Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Fotografie
FotoOpis
ET42-007

2019-07-06 - ET42-007 w historycznych barwach z lat 2002-2003 podczas prezentacji na terenie Zakładu Napraw Taboru w Zduńskiej Woli Karsznicach. Lokomotywie z inicjatywy administracji naszego portalu w mojej osobie przywrócono historyczny schemat malowania charakterystyczny dla okresu bezpośrednio po zniesieniu obowiązku malowania ścian czołowych lokomotyw dwukabinowych na żółto. W imieniu administracji Ilostanu serdecznie dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w ten projekt a w szczególności Panu Pawłowi Misiakowi dyrektorowi Zakładu Napraw Taboru w Zduńskiej Woli Karsznicach, Panu Mirosławowi Szymańskiemu z Biura Rozwoju, Relacji Inwestorskich i Marketingu Dla miłośników kolei - PKP CARGO, wszystkim pracownikom zakładu biorącym udział w naprawie lokomotywy oraz Kubie Gułajewskiemu z portalu Zduńskowolskie Wieści Kolejowe Dziękuję również za spotkanie wszystkim użytkownikom naszego portalu!

Autor: Kamil Sikora
SU45-194

2019-06-28 - SU45-194 wraz z SM42-2097 z pociągiem kontenerowym relacji Brzesko Okocim BT - Gdynia Port GPA zbliża się do stacji Bydgoszcz Wschód Towarowa, gdzie po odebraniu rozkazu podąży dalej w stronę północy. Autorem zdjęcia jest p. Marcin Fiałkowski, dziękuję za zgodę na wykorzystanie zdjęcia na naszym portalu.

Autor: Kamil Sikora
1 komentarz
ET22-676

2019-06-01 - Przepięknie odnowiony i odmalowany w barwy fabryczne podczas zakończonej dzień wcześniej naprawy rewizyjnej (poziomu P4/2) R6 ET22-676 stoi podczas prezentacji w lokomotywowni Szczecin Port Centralny. Lokomotywa z inicjatywy administracji naszego portalu w mojej osobie została pomalowania w historyczny schemat malowania "oliwkowo-zielone" w kolorystyce odpowiadającej okresowi produkcji. Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych użytkowników Ilostanu!

Autor: Kamil Sikora
1 komentarz
EP07-356

2019-03-25 - Portret EP07-356 oczekującej na manewry w celu oblotu składu pociągu TLK "Wybrzeże" po zakończeniu biegu na stacji Warszawa Zachodnia.

Autor: Kamil Sikora
1 komentarz
EP07-356

2019-03-25 - Pięknie odmalowania w barwy historyczne z lat 90. (schemat ZNTK Oleśnica) podczas naprawy 1P4/4 lokomotywa EP07-356 wjeżdża na stację Warszawa Zachodnia z pociągiem TLK "Wybrzeże", kończąc bieg.

Autor: Kamil Sikora
ET21-351

1996-08-06 - ET21-351 na czele składu węglarek opuściła stację w Chabówce i udaje się w kierunku Zakopanego.

Autor: Kamil Sikora
4 komentarze
ET21-144

1990-06-19 - ET21-144 jeszcze w służbie PKP oczekuje na zatrudnienie na stacji Warszawa Główna. Dwa lata później lokomotywa została sprzedana do Kopalni Piasku "Maczki Bór", skąd następnie w 2002 roku już jako ET21-21 do CTL Maczki Bór. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
ET21-98

2006-06-14 - ET21-98 oczekuje na zatrudnienie na stacji Kraków Płaszów. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
EU06-18

2000-11-26 - EU06-18 wraz ze składem pociągu pospiesznego do Wrocławia stoi na stacji Kraków Płaszów w oczekiwaniu na godzinę odjazdu. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
EU06-11

1990-10-07 - Krakowska EU06-11 stoi wraz z innymi maszynami serii EU07 na terenie lokomotywowni Warszawa Odolany, oczekując na zatrudnienie. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
EU06-16

