Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy parowe
->
Pm36
Pm36-1
663/1937 numer fabryczny
1937 rok produkcji
87 Wiek pojazdu
OG status
14887 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
od 1937-**-** do 1939-09-** | -----------Jako Pm36-2 | Referat Doświadczalny Ministerstwa Komunikacji | Tp4 |
od 1939-09-** do 1941-**-** | Par. Lwów | NKPS | Tp4 |
od 1941-**-** do 1945-**-** | brak danychJako 18 602 | DRB | Tp4 |
od 1945-**-** do 1947-05-19 | -----------Jako 18 602 | BBÖ | Tp4 |
od 1947-05-20 do 1947-10-** | ----------- | PKP | Tp4 |
od 1947-10-** do 1951-05-17 | MD Bydgoszcz Główna | PKP | Tp4 |
od 1951-05-18 do 1959-07-04 | MD Toruń | PKP | Tp4 |
od 1959-07-05 do 1961-09-05 | MD Gdynia Grabówek | PKP | Tp4 |
od 1961-09-06 do 1963-03-24 | MD Ostrów Wielkopolski | PKP | Tp4 |
od 1963-03-25 do 1964-08-16 | MD Poznań Osobowa | PKP | Tp4 |
od 1964-08-17 do 1970-06-18 | MD Ostrów Wielkopolski | PKP | Tp4 |
1970-06-19 | Oczekuje zlomowania | Tp4 | |
1995-02-** | Zmiana oznaczen --> Pm36-2 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1948-08-27 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa srednia Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1950-11-30 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa srednia Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1953-03-31 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa glowna Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1954-11-30 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa srednia Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1957-11-30 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa srednia Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1959-04-30 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa glowna Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1963-02-28 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa srednia Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1963-04-22 | ZNTK Bydgoszcz Nie wytwarza pary | Brak danych | Naprawa awaryjna Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1965-02-09 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa srednia Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Pawel Telega |
1973-**-** | Brak danych | Czarno-zielona | Renowacja Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Drzwi dymnicy: Wypukłe Tender: 32D36 | Tp4 |
1995-02-21 | ZNTK Piła Nowa skrzynia ogniowa | Zielona | Naprawa glowna NG Kociol: 10552/1937 Producent kotla: Sosnowiec Trzecia lampa z przodu Drzwi dymnicy: Wypukłe Centralny zamek w drzwiach dymnicy Tender: 32D36-2 | Tp4 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
1947-05-20 | Powrót na PKP. Oznaczony jako Pm36-1 | ----- | Tp4 |
1964-06-** | Parowóz do testowania wagonów chłodni przystosowanych do prędkości 120km/h produkowanych w Ostrowie Wlkp. | ----- | Tp4 |
1966-06-** | Parowóz odstawiono | ----- | Tp4 |
1970-**-** | Parowóz przetransportowany do Tarnowskich Gór | ----- | Tp4 |
1973-09-** | Parowóz ustawiony na terenie Muzeum Kolejnictwa w Warszawie | ----- | Tp4 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710