Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
ET41-077
2018-07-06 - Ostrów Wielkopolski - W trakcie prac związanych z naprawą P5+M
D29 | |
Dodano | 2018-07-10 9:55:52 |
Przewoźnik | PKP Cargo S.A. |
Województwo | wielkopolskie |
Autor | pitagoras23 |
Wyświetleń | 1886 |
Akceptacja | auto_akceptacja |
Komentarze
Olkol424 | 2018-11-08 13:45:07 | Tak, lokomotywa której naprawa została ukończona już prawie miesiąc temu za niedługo wyjedzie w barwach historycznych... :) Zajrzyj może kolego @EP07-424 do metryczki lokomotywy a potem pisz komentarz... ;) |
EP07-424 | 2018-11-08 13:41:25 | Słyszałem że ma wyjechać w barwach historycznych. |
EP07-424 | 2018-11-08 13:41:19 | Słyszałem że ma wyjechać w barwach historycznych. |
Kamil Sikora | 2018-11-07 15:55:22 | Żebym nie był gołosłowny - zdjęcie ET41-022 sfotografowanej na terenie Republiki Czeskiej wisi nawet w naszej bazie: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=foto&id=33052 |
Kamil Sikora | 2018-11-07 15:31:19 | @sopelsky: Nie, nie jest to już wymagane i nawet maszyny na zwykłych polskich pantografach AKP-4E/5ZL mogą wjeżdżać na teren Czech i Słowacji. Przykładami maszyn ze starymi pantografami dopuszczonymi do wjazdu tamże są choćby ET41-005, 022 oraz odmalowana w historyczne barwy z inicjatywy Ilostanu ET41-186 ;) |
MegaTVHD | 2018-11-07 13:12:11 | Na pewno opisy w kabinie są dwujęzyczne (widziane na własne oczy, mam też zdjęcia). |
sopelsky | 2018-11-07 10:52:30 | "Zostala przystosowana do wjazdu na teren Czech i Slowacji" czy to oznacza ze dostala polowkowe pantografy Stemmann DSA150 albo EC160? |
Kamil Sikora | 2018-09-02 21:47:04 | Sami chcielibyśmy jako Ilostan to wiedzieć ;) Nie mniej można spodziewać się, że resztki maszyn odstawionych do połowy 2016 roku jako "OS" [w oczekiwaniu na skreślenie] zostaną wysłane do napraw oraz na pewno będzie to część odstawionych w 2017 i 2018 maszyn. |
1olek | 2018-09-02 21:42:45 | Czy ktos wie ktore ET41 pojda do naprawy w 2019 ? |
Slawomir | 2018-07-12 21:11:24 | Dzięki za informacje. Rzeczywiście niedługo się dowiemy, które to ET41 pojawią się na P5. Jeżeli ma ich być w 2019 roku 24 to pewnie po dwie miesięcznie i w styczniu wyjadą pierwsze, więc muszą zjeżdżać do Ostrowa na naprawy już nawet we wrześniu. Pozdrawiam. |
Kamil Sikora | 2018-07-12 20:51:30 | Bardzo możliwe, w większości są to lokomotywy, których ostatnimi naprawami rewizyjnymi były naprawy R4 lub najwyżej R5. Oznacza że mają one niskie przebiegi ogólne od zbudowania a więc teoretycznie pomimo dłuższego okresu wyłączenia z eksploatacji mogą cechować się niższym zużyciem newralgicznych elementów takich jak ostoja pudła czy ramy wózków. Oczywiście to tylko teoria a każdy przypadek lokomotywy kierowanej do P5 jest inny i ma swoją historię (jak np. powyższa ET41-077 z ewidentnie zgiętą ostoją pudła po wypadku z przełomu lat 90. i 00.), które egzemplarze zostaną wytypowane do napraw to czas pokaże ;) |
Slawomir | 2018-07-12 20:36:01 | Czy to oznacza, że na "pierwszy ogień pójdą" najpierw te ET41, które wiele lat odstały na bocznych torach ze statusem OS? Jak się nie mylę zostało ich jeszcze 15. |
Kamil Sikora | 2018-07-12 20:01:15 | Tak, w przyszłym roku w Ostrowie naprawy P5 mają przejść aż 24 maszyny serii ET41, jako pierwsza/jedna z pierwszych z nich została wytypowana lokomotywa ET41-084 z Jaworzna Szczakowej. |
Slawomir | 2018-07-12 19:47:22 | To ostatnia z 25 ET41 zakwalifikowanych do NG w ostatnim czasie. Wiadomo coś na temat następnej puli do naprawy? |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710