
Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Pojazd | Przydział | Przewoźnik | Malowanie | Status | Foto | Filmy |
Pt47-1 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-2 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-3 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-4 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-5 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-6 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-7 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-8 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-9 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
Pt47-10 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-11 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-12 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-13 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-14 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 1 | 0 | |||
Pt47-15 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-16 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-17 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-18 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-19 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-20 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-21 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-22 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-23 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-24 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-25 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-26 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-27 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-28 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-28 | Zmiana ozn.--> Pt47-113 | Zmiana oznaczeń | 0 | 0 | ||
Pt47-29 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-30 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-31 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-32 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-33 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-34 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-35 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-36 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-37 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-38 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-39 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-40 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-41 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-42 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-43 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-44 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-45 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-46 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-47 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-48 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-49 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-50 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-51 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-52 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-53 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-54 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-55 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-56 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-57 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-58 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-59 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-60 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
Pt47-61 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-62 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-63 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-64 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-65 | Par. Wolsztyn | IK Parowozownia Wolsztyn | Oliwkowa | W eksploatacji | 7 | 2 |
Pt47-66 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-67 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-68 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-69 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-70 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-71 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-72 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-73 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-74 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-75 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-76 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-77 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-78 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 2 | 0 | |||
Pt47-79 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-80 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-81 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-82 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-83 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-84 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-85 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-86 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-87 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-88 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-89 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-90 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-91 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-92 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-93 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-94 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-95 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-96 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-97 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-98 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-99 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-100 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-101 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 1 | 0 | |||
Pt47-102 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-103 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-104 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-105 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-106 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-107 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-108 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-109 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-110 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-111 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-112 | Par. Wolsztyn | IK Parowozownia Wolsztyn | Czarna | Wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 |
Pt47-113 | Zmiana ozn.--> Pt47-28 | Zmiana oznaczeń | 0 | 0 | ||
Pt47-113 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-114 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-115 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-116 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-117 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-118 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-119 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-120 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-121 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-122 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-123 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-124 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-125 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-126 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-127 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-128 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-129 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-130 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-131 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-132 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-133 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-134 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-135 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-136 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-137 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-138 | ----------- | Brenner & Brenner | Czarna | Wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 |
Pt47-139 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-140 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-141 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-142 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-143 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-144 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-145 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-146 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-147 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-148 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-149 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-150 | +++ | Złomowany | 1 | 0 | ||
Pt47-151 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-152 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-153 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-154 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-155 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-156 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-157 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-158 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-159 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-160 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-161 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-162 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-163 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-164 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-165 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-166 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-167 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-168 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-169 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-170 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-171 | Trwale wyłączony z eksploatacji | 0 | 0 | |||
Pt47-172 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-173 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-174 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-175 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-176 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-177 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-178 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-179 | +++ | Złomowany | 0 | 0 | ||
Pt47-180 | +++ | Złomowany | 0 | 0 |
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710