Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57

id pojazdu: 1788
Numer fabryczny: 642
Rok produkcji: 1976
Wiek pojazdu: 44 lat
Status: W eksploatacji
Wyświetleń: 3268
złożony w NEWAG Nowy Sącz z jednostek sprowadzonych z Jugosławii

EN57-1109
EVN: 94 51 2 120 787-8 (PL-KMKOL ra)
EVN: 94 51 2 120 788-6 (PL-KMKOL s)
EVN: 94 51 2 120 789-4 (PL-KMKOL rb)

>>Zobacz listę filmów (1)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
2007-05-31Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
rustsaltz
2012-01-13KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa Ochota PostojowaKoleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
sebalorek
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
1976-**-**Pafawag Wrocławzielono-białe
Wyprodukowano
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
rustsaltz
2007-05-31NEWAG S.A. Nowy Sączzielono-białe
Modernizacja + NG
G1
wyświetlacz: diodowy
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane zielone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
zmodernizowane czoło
sebalorek
2011-05-26ZNTK Mińsk Mazowieckizielono-białe
Naprawa P4
1P4/1
wyświetlacz: diodowy
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane zielone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
zmodernizowane czoło
sebalorek
2015-10-29ZNTK Mińsk Mazowieckizielono-białe
Naprawa P4
1P4/2
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane zielone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
zmodernizowane czoło
Kamil Sikora


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
EN57-1109

2020-03-12 - Warszawa Wschodnia. EN57-1109+1924 kończą bieg jako pociąg osobowy R1 "91314/5" z Grodziska Mazowieckiego. Następnie jednostki zjadą na Grochów.

Autor: Ficek
EN57-1109

2019-12-10 - EN57-1109+1924 podstawiły się jako pociąg osobowy R1 "91342/3" do Warszawy Wschodniej.

Autor: Ficek
EN57-1109

2019-08-07 - EN57-1109+1173 kończą bieg jako pociąg osobowy R1 "93300/1" z Otwocka. Obok odjeżdżają ze stacji ER75-007+004 jako pociąg osobowy R1 "91972/3" w relacji Skierniewice-Warszawa Wschodnia.

Autor: Ficek
EN57-1109

2019-07-16 - EN57-1109+1173 zjeżdżają w tory postojowe po skończonym biegu jako pociąg przyspieszony RE1 "21300/1" z Dęblina.

Autor: Ficek
EN57-1109

2019-04-21 - Wnętrze EN57-1109

Autor: mat mat EN57
EN57-1109

2019-04-21 - EN57-1924 + EN57-1109 jako KM 21714 relacji R7 Dęblin - Warszawa Zachodnia (z ZKA na odcinku Pilawa - Otwock) na P.O. Świder

Autor: mat mat EN57
EN57-1109

2018-12-14 - EN57-1109+1935 podstawiają się jako pociąg osobowy R2 "91314/5" do Warszawy Rembertów.

Autor: Ficek
EN57-1109

2018-11-21 - EN57-1109 zakończył bieg jako opóźniony o ok. 20 minut pociąg osobowy R1 "19334/5" z Warszawy Wschodniej i oczekuje na zjazd w tory postojowe.

Autor: Ficek
EN57-1109

2016-07-15 - EN57-1109+1173 skończyły bieg jako pociąg osobowy R8 "12902/3" z Warszawy Rembertów. Następnie pojadą jako pociąg osobowy R8 "21626/7" do Warszawy Wschodniej. Obok stoi EN57AL-1681 po skończonym biegu jako pociąg osobowy R82 "29561" z Przysuchy.

Autor: Ficek
EN57-1109

2016-07-04 - 1109+1173 wjeżdżają w perony stacji Otwock jako pociąg os.21712 z Dęblina.

Autor: Alienik
EN57-1109

2016-05-06 - EN57-1109+1173 kończą bieg jako pociąg osobowy R1 "19338/9" z Warszawy Wschodniej.

Autor: Ficek
EN57-1109

2015-02-19 - Jako poc. osobowy R2 do Mińska Mazowieckiego.

Autor: rogonon
EN57-1109

2014-06-13 - EN57-1109+1173 jadą jadą jako pociąg przyspieszony KM "19954/5" w relacji Warszawa Rembertów-Żyrardów.

Autor: Ficek
EN57-1109

2012-09-26 - EN57-1109 i inny EN57 jadą jako skład KM z Radomia do Warszawy Wschodniej chwilę po opuszczeniu Wa-wy Zachodniej.

Autor: Dozer
EN57-1109

2011-09-10 - + EN57-1173, jako pociąg KM129 relacji Warszawa Wschodnia-Góra Kalwaria.

Autor: Jarysz
EN57-1109

2007-07-14 - Ustawiony przy ówczesnym peronie 3 jako naturalna osłona dla stojącego po drugiej stronie peronu składu Orient-Expressu. Jak widać, załoga pokładowa opuszcza ten kultowy pociąg.

Autor: Jarysz


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.82843 sekundy, zapytań SQL: 21