Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
ES64F4-802
2019-09-15 - Warszawa - Eurosprinter przy wyjeździe z wpt
D29 | |
Dodano | 2019-09-15 15:08:00 |
Przewoźnik | LTE Polska Sp. z o.o. |
Województwo | mazowieckie |
Autor | 1234dawid123 |
Wyświetleń | 1161 |
Akceptacja | pitagoras23 Data: 2019-09-15 16:31:03 |
Komentarze
mat mat EN57 | 2019-10-19 16:50:55 | Taka sama sytuacja np. w Impulsach - 36WEa - nazwa producenta, EN63A - oznaczenie PKP. Niektóre EN63A nie mają drugiego oznaczenia 36WEa. |
PtasiorDB | 2019-10-19 14:16:48 | No może poza wyposażeniem eksploatacyjnym umożliwiającym poruszanie się po sieci kolejowej danego operatora kolejowego. |
PtasiorDB | 2019-10-19 14:12:22 | Nie ma żadnych. Nazwa ES64 to seria lokomotyw nazwana przez producenta. A nazwa E189 to nazwa lokomotywy użytkowana przez operatora. |
KazET21224142 | 2019-10-19 13:23:38 | Przyglądając się serii E189 i ES64F4 od dłuższego czasu w mojej głowie zarodziło się pytanie: Czy seria ES64F4 ma w ogóle sens istnienia ? Skoro lokomotywy z obu serii noszą te same oznaczenia E189-(numer) + ES64F4-(numer). Owszem co prawda niektóre oznaczenia lokomotyw tej serii się różnią, czasami dodatkowo mają na początku oznaczenia literę E przy 189, a niektóre nie posiadają oznaczenia ES64F4 jak np E189-845. Zastanawia mnie czy są jakieś różnice konstrukcyjne w tych pięciu lokomotywach, że dostały osobną serię, zamiast być zakwalifikowane do serii E189 ? |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710