
Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Legenda malowań | Statystyka serii | Ostatnio dodane wpisy | Najnowsze wydarzenia | Galeria zdjęć serii | Bibliografia
Pojazd | Przydział | Przewoźnik | Malowanie | Status | Foto | Filmy |
M62-008 | Zmiana ozn.--> CTLR4C-001 | Zmiana oznaczeń | 1 | 0 | ||
M62-161 91 51 3 630 051-2 (PL-PMTLU) | ----------- | Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | pomarańczowo-zielono-czarne | W eksploatacji | 7 | 4 |
M62-198 | +++ | Trwale wyłączony z eksploatacji | 2 | 7 | ||
M62-201 | +++ | Trwale wyłączony z eksploatacji | 3 | 3 | ||
M62-295 | +++ | Złomowany | 2 | 4 | ||
M62-584 | +++ | Złomowany | 4 | 3 | ||
M62-590 91 51 3 630 315-1 (PL-ORKOL) | ----------- | ORLEN KolTrans Sp. z o.o. | czerwone | Wyłączony z eksploatacji | 4 | 6 |
M62-684 | Zmiana ozn.--> M62Ko-684 | Zmiana oznaczeń | 1 | 0 | ||
M62-689 | +++ | Trwale wyłączony z eksploatacji | 2 | 4 | ||
M62-837 92 51 3 640 053-6 (PL-ZIK) | ----------- | Zakład Inżynierii Kolejowej w Sandomierzu | niebieskie + czerwony pas | W eksploatacji | 9 | 6 |
M62-905 | Zmiana ozn.--> M62-1812 | Zmiana oznaczeń | 1 | 0 | ||
M62-960 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
M62-961 92 51 3 630 244-3 (PL-RAILP) | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe | W eksploatacji | 7 | 7 |
M62-962 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
M62-1007 92 51 3 630 337-5 (PL-***) | ----------- | PNUIK Kraków Sp.z.o.o. | czarne | W eksploatacji | 5 | 8 |
M62-1077 92 51 3 630 084-1 (PL-KLTAR) | ----------- | PTK "KOLTAR" Sp. z o.o. - Tarnów | biało - granatowe | W eksploatacji | 3 | 6 |
M62-1145 | Mod.--> M62M-019 | Modernizacja | 3 | 1 | ||
M62-1151 | +++ | Złomowany | 2 | 3 | ||
M62-1151 92 51 3 630 241-9 (PL-PPMT) | ----------- | PPM-T w Gdańsku | żółto - szaro - czarne | W eksploatacji | 10 | 2 |
M62-1154 92 51 3 630 343-3 (PL-CPTIP) | ----------- | Cargo Przewozy Towarowe i Pasażerskie Sp.z.o.o. | srebrno - czerwone | W eksploatacji | 5 | 3 |
M62-1186 92 51 3 630 052-0 (PL-PMTLU) | ----------- | Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | pomarańczowo-zielono-czarne | W eksploatacji | 8 | 5 |
M62-1194 | Pojazd za granicą | b.d. | 1 | 0 | ||
M62-1199 92 51 3 630 102-3 (PL-PMTLU) | ----------- | Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | pomarańczowo-zielono-czarne | W eksploatacji | 8 | 8 |
M62-1200 92 51 3 630 327-6 (PL-DLA) | ----------- | Cargo Przewozy Towarowe Transport Sp. z o.o. (włas: Dolnośląskie Linie Autobusowe sp.z.o.o) | srebrno - czerwone | Wyłączony z eksploatacji | 13 | 2 |
M62-1202 92 51 3 640 352-4 (PL-ORION) | ----------- | PKP Cargo S.A. (włas: ORION Kolej - Nowy Sącz) | granatowe | W eksploatacji | 4 | 5 |
M62-1205 92 51 3 640 364-0 (PL-ORION) | ----------- | CIECH Cargo sp.z o.o. (włas: ORION Kolej - Nowy Sącz) | granatowo - czarne | W eksploatacji | 7 | 5 |
M62-1207 92 51 3 630 442-3 (PL-?) | ----------- | BARTER S.A. | granatowe | W eksploatacji | 2 | 1 |
M62-1208 92 51 3 630 053-8 (PL-PMTLU) | ----------- | Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | pomarańczowo-zielono-czarne | W eksploatacji | 6 | 5 |
M62-1209 | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 1 | 7 |
M62-1211 92 51 3 630 101-5 (PL-PMTLU) | ----------- | Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | pomarańczowo-zielono-czarne | W eksploatacji | 6 | 5 |
