Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Elektryczne zespoły trakcyjne
->
EN57AL
EVN: 94 51 2 122 118-4 (PL-PREG ra)
EVN: 94 51 2 122 119-2 (PL-PREG s)
EVN: 94 51 2 122 120-0 (PL-PREG rb)
EVN: 94 51 2 122 118-4 (PL-PREG ra)
EVN: 94 51 2 122 119-2 (PL-PREG s)
EVN: 94 51 2 122 120-0 (PL-PREG rb)
908 numer fabryczny
1980 rok produkcji
44 Wiek pojazdu
Czynny status
7356 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2015-11-19 | ex. --> EN57-1374 | ||
2015-11-19 | Przewozy Regionalne - Centrala w Warszawie | Przewozy Regionalne Sp. z o.o. | Kamil Sikora |
2015-11-2* | Oddział Łódzki z siedzibą w Łodzi | Przewozy Regionalne Sp. z o.o. | Kamil Sikora |
2020-01-23 | Łódzki Zakład w Łodzibot | POLREGIO Sp. z o.o. | przem710 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2015-11-19 | ZNTK Mińsk Mazowiecki | pomarańczowe + granatowe pasy | Modernizacja + NG 1P5 siedzenia: tapicerowane granatowe + pomarańczowe zagłówki drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja blacha: gładka boczny wyświetlacz internet bezprzewodowy WiFi | Kamil Sikora |
2019-05-31 | ZNT Kruszewiec | szaro - czerwono - pomarańczowe (POLREGIO) | Naprawa P4 1P4/1 siedzenia: tapicerowane granatowe + pomarańczowe zagłówki drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja blacha: gładka boczny wyświetlacz internet bezprzewodowy WiFi | Ficek |
2022-04-07 | ZNT Kruszewiec | szaro - czerwono - pomarańczowe (POLREGIO) | Naprawa P4 1P4/2 siedzenia: tapicerowane granatowe + pomarańczowe zagłówki drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja blacha: gładka boczny wyświetlacz internet bezprzewodowy WiFi | MegaTVHD |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2021-03-17 | Na stacji Gądki, podczas obsługi pociągu Regio nr 17503 z Łodzi do Poznania, wystąpił problem z drzwiami nr 12 w członie Rb. Wystąpił problem z wykryciem zamknięcia drzwi przez system, co uniemożliwiało dalszą jazdę. Pomogło dopiero mocne ich kopnięcie od zewnątrz przez maszynistę. Pociąg ruszył w dalszą drogę z opóźnieniem. Przyczyną zdarzenia była prawdopodobnie próba otwarcia drzwi (oznaczonych jako nieczynne) przez pasażerów. | Inne problemy techniczne | Shinvi9 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710