Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Zapraszamy do rejestracji konta na ForumKolejowe.pl i do korzytania z zasobów Ilostanu pojazdów trakcyjnych.

Logowanie
Tabor trakcyjny
TypSeriePojazdy
Lokomotywy elektryczne
Lokomotywy zasilane energią elektryczną z zewnętrznego źródła (trakcji elektrycznej lub trzeciej szyny)
993835
Elektryczne zespoły trakcyjne
Zespoły elektryczne zasilane energią elektryczną z zewnętrznego źródła (trakcji elektrycznej lub trzeciej szyny)
1032198
Spalinowe zespoły trakcyjne i autobusy szynowe
Zespoły trakcyjne lub wagony motorowe napędzane silnikiem spalinowym
47636
Lokomotywy spalinowe
Lokomotywy napędzane silnikiem spalinowym
975769
Lokomotywy parowe
Lokomotywy napędzane siłą pary
483471
Wagony parowe
Wagony motorowe napędzane siłą pary
414


Ostatnio dodane fotografie
Foto ->SM42-2416
SM42-2416
(Czapajew)
Foto ->517-043
91 91 5 170 043-1
(KaksonPL)
Foto ->EN57-1000
EN57-1000
(KaksonPL)
Foto ->181-020
181 020
(KaksonPL)
Foto ->ET41-017
ET41-017
(KaksonPL)
Foto ->EP07-1003
EP07-1003
(KaksonPL)
Foto ->311D-18
311D-18
(KaksonPL)
Foto ->ET22-R-005
ET22-R005
(KaksonPL)
Foto ->EU07-403
EU07-403
(KaksonPL)
Foto ->182-028
182 028
(Marcin Spyra)
Foto ->ST43-194
ST43-194
(Marcin Spyra)
Foto ->ST43-422
ST43-422
(Marcin Spyra)
Foto ->ST43-71
ST43-71
(Marcin Spyra)
Foto ->ST43-265
ST43-265
(Marcin Spyra)
Foto ->SM42-1029
SM42-1029
(Marcin Spyra)
Foto ->SM42-295
SM42-295
(Marcin Spyra)
Foto ->SM42-034
SM42-034
(Marcin Spyra)
Foto ->EU07-160
EU07-160
(Grzegorz N.)
Foto ->EU07-304
EU07-304
(Paweł15)
Foto ->SA134-029
SA134-029
(Łukasz Bester)
Foto ->EN57-1716
EN57-1716
(Ficek)
Foto ->EN57-1743
EN57-1743
(Ficek)
Foto ->EN57-1605
EN57-1605
(Ficek)
Foto ->EN57-1783
EN57-1783
(Ficek)
Foto ->ET22-676
ET22-676
(Ficek)
Foto ->EN57-1564
EN57-1564
(Ficek)
Foto ->EN57-1509
EN57-1509
(Ficek)
Foto ->EN57-1630
EN57-1630
(Ficek)
Ostatnio dodane filmy
test
TEM2-102
(Michał137)
test
E6ACTadb-029
(Kolejowy Johny)
test
ST44-1260
(Michał137)
test
ST48-031
(Michał137)
Autorzy zdjęć
Zobacz więcej nowych fotografii
Nowe komentarze