M62-1225 | +++ | Trwale wyłączony z eksploatacji | 1 | 0 | ||
M62-1239 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
M62-1241 92 51 3 630 272-4 (PL-DBSRP) | ----------- | DB Cargo Polska S.A. | czerwono - srebrne | Wyłączony z eksploatacji | 3 | 0 |
M62-1242 | Zmiana ozn.--> M62Ko-1242 | Zmiana oznaczeń | 3 | 5 | ||
M62-1261 | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 2 | 4 |
M62-1274 92 51 3 630 316-9 (PL-ORKOL) | ----------- | ORLEN KolTrans Sp. z o.o. | czerwone | Wyłączony z eksploatacji | 1 | 6 |
M62-1286 92 51 3 630 441-4 (PL-SKPL) | ----------- | Logistics & Transport Company Sp. z o.o. | czarne + żółte pasy | W eksploatacji | 13 | 6 |
M62-1292 | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 3 | 6 |
M62-1293 92 51 3 640 055-1 (PL-ORION) | PKP Cargo Dolnośląski Zakład Spółki we Wrocławiu | PKP Cargo S.A. (włas: ORION Kolej - Nowy Sącz) | granatowe | W eksploatacji | 2 | 1 |
M62-1296 92 51 3 640 350-8 (PL-ORION) | PKP Cargo Service | PKP Cargo Service Sp. z o.o. (włas: ORION Kolej - Nowy Sącz) | granatowe | W eksploatacji | 5 | 4 |
M62-1300 | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 1 | 2 |
M62-1309 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
M62-1318 | Zmiana ozn.--> M62-1205 | Zmiana oznaczeń | 1 | 0 | ||
M62-1331 92 51 3 630 342-5 (PL-KLTAR) | ----------- | PTK "KOLTAR" Sp. z o.o. - Tarnów | biało - granatowe | W eksploatacji | 1 | 7 |
M62-1478 | Rail Polska - ZTK Włosienica | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 1 | 0 |
M62-1532 | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 1 | 6 |
M62-1535 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
M62-1536 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
M62-1556 92 51 3 630 429-0 (PL-LTC) | ----------- | Logistics & Transport Company Sp. z o.o. | jasnozielone + czarny pas | W eksploatacji | 1 | 4 |
M62-1601 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
M62-1663 92 51 3 630 330-0 (PL-PLATA) | ----------- | Captrain Polska (włas: Industrial Division Sp. z o.o.) | srebrno - błękitne | W eksploatacji | 7 | 3 |
M62-1681 92 51 3 630 271-6 (PL-PPMT) | ----------- | PPM-T w Gdańsku | żółto - szaro - czarne | W eksploatacji | 5 | 3 |
M62-1683 | Zmiana ozn.--> M62-1705 | Zmiana oznaczeń | 1 | 0 | ||
M62-1684 92 51 3 630 320-1 (PL-ORKOL) | ----------- | ORLEN KolTrans Sp. z o.o. | czerwone | W eksploatacji | 7 | 4 |
M62-1685 92 51 3 630 321-9 (PL-ORKOL) | ----------- | ORLEN KolTrans Sp. z o.o. | czerwone | W eksploatacji | 5 | 5 |
M62-1686 92 51 3 630 240-1 (PL-PPMT) | ----------- | PPM-T w Gdańsku (włas: P.H.U. LOKOMOTIV Bronisław Plata) | żółto - szaro - czarne | W eksploatacji | 6 | 5 |
M62-1688 | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 2 | 5 |
M62-1690 92 51 3 630 332-6 (PL-ZPNT) | ----------- | ZPNTMiUT Dębica | żółto - niebieskie | W eksploatacji | 4 | 0 |
M62-1703 92 51 3 630 317-7 (PL-ORKOL) | ----------- | ZPNTMiUT Dębica | czerwone | Wyłączony z eksploatacji | 3 | 4 |
M62-1705 92 51 3 630 239-3 (PL-PPMT) | ----------- | PPM-T w Gdańsku | żółto - szaro - czarne | W eksploatacji | 8 | 7 |
M62-1708 | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | brak danych | Wyłączony z eksploatacji | 1 | 4 |
M62-1726 | +++ | Złomowany | 2 | 0 | ||
M62-1740 92 51 3 630 418-3 (PL-PLATA) | ----------- | ECCO Rail (włas: P.H.U. LOKOMOTIV Bronisław Plata) | biało-szare | W eksploatacji | 4 | 2 |
M62-1742 | Pojazd za granicą | b.d. | 1 | 1 | ||
