Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Elektryczne zespoły trakcyjne
->
EN57AKM
EVN: 94 51 2 120 292-9 (PL-KMKOL ra)
EVN: 94 51 2 120 293-7 (PL-KMKOL s)
EVN: 94 51 2 120 294-5 (PL-KMKOL rb)
EVN: 94 51 2 120 292-9 (PL-KMKOL ra)
EVN: 94 51 2 120 293-7 (PL-KMKOL s)
EVN: 94 51 2 120 294-5 (PL-KMKOL rb)
numer fabryczny
1984 rok produkcji
40 Wiek pojazdu
Czynny status
3875 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2013-10-03 | ex. --> EN57-1596 | ||
2013-10-03 | KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Sochaczew | Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. | Kamil Sikora |
2023-03-** | KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa Ochota Postojowa | Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. | Ficek |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2013-10-03 | NEWAG S.A. Nowy Sącz | zielono-białe | Modernizacja + NG P5/1+M klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej indywidualne otwieranie drzwi siedzenia: tapicerowane zielone (KM) boczny wyświetlacz blacha: gładka drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja kabiny maszynisty pantografy połówkowe | Kamil Sikora |
2017-12-08 | ZNTK Mińsk Mazowiecki | zielono-białe | Naprawa P4 1P4/1 klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej indywidualne otwieranie drzwi siedzenia: tapicerowane zielone (KM) boczny wyświetlacz blacha: gładka drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja kabiny maszynisty internet bezprzewodowy WiFi pantografy połówkowe | Ficek |
2022-07-12 | PESA Minsk Mazowiecki | zielono-białe | Naprawa P4 1P4/2 klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej indywidualne otwieranie drzwi siedzenia: tapicerowane zielone (KM) boczny wyświetlacz blacha: gładka drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja kabiny maszynisty internet bezprzewodowy WiFi pantografy połówkowe | Ficek |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2015-02-18 | Podczas postoju razem z EN57AKM-1620 po zakończonym kursie jako pociąg KM 19402 [Warszawa Wsch. - Łowicz Gł.] doszłoby do najechania na jednostkę przez EP09-023 z pociągiem EIC 1800 "Bolesław Prus", który to został wpuszczony na tor zajęty przez jednostkę. Mechanik pociągu PKP Intercity po awaryjnym hamowaniu zatrzymał się 200 metrów przed jednostką Kolei Mazowieckich. Brak następstw i ofiar śmiertelnych. | ----- | pitagoras23 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710