarańczowe (POLREGIO)
Naprawa P4
1P4/5
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
siedzenia: tapicerowane czerwone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
okna uchylne
PREU


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
EN71-004

2020-03-14 - EN71-004 jako pociąg "Rysy" do Zakopanego.

Autor: SzymekJ
EN71-004

2020-01-20 - Wnętrze przedziału.

Autor: Karol2002
EN71-004

2019-12-05 - Odnowiony KibelLong wpada na stację z kursem do Krakowa.

Autor: YOGEE
EN71-004

2018-08-14 - Kraków Płaszów | Oczekuje na objęcie pociągu REGIO do Oświęcimia.

Autor: Kolejarz Rozek
4 komentarze
EN71-004

2018-03-24 - Pociąg Regio do Oświęcimia oczekuje godziny odjazdu.

Autor: YOGEE
EN71-004

2017-10-18 - Jednostka zakończyła poranny kurs z Oświęcimia,

Autor: YOGEE
EN71-004

2017-08-27 - EN71-004 stoi w torach odstawczych stacji. Obok niego widoczne są 14WE-06 i 04 wypożyczone do jazd testowych w Kolejach Małopolskich.

Autor: Ficek
EN71-004

2017-07-27 - Jednostka skończyła bieg z pociągiem Regio relacji Kraków - Katowice.

Autor: kzk kolejarz
1 komentarz
EN71-004

2017-06-24 - Oczekuje na zatrudnienie

Autor: Marcin Myszak
EN71-004

2017-03-29 - EN71-004 manewruje na tor postojowy chwilę po przyjeździe do stacji Kraków Płaszów jako pociąg Regio z Zakopanego.

Autor: Czapajew
EN71-004

2017-02-05 - Zmoknięty Kibelek przy oświęcimskim peronie.

Autor: YOGEE
EN71-004

2016-06-23 - Regio relacji Oświęcim-Kraków Główny wjeżdża na dworzec w Chrzanowie.

Autor: YOGEE
EN71-004

2013-02-18 - EN71-004 jako pociąg interREGIO Galicja oczekuje na godzinę odjazdu do stacji Jelenia Góra.

Autor: mikrobart
EN71-004

2011-10-24 - Człon Ra EN57-004 oczekuje na złomowanie na terenie szopy PR w Łukowie. Człon ten w listopadzie 2010 roku w łodzi uległ pożarowi. Zastąpiony członem Ra od EN57-904.

Autor: Paweł T.
EN71-004

2011-09-10 - Jednostka oczekuje godziny odjazdu ze stacji początkowej jako pociąg REGIO relacji Tarnów - Kraków Główny

Autor: marjanek313


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.81050 sekundy, zapytań SQL: 23