Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57

EN57-2036


ex. EN57-1388

EVN: 94 51 2 122 803-1 (PL-PREG s)
EVN: 94 51 2 122 804-9 (PL-PREG rb)
EVN: 94 51 2 122 802-3 (PL-PREG ra)
0

266 numer fabryczny

1980 rok produkcji

44 Wiek pojazdu

Czynny status

6740 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
2006-10-17ex. --> EN57-1388
2006-10-17Śląski ZPR w Katowicach
PKP Przewozy Regionalnemikrobart
2009-12-08Śląski ZPR w Katowicach
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.mikrobart
2012-08-**Łódzki ZPR w Łodzi
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.mikrobart
2014-01-01Oddział Łódzki z siedzibą w Łodzi
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.arctodus1111
2016-05-**Oddział Kujawsko-Pomorski z siedzibą w Bydgoszczy
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.rogonon
2020-01-23Kujawsko-Pomorski Zakład w Bydgoszczy
bot
POLREGIO Sp. z o.o.przem710
2023-01-01Małopolski Zakład w Krakowie
POLREGIO Sp. z o.o.Piter_P19

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
2006-10-17ZNTK Mińsk Mazowiecki

czarno-czerwoneModernizacja + NG
G1

wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
zmodernizowane czoło
mikrobart
2012-01-17PR Łódź

czarno-czerwoneNaprawa rewizyjna
1R1

wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
zmodernizowane czoło
mikrobart
2017-01-27PR Bydgoszcz

pomarańczowo-granatoweNaprawa P4
1P4/2

wyświetlacz: mozaikowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
zmodernizowane czoło
rogonon
2023-07-13PR Bydgoszcz

szaro - czerwono - pomarańczowe (POLREGIO)Naprawa P4
1P4/3

wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
zmodernizowane czoło
Ficek

Fotografie

FotografiaOpis

2024-01-14 Sucha Beskidzka

EN57-2036 manewruje po zakładzie Polregio


RPP autor 260 wyswietlen 0 komentarze

2020-02-01 Piła

Oczekuje kursu do Bydgoszczy Głównej


ZyGa autor 1061 wyswietlen 1 komentarze

2019-10-14 Bydgoszcz

EN57-2036 jako pociąg @polregio mknie w stronę Bydgoszczy Głównej szlakiem z Bydgoszczy Leśnej


Patryk1946 autor 734 wyswietlen 2 komentarze

2019-05-29 Aleksandrów Kujawski

EN57-2036 z pociągiem osobowym wyjeżdża z Aleksandrowa Kujawskiego na szlak do Nieszawy Waganiec.


Olkol424 autor 736 wyswietlen 0 komentarze

2019-04-15 Maksymilianowo

EN57-2036 jako REGIO 50566 rel. Laskowice Pomorskie - Bydgoszcz Główna


KK95 autor 871 wyswietlen 0 komentarze

2018-07-23 Toruń

EN57-2036 POLREGIO oczekuje odjazdu ze stacji Toruń Główny w stronę Inowrocławia gdzie skończy bieg.


Olkol424 autor 703 wyswietlen 0 komentarze

2017-09-19 Bydgoszcz

Ze stacji Bydgoszcz Gł. zjeżdża na tory postojowe.


Lukasz Gelda autor 979 wyswietlen 0 komentarze

2017-06-16 Bydgoszcz

Jako poc. R 58411 relacji Toruń Gł. - Piła Gł. jedzie szlakiem Bydgoszcz Wsch. - Bydgoszcz Leśna


Lukasz Gelda autor 866 wyswietlen 0 komentarze

2016-07-28 Bydgoszcz

Jako poc.R 50446 relacji Bydgoszcz Główna - Toruń Wschodni będzie wjeżdżać za chwilę na przystanek Bydgoszcz Bielawy.


Lukasz Gelda autor 851 wyswietlen 0 komentarze

2016-05-09 Toruń

Spot stoi na ternie Sekcji Utrzymania Taboru Toruń Kluczyki. Jest to nowy nabytek PR Bydgoszcz w zamian za oddaną Łodzi EN57-1104.


rogonon autor 1017 wyswietlen 0 komentarze

2016-05-09 Toruń

Kabina EN57-2036


rogonon autor 1282 wyswietlen 0 komentarze

2013-09-15 Skierniewice

EN57-2036 - wnętrze


BG autor 1031 wyswietlen 0 komentarze

2013-07-22 Bydgoszcz

EN57-2036 +EN57-2053 z poc. 15521 IR"Lazur" Łódź Kaliska - Gdynia Główna.


rogonon autor 1203 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.11951 sekundy, zapytań SQL: 28