M62-1754 92 51 3 630 335-9 (PL-ASPWR) | ----------- | CIECH Cargo sp.z o.o. (włas: P.H.U. Aspekt - Wrocław) | srebrno - czerwone | W eksploatacji | 4 | 2 |
M62-1764 | Mod.--> M62M-015 | Modernizacja | 1 | 1 | ||
M62-1769 92 51 3 630 404-3 (PL-PPMT) | ----------- | PPM-T w Gdańsku (włas: P.H.U. LOKOMOTIV Bronisław Plata) | żółto - szaro - czarne | W eksploatacji | 5 | 6 |
M62-1793 92 51 3 630 054-6 (PL-PMTLU) | ----------- | Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | pomarańczowo-zielono-czarne | W eksploatacji | 3 | 4 |
M62-1812 92 51 3 630 340-9 (PL-ID) | ----------- | LOTOS Kolej Sp. z o o. (włas: Industrial Division Sp. z o.o.) | czarno - pomarańczowe | W eksploatacji | 5 | 4 |
M62-1841 92 51 3 630 055-3 (PL-PMTLU) | ----------- | Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | pomarańczowo-zielono-czarne | W eksploatacji | 3 | 0 |
M62-1843 92 51 3 630 339-1 (PL-PLATA) | ----------- | ECCO Rail (włas: P.H.U. LOKOMOTIV Bronisław Plata) | czarne | Wyłączony z eksploatacji | 4 | 9 |
M62-1845 92 51 3 630 056-1 (PL-PMTLU) | ----------- | Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | pomarańczowo-zielono-czarne | W eksploatacji | 5 | 8 |
M62-1848 92 51 3 630 344-1 (PL-ASPWR) | ----------- | CIECH Cargo sp.z o.o. (włas: P.H.U. Aspekt - Wrocław) | czerwone | W eksploatacji | 6 | 3 |
M62-1891 92 51 3 630 430-8 (PL-ORKOL) | ----------- | S&K Train Transport | niebiesko - żółte | W eksploatacji | 1 | 1 |
M62-2006 92 51 3 630 348-2 (PL-ZIK) | ----------- | Zakład Inżynierii Kolejowej w Sandomierzu | niebieskie + czerwony pas | W eksploatacji | 3 | 4 |
M62-2087 92 51 3 630 318-5 (PL-PESA) | ----------- | Logistics & Transport Company Sp. z o.o. (włas: Industrial Division Sp. z o.o.) | srebrno - błękitne | W eksploatacji | 6 | 5 |
M62-2848 | Zmiana ozn.--> M62Ko-2848 | Zmiana oznaczeń | 2 | 5 | ||
M62-2984 | +++ | Trwale wyłączony z eksploatacji | 1 | 5 | ||
M62-2987 | ----------- | Captrain Polska | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 1 | 8 |
M62-2990 | +++ | Trwale wyłączony z eksploatacji | 1 | 3 | ||
M62-2991 | Mod.--> M62M-016 | Modernizacja | 2 | 0 | ||
M62-3101 | Zmiana ozn.--> M62BF-3101 | Zmiana oznaczeń | 2 | 4 | ||
M62-3102 | Zmiana ozn.--> M62BF-3102 | Zmiana oznaczeń | 1 | 4 | ||
M62-3103 | Zmiana ozn.--> M62BF-3103 | Zmiana oznaczeń | 1 | 3 | ||
M62-3104 | Zmiana ozn.--> M62BF-3104 | Zmiana oznaczeń | 2 | 4 | ||
M62-3184 | Mod.--> M62M-017 | Modernizacja | 1 | 2 | ||
M62-3200 | ----------- | Rail Polska sp.z.o.o | bordowe + żółty pas | Wyłączony z eksploatacji | 1 | 0 |
M62-3513 | Mod.--> M62M-018 | Modernizacja | 1 | 1 | ||
M62-3518 92 51 3 630 336-7 (PL-PLATA) | ----------- | ECCO Rail (włas: P.H.U. LOKOMOTIV Bronisław Plata) | biało-szare | W eksploatacji | 7 | 4 |
M62-3536 92 51 3 630 405-0 (PL-PLATA) | ----------- | TORPOL S.A. (włas: Industrial Division Sp. z o.o.) | srebrno - błękitne | W eksploatacji | 2 | 0 |
M62-3554 92 51 3 630 431-4 (PL-ORKOL) | ----------- | ORLEN KolTrans Sp. z o.o. | granatowe | W eksploatacji | 2 | 3 |
M62-7038 92 51 3 630 351-6 (PL-ORION) | ----------- | PKP Cargo S.A. (włas: ORION Kolej - Nowy Sącz) | czerwono - niebieskie | W eksploatacji | 4 | 5 |
M62-7039 92 51 3 630 352-4 (PL-ORION) | ----------- | PKP Cargo S.A. (włas: ORION Kolej - Nowy Sącz) | granatowe | W eksploatacji | 5 | 4 |
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710