Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57

id pojazdu: 2100
Numer fabryczny:
Rok produkcji: 1991
Wiek pojazdu: 29 lat
Status: W eksploatacji
Wyświetleń: 1482


EN57-1923
EVN: 94 51 2 120 685-4 (PL-KMKOL ra)
EVN: 94 51 2 120 686-2 (PL-KMKOL s)
EVN: 94 51 2 120 687-0 (PL-KMKOL rb)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
1991-10-03MD Warszawa OchotaPKP
mikrobart
1997-07-01MT Warszawa TargowaPKP
mikrobart
1998-08-29MT WarszawaPKP
mikrobart
1999-04-01MZ WarszawaPKP
mikrobart
1999-09-01Zakład Taboru w WarszawiePKP
mikrobart
2001-10-01Mazowiecki ZPR w WarszawiePKP Przewozy Regionalne
mikrobart
2005-01-01Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
mikrobart
2012-01-13KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa GrochówKoleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
sebalorek
2018-03-0*KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa Ochota Postojowa
(delegacja)
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
(Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.)
Ficek
2018-03-1*KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa GrochówKoleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Ficek
2019-03-**KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa Ochota Postojowa
(delegacja)
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
(Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.)
Ficek
2019-05-**KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa GrochówKoleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Ficek
2020-05-**KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa Ochota PostojowaKoleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Ficek
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
1991-09-30Pafawag Wrocławpomarańczowe
Wyprodukowano
wyświetlacz: "film"
siedzenia: plastik
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2006-02-10PESA Bydgoszcz S.A.zielono-białe
Naprawa rewizyjna
R5
wyświetlacz: diodowy
siedzenia: tapicerowane zielone
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
Kamil Sikora
2009-03-17ZNTK Mińsk Mazowieckizielono-białe
Naprawa rewizyjna
R6
wyświetlacz: diodowy
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane zielone
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
Kamil Sikora
2012-11-30ZNTK Mińsk Mazowieckizielono-białe
Naprawa P4
P4/7
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
siedzenia: tapicerowane zielone
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
Kamil Sikora
2016-09-30ZNTK Mińsk Mazowieckizielono-białe
Naprawa P4
P4/8
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
siedzenia: tapicerowane zielone
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
internet bezprzewodowy WiFi
Kamil Sikora


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
EN57-1923

2020-03-03 - EN57-1923 + EN57-1939 + EN57-1920 jako pociąg służbowy mija P.O. Warszawa Ochota, kierując się na zachód.

Autor: mat mat EN57
EN57-1923

2019-06-13 - Wnętrze EN57-1923

Autor: mat mat EN57
EN57-1923

2019-04-04 - EN57-1923+19xx stoją w torach postojowych stacji po skończonym biegu jako pociąg osobowy R1 "11274/5" z Warszawy Wschodniej. Następnie pojadą jako pociąg osobowy R7 "91330/1" do Warszawy Falenicy.

Autor: Ficek
EN57-1923

2016-07-15 - EN57-1923 oczekuje na odjazd ze stacji początkowej jako pociąg osobowy R8 "29461" do Skarżyska Kamiennej.

Autor: Ficek
EN57-1923

2016-04-25 - EN57-1923+1926 zatrzymały się w stacji jako pociąg osobowy R1 "91378/9" w relacji Żyrardów-Warszawa Wschodnia.

Autor: Ficek
EN57-1923

2015-04-26 - EN57-1923 - wnętrze

Autor: BG
EN57-1923

2014-12-29 - EN57-1923+1901 stoją w torach postojowych po skończonym biegu jako pociąg osobowy R1 "19962/3" z Warszawy Wschodniej. Następnie tam powrócą jako pociąg osobowy R1 "91322/3".

Autor: Ficek
EN57-1923

2014-05-01 - EN57-1923+1910 skończyły bieg jako pociąg osobowy KM "19316/7" z Warszawy Wschodniej i oczekują na zjazd w tory postojowe.

Autor: Ficek
EN57-1923

2011-05-07 - EN57-1923+1801 podstawiły się jako pociąg osobowy KM "9214/5" do Warszawy Wschodniej.

Autor: Ficek


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.91811 sekundy, zapytań SQL: 22