
Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN71
id pojazdu: 1268 Numer fabryczny: Rok produkcji: 1970 Wiek pojazdu: 51 lat Status: Wyłączony z eksploatacji Wyświetleń: 3134 | Miejsce odstawienia: Gdynia Cisowa Elektrowozownia. | EN71-048 ex EN57-771 EVN: 94 51 2 130 033-5 (PL-SKMT ra) EVN: 94 51 2 130 034-3 (PL-SKMT sa) EVN: 94 51 2 130 035-0 (PL-SKMT sb) EVN: 94 51 2 130 036-8 (PL-SKMT rb) |
Data | Lokomotywownia | Przewoźnik | Dodał | Opcje |
2001-03-21 | ex --> EN57-771 | |||
2001-03-21 | SKM - Gdynia Cisowa | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. | rustsaltz |
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Wyposażenie | Dodał | Opcje |
2001-03-21 | SKM Trójmiasto | żółto-granatowe SKM | Modernizacja + NR 1R4 | wyświetlacz: "film" siedzenia: brak danych uwagi siedzenia: blacha: ryflowana | rustsaltz | |
2003-12-19 | SKM Trójmiasto | żółto-granatowe SKM | Naprawa rewizyjna 1R5 | wyświetlacz: "film" siedzenia: brak danych uwagi siedzenia: blacha: ryflowana | mikrobart | |
2008-11-17 | SKM Trójmiasto | żółto-granatowe SKM | Naprawa rewizyjna 1R6 | wyświetlacz: "film" siedzenia: brak danych uwagi siedzenia: blacha: ryflowana | mikrobart | |
2009-02-10 | SKM Trójmiasto | niebiesko-żółte SKM | Naprawa rewizyjna 1R6+A | wyświetlacz: diodowy boczny wyświetlacz szyby wewnętrzne siedzenia: tapicerowane czerwone uwagi siedzenia: blacha: ryflowana | mikrobart | |
2013-04-06 | SKM Trójmiasto | niebiesko-żółte SKM | Naprawa P4 1P4/7 | wyświetlacz: diodowy boczny wyświetlacz szyby wewnętrzne siedzenia: tapicerowane czerwone uwagi siedzenia: blacha: ryflowana | mikrobart | |
2016-12-18 | SKM Trójmiasto | niebiesko-żółte SKM | Naprawa P4 1P4/8 | wyświetlacz: diodowy boczny wyświetlacz szyby wewnętrzne siedzenia: tapicerowane czerwone uwagi siedzenia: blacha: ryflowana | Dominik Piotrowicz |
Informacja! Logując się do IPT zyskasz dostęp do statystyk i zdarzeń, jeżeli nie posiadasz konta zarejestruj się. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Zyskaj dostęp do większej ilości informacji
Foto | Opis |
![]() | EN71-048 2019-09-05 - jako pociąg S1 Gdańsk Śródmieście - Gdynia Chylonia Autor: MK78 2 komentarze |
![]() | EN71-048 2017-09-26 - EN71-048 zatrzymuje się na stacji jako pociąg osobowy SKMT S2 "97750" w relacji Wejherowo-Gdańsk Śródmieście. Autor: Ficek |
![]() | EN71-048 2016-07-20 - Pociąg SKM z Wejherowa do Gdańska Śródmieście Autor: Marcin Myszak |
![]() | EN71-048 2012-03-14 - W peronach SKM stacji Gdańsk Główny. Autor: Alienik |
![]() | EN71-048 2009-08-07 - Około godziny 9:13 maszynista pociągu 801 podał sygnał "Baczność" w związku ze zbliżaniem się do przejazdu. Potężny TIR wraz z naczepą ruszył, a kierowca usiłował przemknąć przez przejazd przed jadącym pociągiem. Maszynista ustawił nastawnik hamulca w położenie nagłego hamowania i wraz z kierownikiem pospiesznie opuścili kabinę. Uciekając, będąc na wysokości pierwszego przedsionka poczuli silne drgania, ich uszy wypełnił huk giętej blachy, wybijanych szyb i łamiących się laminatów... Szyby pierwszego przedziału pokryła tłusta brązowa maź... Pociąg przejechał jeszcze siłą rozpędu jakieś kilkadziesiąt metrów, po czym zatrzymał się. Na przejeździe stała uszkodzona cysterna, a z rozbitego zbiornika wylewał się olej napędowy. Pociąg 801 uderzył prawą częścią przedniej kabiny w ostatni zbiornik cysterny. Nie sposób sobie wyobrazić co stałoby się, gdyby do kolizji doszło ułamki sekund wcześniej. Wszak środkowy zbiornik cysterny wypełniony był benzyną. Można tylko domniemywać, jak tragiczne żniwo zebrałaby eksplozja. Przerwa w ruchu pociągów trwała ponad 4 godziny. Uszkodzony skład został ściągnięty na stację w Lęborku. Na szczęście nie doszło do uszkodzenia ostoi, a sam pojazd po naprawie na koszt właściciela samochodu - cysterny w styczniu 2010r. powtócił do służby. Fot. Sławomir Pipke, źródło: Monografia SKM Trójmiasto. Autor: KarolH0 |
![]() | EN71-048 2009-08-07 - Około godziny 9:13 maszynista pociągu 801 podał sygnał "Baczność" w związku ze zbliżaniem się do przejazdu. Potężny TIR wraz z naczepą ruszył, a kierowca usiłował przemknąć przez przejazd przed jadącym pociągiem. Maszynista ustawił nastawnik hamulca w położenie nagłego hamowania i wraz z kierownikiem pospiesznie opuścili kabinę. Uciekając, będąc na wysokości pierwszego przedsionka poczuli silne drgania, ich uszy wypełnił huk giętej blachy, wybijanych szyb i łamiących się laminatów... Szyby pierwszego przedziału pokryła tłusta brązowa maź... Pociąg przejechał jeszcze siłą rozpędu jakieś kilkadziesiąt metrów, po czym zatrzymał się. Na przejeździe stała uszkodzona cysterna, a z rozbitego zbiornika wylewał się olej napędowy. Pociąg 801 uderzył prawą częścią przedniej kabiny w ostatni zbiornik cysterny. Nie sposób sobie wyobrazić co stałoby się, gdyby do kolizji doszło ułamki sekund wcześniej. Wszak środkowy zbiornik cysterny wypełniony był benzyną. Można tylko domniemywać, jak tragiczne żniwo zebrałaby eksplozja. Przerwa w ruchu pociągów trwała ponad 4 godziny. Uszkodzony skład został ściągnięty na stację w Lęborku. Na szczęście nie doszło do uszkodzenia ostoi, a sam pojazd po naprawie na koszt właściciela samochodu - cysterny w styczniu 2010r. powtócił do służby. Fot. Marian Kwiatkowski, źródło: Monografia SKM Trójmiasto. Autor: KarolH0 |
![]() | EN71-048 2005-03-15 - Jednostka w peronach stacji Gdynia Główna. Autor: Kolins |
![]() | EN71-048 2004-09-04 - (ROJs 727) relacji Smętowo - Wejherowo obsługiwany przez EN71-048 wjeżdża na stację Pszczółki.. Autor zdjęcia nieznany. Źródło: https://www.roundnoses.com/themes/2004easterneurope.html Autor: Ryszard |
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710