Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57

id pojazdu: 974
Numer fabryczny: 1141
Rok produkcji: 1977
Wiek pojazdu: 42 lat
Status: Modernizacja
Wyświetleń: 2233


EN57-1141
EVN: 94 51 2 122 955-9 (PL-PREG ra)
EVN: 94 51 2 122 956-7 (PL-PREG s)
EVN: 94 51 2 122 957-5 (PL-PREG rb)

>>Zobacz listę filmów (1)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
1977-**-**MD Warszawa GrochówPKP
mikrobart
1997-07-01MT PoznańPKP
mikrobart
1999-04-01MZ PoznańPKP
mikrobart
1999-09-01Zakład Taboru w PoznaniuPKP
mikrobart
2001-10-01Wielkopolski ZPR w PoznaniuPKP Przewozy Regionalne
mikrobart
2009-12-08Wielkopolski ZPR w PoznaniuPrzewozy Regionalne Sp. z o.o.
mikrobart
2010-11-01Urząd Marszałkowski Woj. WielkopolskiegoUrząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego
mikrobart
2010-11-01Wielkopolski ZPR w Poznaniu
(delegacja)
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
(Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego)
mikrobart
2012-12-09-----------
(delegacja)
Koleje Wielkopolskie sp. z o.o.
(Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego)
mikrobart
2013-12-13Wielkopolski ZPR w Poznaniu
(delegacja)
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
(Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego)
arctodus1111
2014-01-01Oddział Wielkopolski z siedzibą w Poznaniu
(delegacja)
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
(Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego)
arctodus1111
2017-06-30Modernizacja --> EN57AL-1141Kamil Sikora
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
1977-**-**PaFaWag Wrocławbrak danych
Wyprodukowano
wyświetlacz: brak danych
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
1998-10-31ZNTK Mińsk Mazowieckiniebiesko-żółte
Naprawa główna
G1
wyświetlacz: brak danych
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2008-08-26PR Łódźczarno-czerwone
Naprawa rewizyjna
1R3
wyświetlacz: diodowy
siedzenia: skaj
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2012-08-28ZNTK Mińsk Mazowieckiczerwono-biało-czerwone
Wymiana siedzeń z czerwonych derm na czerwone materiałowe charakterystyczne dla jednostek z UM Woj. Wlkp., wymiana okien, podłogi, pomalowanie laminatów na kolor biały i inne.
Modernizacja + NR
1R4
wyświetlacz: mozaikowy
siedzenia: tapicerowane "wandaloodporne"
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2017-06-30ZNTK Mińsk Mazowieckiczerwono-biało-czarne
Wraz z dniem 30 Czerwca 2017 roku jednostka została zmodernizowana w EN57AL-1141
Naprawa P5
P5/2+M
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane czerwone
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
drzwi odskokowo-przesuwne
zmodernizowane czoło
klimatyzacja
Kolejarz123

Zdarzenia
DataZdarzenieTypDodałOpcje
2012-04-10Rozpisanie przetargu przez UM Województwa Wielkopolskiego na naprawę rewizyjną i modernizację jednostki.-----mikrobart
Historia statusów
DataStatusDodałOpcje
2017-01-05NG
Kamil Sikora

Fotografie
FotoOpis
EN57-1141

2016-06-27 - Poznańskie duo 1141+1399 nietypowo jako pociąg Regio 67901/0 "Kamieńczyk".

Autor: Alienik
EN57-1141

2016-06-20 - stacja Toruń Gł. | EN57-1141

Autor: Paweł Telega
EN57-1141

2016-04-09 - Opuszcza stację w Ostrowie jako pociąg Regio 77028 do Kępna.

Autor: Alienik
EN57-1141

2014-05-02 - Jako poc. 57328 REGIO Toruń Gł. - Poznań Gł.

Autor: rogonon
EN57-1141

2014-04-11 - Wielkopolski EN57-1141 zjeżdża na boczne tory stacji Bydgoszcz Główna.

Autor: przem710
EN57-1141

2013-03-16 - EN57-1141 jako 2 część pociągu KW relacji Poznań - Kłodawa zbliża sie do przystanku Gutowo Wielkopolskie

Autor: jarząbek019
EN57-1141

2013-03-11 - EN57-1141 jako pociąg osobowy do Kłodawy na stacji Poznań Garbary

Autor: Tp4
EN57-1141

2013-01-23 - Jednostka jako KW77235 oczekuje na odjazd do Zbąszynka.

Autor: KlimaT
EN57-1141

2012-01-05 - Witaszyce | EN57-1141 jako pociąg osobowy z Ostrowa Wielkopolskiego do Poznania Głównego ruszył z peronów w kierunku zachodniej głowicy stacji, gdzie zjedzie na tor nr 2 i po nim będzie jechał do Jarocina. Zamknięcie toru nr 1 trwa już ponad rok, a powodem jest zły stan wiaduktu nad DK15. Tego dnia było bardzo szaro i deszczowo, ale na całe szczęście, gdy tylko coś miało jechać, ulewa słabła lub zupełnie przestawało padać (wyjątkiem był przejazd składu z ET41-063). Sama jednostka zaś jest już zmodernizowana, zmieniła barwy i jeździ dla Kolei Wielkopolskich.

Autor: TKi3-120


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.12857 sekundy, zapytań SQL: 26