Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.


Komentarze

Kamil Sikora2021-12-05 14:22:38 | Karta pojazdu: ET22-771 | Zobacz zdjęcie |
Witam serdecznie w Ilostanie!
Piter_P192021-12-04 23:11:38 | Karta pojazdu: SM42-2455 | Zobacz zdjęcie |
Dziękujemy, dodane do karty.
Piter_P192021-12-04 23:06:51 | Karta pojazdu: EP07-301 | Zobacz zdjęcie |
Szlak Skierniewice - podg. Radziwiłłów Mazowiecki.
STZSpotterLHS2021-12-04 19:37:17 | Karta pojazdu: SM42-2455 | Zobacz zdjęcie |
Lokomotywa przeszła w 2020 roku naprawę rewizyjną. Wpis na jej boku w trafarecie brzmi :6/N/P5/ORION/06.07.2020. Podsyłam skrina z widokiem na numer lokomotywy i wypisaną datę naprawy: https://ibb.co/LvLt11W Z góry Dzięki za odnotowanie tego faktu w Kartotece pojazdu.
Stanisław2021-12-04 19:09:10 | Karta pojazdu: EU160-007 | Zobacz zdjęcie |
Lokomotywa została oklejona w reklamę „Tyskie” i od 04.12.2021 zaczęła kursować z świątecznym specjalnym pociągiem tejże firmy; skład pociągu: lokomotywa i 2 wagony
Kamil Sikora2021-12-04 16:41:00 | Karta pojazdu: ET22-014 | Zobacz zdjęcie |
To jest właśnie paradoks tych przepisów, że pojazdy, które nigdy nie przeszły NG nie są ograniczone latami między naprawami P5, w związku z czym ET22-233 i inne maszyny, które mają przebiegi ogólne poniżej 3 mln km mogą nadal przechodzić rewizje. W przypadku omawianej maszyny są to chyba nawet jeszcze dwie naprawy poziomu P4/2.
eraser2021-12-04 14:24:38 | Karta pojazdu: 182 064 | Zobacz zdjęcie |
Dzisiejszego dnia 04.12.2021 Lokomotywa wykoleiła się w Herbach Starych ze składem węglarek.
STZSpotterLHS2021-12-04 14:10:35 | Karta pojazdu: ET22-014 | Zobacz zdjęcie |
To ja zapytam o inną ET22. Czyli co? Teraz jak ET22-233 wyjeździ swoje kilometry to również idzie w odstawkę na P5 czy na kolejną P4? Z Góry Dzięki za odpowiedź.
Kamil Sikora2021-12-04 12:47:45 | Karta pojazdu: ET22-014 | Zobacz zdjęcie |
Z racji tego, iż niestety w ich przypadku sztywno obowiązuje zapis o 32 latach pomiędzy naprawami P5. Po upłynięciu 26 lat od naprawy G1 nie opłaca się wykonywać im napraw P4 na krócej niż 6 lat, co poskutkowało nadaniem statusów "OG". Niebawem takie statusy otrzymają również ET22-140 oraz 209, które zostaną odstawione po wygaśnięciu przedłużonych na covid świadectw sprawności technicznej. ET22-017 jest naprawiana, gdyż jest jeszcze szansa na zdążenie z ukończeniem naprawy przed początkiem marca 2022, kiedy to minie próg opłacalności wykonania rewizji.
Slawomir2021-12-04 12:38:14 | Karta pojazdu: ET22-014 | Zobacz zdjęcie |
No tak, ale np. ET22-017 jest naprawiana. Dlatego pytam o "część" ET22 po naprawach głównych. Domyślam się, że kwestią jest ich stan, ale pytam bo nie chcę się tylko domyślać.
Cargulec1602021-12-04 12:25:42 | Karta pojazdu: ET22-014 | Zobacz zdjęcie |
nie powiedziałbym, że szybko, minęło 25 lat to odstawili.
Slawomir2021-12-04 11:53:58 | Karta pojazdu: ET22-014 | Zobacz zdjęcie |
Ktoś się może wypowiedzieć dlaczego część ET22 po naprawach głównych tak szybko otrzymały status OG?
Kamil Sikora2021-12-04 0:06:28 | Karta pojazdu: ST44-970 | Zobacz zdjęcie |
Zostało zezłomowane pudło ale de facto pochodzące z inne lokomotywy ;) Polecam lekturę wpisów w metryce tego pojazdu oraz tego, z którego powstała ST44-1266.
Kubik2021-12-03 21:45:55 | Karta pojazdu: ST44-970 | Zobacz zdjęcie |
Możliwe że po usunięciu lakieru odkryto dużą korozję pudła i nie nadawało się ono na naprawę. Bo w końcu tylko pudło zostało zezłomowane.
