ET22-346
2019-02-09 - Kraków - Tak jak wcześniej pisałem, nastąpiły roszady na PrC. Dowodem jest to zdjęcie ET22-346, którego wcześniej nie dało się ustrzelić w tak komfortowej pozycji.
D29
Dodano2019-02-10 19:51:09
PrzewoźnikPKP Cargo S.A.
Województwomałopolskie
AutorKolejarz Rozek
Wyświetleń1182
AkceptacjaFicek Data: 2019-02-10 19:52:34

Komentarze

Kamil Sikora2019-03-25 19:01:44 |
Ostatnio czyli kiedy? Przecież od 2012 roku czyli zakończenia napraw P5 lokomotyw typu 201El ani jeden egzemplarz serii ET22 w PKP CARGO S.A. nie przeszedł NG. Wtedy faktycznie kilkanaście sztuk maszyn z numeracji 400-500 a nawet starszych przeszło NG ale należy pamiętać, że to było prawie 10 lat temu i od tego czasu wszystko się tak jakby przesunęło. Naprawiane wówczas maszyny z tych zakresów numerów miały 32-34 lata zaś obecnie mają już około 40, więc są już za stare na inwestowanie w nie dużych pieniędzy. Spółka posiada dużo młodsze sztuki z numeracji powyżej 700, 800 a nawet 1000, które nie nadają się już do przeprowadzenia im rewizji i bardziej opłaca się wykonać im P5. Jeśli zaś chodzi o to "ostatnio" to w 2018 roku byki z numeracji 5xx przechodziły faktycznie naprawy lecz... P4. W grudniu po naprawie P4/8 oddano ze Zduńskiej Woli Karsznic ET22-531 a wcześniej w sierpniu ET22-577 po naprawie P4/7 ze Szczecina Portu Centralnego.
sopelsky2019-03-24 9:39:46 |
Ostatnio NG przechodzą byki z numerami 500+, więc miło by było gdyby chociaż jednego albo dwa z 300-400 odrestaurowali. Szczególnie dlatego że w tych bykach układ wlotów powietrza na dachu jest inny niż na wszystkich, a żaluzje na pudle mają zaokrąglone kanty.
Kamil Sikora2019-03-23 19:07:49 |
Mówiąc szczerze moim prywatnym zdaniem nie doczekają się i zostaną skreślone z ewidencji a następnie zezłomowane. Wszystkie maszyny są już ponad 40-letnie a w ciągu najbliższych 2-3 albo nawet 5 lat PKP CARGO nie planuje przeprowadzania napraw głównych (P5) maszyn serii ET22. Do tychże napraw (o ile one będą następować) skierowane zostaną zapewne najmłodsze egzemplarze z okolic numerów 800 900 1000 i 1100.
sopelsky2019-03-23 13:37:26 |
Możliwe jest że ten byczek i jego koledzy o numerach 344, 304 i 390 doczekają się NG?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.03114 sekundy, zapytań SQL: 8