Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy spalinowe -> SP32

SP32-071

LDE1300-25323 numer fabryczny

1988 rok produkcji

36 Wiek pojazdu

Zlomowany status

1903 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1988-04-21MD Wałbrzych
PKPKolejman75
1997-07-01MT Wrocław Południe
PKPKolejman75
1999-04-01MZ Wrocław Południe
PKPKolejman75
1999-08-01MZ Wrocław
PKPKolejman75
1999-09-01Zakład Taboru we Wrocławiu
PKPKolejman75
2001-10-01Zakład Taboru we Wrocławiu
PKP Cargo S.A.Kolejman75
2004-07-01Oczekuje zlomowania Kolejman75
2010-11-**Zlomowany +++Piła. Data złomowania nieznana, lokomotywa istniała jeszcze w listopadzie 2010 roku.przem710

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1988-**-**FAUR Bukareszt

zielono-żółteProdukcja


Reflektory: Zwykłe
Kolejman75
1997-04-28ZNLS Piła

zielono-żółteNaprawa rewizyjna


Reflektory: Zwykłe
Ficek

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
1988-03-04Tego dnia pojazd zostaje wysłany z Rumunii do Polski.-----pitagoras23
2004-06-**Sprzedaż partii lokomotyw do spółki Kolmex, celem przeprowadzenia modernizacji (analogicznie do nr 201-210). Modernizacja nigdy nie nastąpiła, Kolmex ogłosił bankructwo, a lokomotywy zostały sprzedane na złom przez syndyka masy upadłościowej jako egzekucja z majątku bankruta.Informacje dodatkowechester

Fotografie

FotografiaOpis

2010-11-25 Piła

|Piła Główna| SP32-071 (prototyp 312D-001) odstawiona na torze obok hali „InterLok S.A. Piła”. Na zdjęciu widzimy prototyp na dość zaawansowanym etapie przebudowy nadwozia. Zostały wykonane prace naprawcze poszycia ostoi, zrekonstruowano obudowy przedziałów maszynowego oraz elektrycznego. Zamontowano skonstruowaną od podstaw kabinę maszynisty. W tym czasie prace nad nim były już jednak wstrzymane. Na drugiej fotografii widać wyraźnie, że główne elementy lokomotywy zmagazynowano w pustych przedziałach. Można tam zauważyć między innymi obudowy skrzyni akumulatorów, silnik trakcyjny, fragmenty kolumn wentylatorów silników trakcyjnych oraz prądnicę główną. Dookoła hali można było znaleźć jeszcze inne elementy zdemontowane z tej lokomotywy. Na tyłach hali trwało w tym czasie cięcie na złom kilku innych egzemplarzy przeznaczonych pierwotnie do przebudowy. Autor: Radosław Kopras, www.radziol.pl


Petelicki autor 638 wyswietlen 0 komentarze

2009-03-07 Wrocław

SP32-071 w trakcie zestawiania pociągu do Piły, w porcie miejskim we Wrocławiu, autor: Dawid Frątczak, www.dawidfratczak.pl


Petelicki autor 283 wyswietlen 0 komentarze

2009-03-07 Wrocław

SP32-071 w trakcie przestawiania na terenie Portu Miejskiego we Wrocławiu. Lokomotywa była szykowana do wysyłki do Piły, gdzie miała przejść modernizację


m0ke autor 199 wyswietlen 0 komentarze

2008-05-26 Poznań

|Poznań Główny|SP32-071 w składzie pociągu transportującego 12 lokomotyw do Wrocławia. Autor: Radosław Kopras, www.radziol.pl


Petelicki autor 360 wyswietlen 0 komentarze

2000-02-15 Wrocław

SP32-071 z pociągiem do Jaworzyny Śl. we Wrocławiu Gł, autor: Dawid Frątczak, www.dawidfratczak.pl


Petelicki autor 357 wyswietlen 0 komentarze

1999-05-16 Jaworzyna Śląska

oblot składu


chester autor 453 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.09903 sekundy, zapytań SQL: 26