2005-09-25 - EU06-16 wraz ze składem pociągu pospiesznego wjeżdża na stację Warszawa Gdańska, hamując przy peronie trzecim. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
EU06-05

2006-06-14 - EU06-05 uchwycona w ostatnich dniach swojej służby zaledwie 3 dni przed odstawieniem w oczekiwaniu naprawy głównej G3 stoi w peronach stacji Kraków Płaszów ze składem pociągu służbowego. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
EU06-02

2000-11-26 - EU06-02 bez listew ozdobnych w barwach po naprawie w ZNTK Lubań (2R6 24.03.2000 r.) oczekuje na zatrudnienie na stacji Kraków Płaszów. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
EN57-084

2003-08-23 - EN57-084 jako pociąg osobowy z Bielska-Białej do Cieszyna przez Goleszów stoi na stacji początkowej. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
EN57-084

2001-08-20 - EN57-084 po skończonym kursie jako pociąg osobowy do Bielska-Białej oczekuje na zatrudnienie, stojąc pomiędzy peronami stacji. Po lewej stronie widoczny EN57-620 jako pociąg osobowy. Zdjęcie udostępnione dzięki uprzejmości Pana Miłosza Zaborskiego, serdecznie dziękuję w imieniu administracji Ilostanu za zgodę na wykorzystanie zdjęcia w naszym portalu!

Autor: Kamil Sikora
ET22-952

2017-09-30 - Byk o numerze 952 oczekujący od końca 2013 roku na wykonanie naprawy P4/6 stoi na terenie lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim. Z tyłu również odstawiona od dłuższego czasu w oczekiwaniu na naprawę P4 lokomotywa ET22-845.

Autor: Kamil Sikora
ET22-930

2017-09-30 - Byk o numerze 930 odstawiony w oczekiwaniu naprawy P4/6 od początku 2013 roku stoi na terenie lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim/

Autor: Kamil Sikora
ET22-855

2017-09-30 - Wyblakły byk o numerze 855 odstawiony od kwietnia 2011 roku w oczekiwaniu na wykonanie naprawy P4/6 stoi na terenie lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim.

Autor: Kamil Sikora
ET22-732

2017-09-30 - Byk z "telewizorami" odstawiony od końca 2013 roku w oczekiwaniu naprawy P4/7, stoi na terenie lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim.

Autor: Kamil Sikora
2 komentarze
ET22-643

2017-09-30 - Dawny piotrkowski byk o numerze 643 w kiepskim stanie zewnętrznym stoi odstawiony od ponad 7 lat na terenie lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim.

Autor: Kamil Sikora
ET22-616

2017-09-30 - Wyblakły ET22-616 oczekujący od września 2012 roku na wykonanie naprawy głównej (P5) stoi na terenie szopy w Zajączkowie Tczewskim.

Autor: Kamil Sikora
ET22-587

2017-09-30 - Zdewastowany ET22-587 oczekujący od ponad 8 lat na wykonanie naprawy głównej (P5) stoi na terenie szopy w Zajączkowie Tczewskim.

Autor: Kamil Sikora
ET22-327

2017-09-30 - Wyblakły i zdewastowany ET22-327 oczekuje na skreślenie z ewidencji PKP CARGO S.A., stojąc na terenie szopy w Zajączkowie Tczewskim.

Autor: Kamil Sikora
ET22-290

2017-09-30 - Wyblakły ET22-290 oczekujący na skreślenie z ewidencji PKP CARGO S.A. stoi na terenie szopy w Zajączkowie Tczewskim.

Autor: Kamil Sikora
ET22-265

2017-09-30 - Zdewastowany ET22-265 stoi na terenie szopy w Zajączkowie Tczewskich, oczekując od ponad 5 lat na skreślenie z ewidencji PKP CARGO S.A.

Autor: Kamil Sikora


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.05656 sekundy, zapytań SQL: 10