E6ACTa-011
2019-05-08 - Warszawa - Praga B. Oczekuje na zatrudnienie
D29
Dodano2019-05-08 9:33:37
PrzewoźnikLOTOS Kolej Sp. z o o.
Województwomazowieckie
AutorMarcin Myszak
Wyświetleń1669
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

Dominik Piotrowicz2019-05-09 22:11:03 |
Dokładnie, 010 ma mieć silnik dojazdowy i dlatego jest teraz jest luka, bo homologację itd. 012 do Lotosu, 013, 014... do Laude.pl.
MegaTVHD2019-05-09 20:18:38 |
Dolicz do tego 20/30 Griffinów dla PKP Intercity
MegaTVHD2019-05-09 20:18:06 |
Laude.pl ma mieć 4 Dragony, w tym 2 ze spalinowym silnikiem dojazdowym. PKP Cargo najpewniej będzie miało 34 Dragony po przetargu (31 z przetargu na nowe lokomotywy + 3 obecne). Prywaciarze też będą powoli sie skłaniać ku nowemu taborowi z racji zbliżania się wejścia TSI ,,Hałas" (1.01.2037)
YOGEE2019-05-09 19:20:55 |
Hm, ciekawe. Czyżby coś w Polsce drgnęło w temacie sprzedaży nowych lokomotyw? W takim razie Newag nie będzie narzekał na brak zajęcia. Oby!
MegaTVHD2019-05-09 17:52:33 |
Zauważyłem, ale jeden z maszynistów Lotosu mówił, że do nich maja trafić 009, 011 i 012. Dokładnie jak Kolejarz Rozek pisze.
Kolejarz Rozek2019-05-09 15:12:16 |
Z tego co mi wiadomo to E6ACTa-010 ma być dostarczona dla innego przewoźnika.
YOGEE2019-05-09 15:04:16 |
A zauważyłeś, że brakuje metryczki dla 010? Myślę, że ona też już jeździ dla LK.
MegaTVHD2019-05-09 11:42:47 |
Niet. Zostaje do dostarczenia E6ACTa-012.
YOGEE2019-05-09 4:56:26 |
O! Czyli Newag dostarczył już ostatnią lokomotywę Lotosowi i teraz Lotos zostaje największym użytkownikiem tychże. Ciekawe czy wykupią za rok pozostałe Griffiny jak skończą umowę z Orlenem?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.16215 sekundy, zapytań SQL: 8