ET41-077
2018-07-06 - Ostrów Wielkopolski - W trakcie prac związanych z naprawą P5+M
D29
Dodano2018-07-10 9:55:52
PrzewoźnikPKP Cargo S.A.
Województwowielkopolskie
Autorpitagoras23
Wyświetleń680
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

Kolejarz1232018-11-08 13:45:07 |
Tak, lokomotywa której naprawa została ukończona już prawie miesiąc temu za niedługo wyjedzie w barwach historycznych... :) Zajrzyj może kolego @EP07-424 do metryczki lokomotywy a potem pisz komentarz... ;)
EP07-4242018-11-08 13:41:25 |
Słyszałem że ma wyjechać w barwach historycznych.
EP07-4242018-11-08 13:41:19 |
Słyszałem że ma wyjechać w barwach historycznych.
Kamil Sikora2018-11-07 15:55:22 |
Żebym nie był gołosłowny - zdjęcie ET41-022 sfotografowanej na terenie Republiki Czeskiej wisi nawet w naszej bazie: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=foto&id=33052
Kamil Sikora2018-11-07 15:31:19 |
@sopelsky: Nie, nie jest to już wymagane i nawet maszyny na zwykłych polskich pantografach AKP-4E/5ZL mogą wjeżdżać na teren Czech i Słowacji. Przykładami maszyn ze starymi pantografami dopuszczonymi do wjazdu tamże są choćby ET41-005, 022 oraz odmalowana w historyczne barwy z inicjatywy Ilostanu ET41-186 ;)
MegaTVHD2018-11-07 13:12:11 |
Na pewno opisy w kabinie są dwujęzyczne (widziane na własne oczy, mam też zdjęcia).
sopelsky2018-11-07 10:52:30 |
"Zostala przystosowana do wjazdu na teren Czech i Slowacji" czy to oznacza ze dostala polowkowe pantografy Stemmann DSA150 albo EC160?
Kamil Sikora2018-09-02 21:47:04 |
Sami chcielibyśmy jako Ilostan to wiedzieć ;) Nie mniej można spodziewać się, że resztki maszyn odstawionych do połowy 2016 roku jako "OS" [w oczekiwaniu na skreślenie] zostaną wysłane do napraw oraz na pewno będzie to część odstawionych w 2017 i 2018 maszyn.
1olek2018-09-02 21:42:45 |
Czy ktos wie ktore ET41 pojda do naprawy w 2019 ?
Slawomir2018-07-12 21:11:24 |
Dzięki za informacje. Rzeczywiście niedługo się dowiemy, które to ET41 pojawią się na P5. Jeżeli ma ich być w 2019 roku 24 to pewnie po dwie miesięcznie i w styczniu wyjadą pierwsze, więc muszą zjeżdżać do Ostrowa na naprawy już nawet we wrześniu. Pozdrawiam.
Kamil Sikora2018-07-12 20:51:30 |
Bardzo możliwe, w większości są to lokomotywy, których ostatnimi naprawami rewizyjnymi były naprawy R4 lub najwyżej R5. Oznacza że mają one niskie przebiegi ogólne od zbudowania a więc teoretycznie pomimo dłuższego okresu wyłączenia z eksploatacji mogą cechować się niższym zużyciem newralgicznych elementów takich jak ostoja pudła czy ramy wózków. Oczywiście to tylko teoria a każdy przypadek lokomotywy kierowanej do P5 jest inny i ma swoją historię (jak np. powyższa ET41-077 z ewidentnie zgiętą ostoją pudła po wypadku z przełomu lat 90. i 00.), które egzemplarze zostaną wytypowane do napraw to czas pokaże ;)
Slawomir2018-07-12 20:36:01 |
Czy to oznacza, że na "pierwszy ogień pójdą" najpierw te ET41, które wiele lat odstały na bocznych torach ze statusem OS? Jak się nie mylę zostało ich jeszcze 15.
Kamil Sikora2018-07-12 20:01:15 |
Tak, w przyszłym roku w Ostrowie naprawy P5 mają przejść aż 24 maszyny serii ET41, jako pierwsza/jedna z pierwszych z nich została wytypowana lokomotywa ET41-084 z Jaworzna Szczakowej.
Slawomir2018-07-12 19:47:22 |
To ostatnia z 25 ET41 zakwalifikowanych do NG w ostatnim czasie. Wiadomo coś na temat następnej puli do naprawy?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.00540 sekundy, zapytań SQL: 11