Ostatnio dodane komentarze
MegaTVHD2020-05-30 17:19:00 | Karta pojazdu: EN57-1163 | Zobacz zdjęcie |
Nadmiar wpisów usuniętych. Czasami takie rzeczy sie dzieją.
Hubert_862020-05-30 17:15:29 | Karta pojazdu: EN57-1163 | Zobacz zdjęcie |
Guzior telefon się zawiesił a nie mogę dwóch pierwszych wpisów usunąć
guzior2020-05-30 17:12:54 | Karta pojazdu: EN57-1163 | Zobacz zdjęcie |
Czy aż trzykrotnie musiałeś pisać tę informację? Jeździ tam już kilka dobrych tygodni..
Hubert_862020-05-30 16:58:30 | Karta pojazdu: EN57-1163 | Zobacz zdjęcie |
Witam.Nie wiem od kiedy ale ten kibelek jezdzi w oddziale Kujawsko-Pomorskim jechałem dzisaj im z
Kolejman752020-05-30 1:58:19 | Karta pojazdu: 27WEb-002 | Zobacz zdjęcie |
Poprawione według wytycznych.
Cargulec1602020-05-29 20:04:27 | Karta pojazdu: EW60-002 | Zobacz zdjęcie |
Wątpię w to. EW60 i EN57AKM mają inne przełożenia.
Kamil Sikora2020-05-29 14:25:26 | Karta pojazdu: EU07-160 | Zobacz zdjęcie |
Sprawa wyjaśniona na priv. Było inaczej niż myślałem a dodatkowo zawiódł brak komunikacji. Tutaj też kolejny apel do moderatorów Ilostanu: wkrótce zostanie reaktywowany Dział dla testerów na Forum, proszę o regularne odwiedzanie tego działu, gdzie będą ogłaszane komunikaty administracji i dyskutowane różne pomysły odnośnie funkcjonowania portalu.
Czapajew2020-05-29 11:45:07 | Karta pojazdu: EN57KM-3001 | Zobacz zdjęcie |
Jednostka aktualnie przechodzi rewizję w Mińsku.
EN57fan2020-05-29 11:06:16 | Karta pojazdu: EW60-002 | Zobacz zdjęcie |
Na 2 maszynistów? Wątpię. EW60 chyba można ukrotnić z niektórymi AKM. Ta jednostka dość długo jeździła z EN57 po odstawieniu jednostki 001.
Cargulec1602020-05-29 10:14:38 | Karta pojazdu: EW60-002 | Zobacz zdjęcie |
A właśnie. Gdyby to były 2x EW60, albo 2x EN57AKM, to na ten błąd nie byłoby miejsca, ponieważ na tym zdjęciu są dwie serie, które prawdopodobnie nie mają ze sobą możliwości ukrotnienia, więc jadą na 2 maszynistów, co oznacza, że maszynista w EW60 podniósł pantograf A w swoim EZT, a maszynista EN57AKM podniósł u siebie pantograf B. Gdyby były to dwie jednostki tego samego typu i byłyby ze sobą ukrotnione, to maszynista byłby jeden na obie jednostki i z jednego EZT podniósłby pantografy B na obu jednostkach, tak, jak ma to miejsce w ET41.
Cargulec1602020-05-29 10:10:02 | Karta pojazdu: EW60-002 | Zobacz zdjęcie |
W przypadku EZT jazda na "badylach" na przedzie i w 2 na tyle składu jest błędem i autor zdjęcia ładnie ten błąd na tym zdjęciu uwiecznił. W przypadku lokomotyw jest to dlatego, aby nie przeciążać sieci. W niektórych miejscach drut nie wytrzymuje nawet ET41 na wszystkich 4 pantografach, dlatego też, gdy jest możliwość lokomotywa z przodu jedzie na przednim pantografie, a lokomotywa z tyłu jedzie na tylnym.
sopelsky2020-05-29 8:58:41 | Karta pojazdu: EW60-002 | Zobacz zdjęcie |
Kwestia bezpieczeństwa - zaleca się jazdę na przednim pantografie w przypadku podwójnej trakcji. Nie wiem czy ta zasada tyczy się także EZT, które są stosunkowo długimi pojazdami, ale chyba tak.
Czapajew2020-05-29 8:58:25 | Karta pojazdu: 27WEb-002 | Zobacz zdjęcie |
Dodałem poprawiony opis zdarzenia dotyczący przejazdu technicznego, poprzedni gdzie pisze Pesa proszę usunąć.
mat mat EN572020-05-29 8:36:07 | Karta pojazdu: EU160-003 | Zobacz zdjęcie |
razcej Griffiny skierowano tam, gdzie nie ma Pendolino, ew. gdzie jeździmniej/zero EZT ED160/161
KolejowyW2020-05-29 8:35:42 | Karta pojazdu: EW60-002 | Zobacz zdjęcie |
Czemu EW60 jedzie na przednim pantografie, a EN57 normalnie?

W bazie danych znajduje się 15923 pojazdów trakcyjnych, podzielonych na 398 serii.
W ciągu ostatnich 5 minut, na stronie było 75 odwiedzających, 3 zarejestrowanych, 41 gości oraz 31 boty.
Aktywni użytkownicy: Kicaj, Lurr3x, WWDD

Osoby odpowiedzialne za serwis
Statystki użytkowników
Pełne statystki serwisu
Ostatnio dodane wpisy
Ostatnio dodane filmy

IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.06551 sekundy, zapytań SQL: 13