Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
EU07-064
2017-09-03 - Toruń - Kluczyki i odstawiona siódemka oczekuje na dalsze losy
D29 | |
Dodano | 2018-08-26 11:22:50 |
Przewoźnik | Przewozy Regionalne Sp. z o.o. |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Autor | Marcin Myszak |
Wyświetleń | 4001 |
Akceptacja | auto_akceptacja |
Komentarze
MegaTVHD | 2021-02-05 12:27:07 | Nie tak szybko. To dopiero jazda próbna. Dopiero po odbiorze bedzie można mówić że wróciła do eksploatacji. |
Tyszanin_1293 | 2021-02-05 11:22:34 | Lokomotywa wróciła do eksploatacji. Zdjęcie poglądowe z Tarnowa na grupie Co i gdzie jedzie?? Pociągi Towarowe i pasażerskie na Facebooku. |
1olek | 2018-08-27 8:07:00 | Dokladnie o to chodzi. |
YOGEE | 2018-08-26 22:26:04 | O ile w ogóle masz rację,bo nie widziałem takiego artykułu,to dotyczy to raczej kolejnego typu lokomotyw.Inaczej mówiąc,jeżeli wynajdę na czeskim złomowisku np.30 lokomotyw serii 181,182,183 i zechcę zrobić im P5 to wprowadzę je na polskie tory mimo,iż nigdy fizycznie nie były w Polsce,ponieważ ta seria/typ lokomotywy ma dopuszczenie na Polskę a najstarsze mają już ponad 50lat. |
1olek | 2018-08-26 21:35:43 | Otoz czytalem na rynek kolejowy lub inforail ze stare zagraniczne lokomotywy ktore nigdy nie uzyskaly dopuszczenia do ruchu w Polsce jako nowe nie beda go mogly uzyskac. Reasumujac, jesli przewoznik kupi 40 letnia czeska lokomotywe i zrobi sobie P5 to i tak ta lokomotywa nie zostanie douszczona do ruchu bo jako nowe, 40 lat wczesniej nie uzyskaly dopuszczenia do ruchu w Polsce bo np. nikt o nie nie wystapil bo lokomotywy nigdy nie byly przeznaczone na polski rynek. |
YOGEE | 2018-08-26 21:09:03 | Mógłbyś jaśniej,bo nie bardzo rozumiem? |
1olek | 2018-08-26 20:53:16 | Zdaje sie ze juz nie sa dopuszczane do ruchu stare lokomotywy ktore nie byly dopuszczone jako nowe. |
YOGEE | 2018-08-26 19:37:07 | Głupi tok myślenia,bo konkurencja i tak sobie radzi ściągając maszyny z Czech czy Niemiec i jeszcze je potem tam naprawiają,czyli wywożą pieniądze za granicę,a u nas loki sobie gniją tracąc na wartości i nie przynosząc żadnych dochodów.Żeby to chociaż część z nich naprawili i chcieli komuś wyleasingować... |
Kamil Sikora | 2018-08-26 14:47:31 | Popyt jest, widać to po maszynach naprawianych w Oleśnicy i fakcie znalezienia na nie kupca przez zakład. Szkoda tylko, że PKP IC nie chce już wprowadzać na rynek lokomotyw i zarabiać setek tysięcy złotych na ich sprzedaży pod pretekstem nie wspierania konkurencji dla PKP Cargo. Póki co jednak żadnej z odstawionych w oczekiwaniu P5 EU/EP07 nie zezłomowano więc jest jakaś szansa, że jakiś przetarg na sprzedaż maszyn zostanie ogłoszony. No oczywiście o ile będzie na to zgoda w ministerstwie wszak zgodę na sprzedaż każdej z maszyn musi podpisać Minister Infrastruktury. |
1olek | 2018-08-26 14:26:49 | Jak by byl popyt na nie to by je sprzedawali a nie zlomowali. |
YOGEE | 2018-08-26 14:24:05 | W sumie to jestem bardziej ciekaw czy i ile siódemek pozbędzie się Intercity,jak już odbierze Griffiny. |
YOGEE | 2018-08-26 13:21:38 | Siódemki są w cenie,ktoś się na pewno znajdzie,bo na rynku jest ssanie na takie loki. |
Kamil Sikora | 2018-08-26 11:36:28 | Straszny złom ta 064, oby w końcu znalazła nowego właściciela i wróciła do jazdy po naprawie P5. |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710