ET41-077
2018-07-06 - Ostrów Wielkopolski - W trakcie prac związanych z naprawą P5+M
D29
Dodano2018-07-10 9:55:52
PrzewoźnikPKP Cargo S.A.
Województwowielkopolskie
Autorpitagoras23
Wyświetleń202
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

Slawomir2018-07-12 21:11:24 |
Dzięki za informacje. Rzeczywiście niedługo się dowiemy, które to ET41 pojawią się na P5. Jeżeli ma ich być w 2019 roku 24 to pewnie po dwie miesięcznie i w styczniu wyjadą pierwsze, więc muszą zjeżdżać do Ostrowa na naprawy już nawet we wrześniu. Pozdrawiam.
Kamil Sikora2018-07-12 20:51:30 |
Bardzo możliwe, w większości są to lokomotywy, których ostatnimi naprawami rewizyjnymi były naprawy R4 lub najwyżej R5. Oznacza że mają one niskie przebiegi ogólne od zbudowania a więc teoretycznie pomimo dłuższego okresu wyłączenia z eksploatacji mogą cechować się niższym zużyciem newralgicznych elementów takich jak ostoja pudła czy ramy wózków. Oczywiście to tylko teoria a każdy przypadek lokomotywy kierowanej do P5 jest inny i ma swoją historię (jak np. powyższa ET41-077 z ewidentnie zgiętą ostoją pudła po wypadku z przełomu lat 90. i 00.), które egzemplarze zostaną wytypowane do napraw to czas pokaże ;)
Slawomir2018-07-12 20:36:01 |
Czy to oznacza, że na "pierwszy ogień pójdą" najpierw te ET41, które wiele lat odstały na bocznych torach ze statusem OS? Jak się nie mylę zostało ich jeszcze 15.
Kamil Sikora2018-07-12 20:01:15 |
Tak, w przyszłym roku w Ostrowie naprawy P5 mają przejść aż 24 maszyny serii ET41, jako pierwsza/jedna z pierwszych z nich została wytypowana lokomotywa ET41-084 z Jaworzna Szczakowej.
Slawomir2018-07-12 19:47:22 |
To ostatnia z 25 ET41 zakwalifikowanych do NG w ostatnim czasie. Wiadomo coś na temat następnej puli do naprawy?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.01380 sekundy, zapytań SQL: 11