T.kolej2021-12-03 21:31:17 | Karta pojazdu: ST44-1209 | Zobacz zdjęcie |
Takie dwa pytania
Czemu te loki miały wcześniej takie malowanie czoła?
I czemu nie wymieniono tego silnika przy modernizacji (z jakiego na jaki silnik była wymiana)
T.kolej2021-12-03 16:38:25 | Karta pojazdu: ST44-970 | Zobacz zdjęcie |
Jaki to w ogóle miało sens żeby najpierw przygotować do NG poczym od razu zezłomować
Kamil Sikora2021-12-03 16:11:25 | Karta pojazdu: EU07-087 | Zobacz zdjęcie |
Starych 4E nigdy nie modernizacji, zawsze jedynie sprzedawali (od 2011 roku), a modernizowali (o ile można to nazwać modernizacją) kilka sztuk w latach 2016-2017. Wszystko poszło jednak na tyle do przodu i zakupiono tyle nowego taboru, że zużyty starszy już blisko półwieczny można zbyć.
Kamil Sikora2021-12-03 16:09:54 | Karta pojazdu: EU07-214 | Zobacz zdjęcie |
Nie było chętnych na zakup, popyt na EU07 wśród przewoźników prywatnych już niemal całkowicie wygasł, a wiele lokomotyw stoi od lat w naprawie bez dalszego postępu lub oczekuje napraw nie mając dzierżawców.
Cargulec1602021-12-03 15:45:15 | Karta pojazdu: EU07-087 | Zobacz zdjęcie |
Dziwna ta polityka PIC-u. w 2012-3 zmodernizowali, a teraz tną.
EN57fan2021-12-03 15:40:56 | Karta pojazdu: EU07-214 | Zobacz zdjęcie |
One są już na tyle zdekompletowane że tylko na złom się nadawały, czy znowu jakaś "polityka" doszła do głosu?
mat mat EN572021-12-03 7:41:41 | Karta pojazdu: EN57AL-1148 | Zobacz zdjęcie |
przydział potwierdzony, jednostka w woj. łódzkim - wczoraj rano obsługiwala interregio do Warszawy
z kolei 1083 obsługiwała coś przedwczoraj - widział ją mój znajomy
1olek2021-12-03 0:49:23 | Karta pojazdu: EU07-214 | Zobacz zdjęcie |
Zobacz w karcie kto je nabyl ;)
STZSpotterLHS2021-12-03 0:10:28 | Karta pojazdu: EU07-214 | Zobacz zdjęcie |
Ze tak zapytam: skąd wiadomo, ze zostały już sprzedane na złom? Spółka PKP Intercity ogłosiła już wyniki przetargu?
Piter_P192021-12-02 16:57:27 | Karta pojazdu: EN57-1181 | Zobacz zdjęcie |
Jakiej konkurencji? Zaktualizowana karta tego pojazdu powinna wyjaśniać wszelkie wątpliwości.
EN57fan2021-12-02 15:43:21 | Karta pojazdu: EW90-43 | Zobacz zdjęcie |
W przypadku 1006 z tego co wiem została zachowana tylko kabina do jakichś celów reklamowych. Dużo spawania by było aby całego odtworzyć ;)
Paweł152021-12-02 15:24:54 | Karta pojazdu: Brak serii! Brak numeru! Brak typu! Brak ozn_a! Brak kraj! Brak char! Brak par! Brak cyfry! | Zobacz zdjęcie |
Proszę o wpisanie EN78A-007. Dziś obsługiwał połączenie z Suchej Beskidzkiej do Krakowa.
T.kolej2021-12-02 14:48:20 | Karta pojazdu: SA110-01 | Zobacz zdjęcie |
Kurde. Poczytałem trochę i znalazłem że miały trafić do muzeum. Ale dlaczego nie zrobili tego? Poza tym za granicą wydaje mi się że widziałem ale nie mam pewności
T.kolej2021-12-02 14:43:22 | Karta pojazdu: EW90-43 | Zobacz zdjęcie |
Można pospawać ze złomu. Jednak wiem że to trudne i i tak po takim zabiegu nie mógłby wyjechać na trasę. Mogliby zrobić chociaż tak jak z jednym EN57 (1006). Przynajmniej był by jakoś wykorzystany. Ale mogę się mylić
EN57fan2021-12-02 12:31:45 | Karta pojazdu: TEM2-069 | Zobacz zdjęcie |
Widać co najmniej dwie kabiny, od czego druga? Pozostałe nieczynne TEM2 CTL-u spotka ten sam los?
EN57fan2021-12-02 12:30:02 | Karta pojazdu: EN57-1181 | Zobacz zdjęcie |
Delegacja, jeśli wierzyć "konkurencji" ;)


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.05519 sekundy, zapytań SQL: 8