Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
188 001
2019-09-14 - Węglewo - Na torze doświadczalnym
D29 | |
Dodano | 2019-09-14 17:18:18 |
Przewoźnik | Bombardier Transportation GmbH |
Województwo | dolnośląskie |
Autor | pitagoras23 |
Wyświetleń | 2276 |
Akceptacja | auto_akceptacja |
Komentarze
STZSpotterLHS | 2023-10-22 11:52:01 | Bardzo Proszę o uzupełnienie daty produkcji tego wozu. Na ostoi jest wypisane "REV/ /21.03.19. Dziękuję z góry. |
Dominik Piotrowicz | 2019-09-15 22:48:34 | Dalszą dyskusję proszę prowadzić na Forum. |
KazET21224142 | 2019-09-15 18:29:29 | Pytanie tylko, czy będą chętni i czy aż tyle lokomotyw będzie faktycznie jeździć u Polskich przewoźników, czy u Niemieckich ? Choć znając życie prywaciarze najprawdopodobniej część starszych traxxów zwrócą w zamian za te. Gdyby Gama czy Grifffin mogłyby jeździć za granicę, to nie potrzebne byłyby lokomotywy z Niemiec. Zresztą część ET22 może jeździć po Czechach i Słowacji. |
Seven | 2019-09-15 11:35:14 | @KazET Akiem zamierza w najbliższych dwóch latach wprowadzić na polski rynek 20 takich lokomotyw na wynajem/leasing. |
pitagoras23 | 2019-09-14 22:31:45 | No to mamy opracowaną Gamę Dragona czy Griffina i jakoś nie mogą przekroczyć one granicy ze względu na brak europejskich homologacji a taki Traxx czy Vectron śmigają bez przeszkód. Twierdzisz że to nieopłacalne? Towary dzięki takim Traxxom czy Vectronom docierają bezpośrednio do odbiorcy i przewoźnicy nie muszą szukać lokomotyw do podmiany na granicy. |
KazET21224142 | 2019-09-14 21:43:05 | @pitagoras23 Niby jakiej ? Lepiej w Polsce opracować nowsze lokomotywy niż kupować za granicą. Zresztą części do ET22 i EU07 jest raczej pod dostatkiem, więc jak nawet braknie to zawsze można dorobić lub zmodernizować. sopelsky: To fakt, zresztą bardziej chodziło mi w tym pytaniu czy polscy przewoźnicy będą z tych lokomotyw korzystać, aczkolwiek według mnie jest to nieopłacalne. |
sopelsky | 2019-09-14 18:39:29 | Mój komentarz to była ironia. |
pitagoras23 | 2019-09-14 18:34:43 | To jest przyszłość europejskiej kolei a także pośrednio i polskiej. W końcu czas na nowe a nie starocie w postaci ET22 czy EU07. Ten pojazd ma służyć jako lokomotywa dzięki której rodzina Traxx 3 otrzyma homologację w Polsce. |
KazET21224142 | 2019-09-14 18:11:20 | Racja. W sumie to eksploatacja lokomotyw tego typu w Polsce u prywaciarzy, czy kolei państwowych jest mało opłacalna, zwłaszcza że mamy swoje i sprawdzone. |
sopelsky | 2019-09-14 17:55:54 | Nie, tak o sobie wpadli do Węglewa na jeżdżenie w kółko... |
KazET21224142 | 2019-09-14 17:37:59 | Lokomotywy tego typu będą jeździć w Polsce ? |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710