Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
ET26-001
2019-09-21 - Babiak - ET26-001 wraz z EU160-003 i 181088 z pociągiem TME 354009 relacji Nowy Sącz - Gdańsk Olszynka wyjeżdża ze stacji Babiak i kieruje się w kierunku Zarynia.
D29 | 131 |
Dodano | 2019-09-21 15:09:47 |
Przewoźnik | NEWAG S.A. Nowy Sącz |
Województwo | wielkopolskie |
Autor | Piastowskyy |
Wyświetleń | 2918 |
Akceptacja | pitagoras23 Data: 2019-09-21 16:53:55 |
Komentarze
TomaszMK | 2020-03-08 11:07:06 | *SM48. |
YOGEE | 2019-09-22 13:44:35 | Na chwilę obecną nie wiem, ale od kilku lat można dojechać do Kowna normalnym torem. Jeżdżą tam nasze ST48 oraz chyba PR-y. |
mat mat EN57 | 2019-09-22 11:27:39 | A dokąd obecnie sięga tor normalny Rail Baltiki? Bo jak szukałem w google to nie mogłem znaleźć |
YOGEE | 2019-09-21 22:04:10 | @KazET... -problem z tobą jest taki, że masz fajny mikolski nick i nikłe, łagodnie mówiąc, pojecie o kolei. Wyjaśnię ci zatem, że owszem masz rację pisząc o innym rozstawie szyn w pribałtykach, ale po to właśnie buduje się Rail Balticę, żeby docierały tam pociągi normalnotorowe. Linia będzie miała dwie szerokości a jak to będzie zrobione to już sobie wyguglaj. Powodzenia ;) |
KazET21224142 | 2019-09-21 21:12:12 | Problem w tym, że na Litwie jak i w dwóch innych krajach bałtyckich jest inny rozstaw szyn, wtedy trzeba byłoby zmieniać wózki w lokomotywie. Choć gdyby Griffiny miałyby możliwość jazdy do krajów bałkańskich jak i Węgier, lub Austrii, wtedy PKP Cargo nie musiałoby kupować lokomotyw Siemensa. |
YOGEE | 2019-09-21 19:44:43 | Do niemiec na pewno nie bo tam jest całkiem inny system zasilania. Do Czech i słowacji teoretycznie mogłyby, gdyby im zrobić homologację na tamtejszą sieć 3kV, ale to kosztuje sporo zachodu i pieniędzy. Od wjazdu na Czechy i Słowację będą dwusystemowe Dragony, bo już mają być dostarczone właśnie z homologację na oba systemy w tych krajach. Ponadto mówi się, że możnaby również homologować je dalej np. na Litwę, Węgry i inne kraje trójmorza, ale to pieśń przyszłości. |
KazET21224142 | 2019-09-21 19:27:35 | Czy ET25 i ET26 będą posiadały możliwość wyjazdu za granicę do Niemiec, lub Czech i Słowacji. |
MegaTVHD | 2019-09-21 19:09:42 | Dwusystemowy to akurat ET48 prędzej |
mat mat EN57 | 2019-09-21 17:37:34 | Ach faktycznie nie wiedziałem, że to z dojazdówką w takim razie wszystko jasne |
YOGEE | 2019-09-21 17:34:52 | A czego tu można nie rozumieć? Cargo chce mieć porządek dlatego elektryczne zwą się ET25, z dojazdówką ET26 a dwusystemowe nazwą pewnie ET27 dzięki czemu będzie ład i porządek. Bo gdyby wszystkie Dragony zostały pod jednym symbolem np ET25 to wyobraź sobie potem dyspozytora, który zasanawia się czy np ET25-017 to dwusystem czy raczej z dieslem? |
mat mat EN57 | 2019-09-21 17:25:36 | trochę nie rozumiem wprowadzenia nowego oznaczenia |
Piastowskyy | 2019-09-21 15:13:35 | Chyba że zmienicie na "ET26-001 wraz z EU160-003 i 181088 z pociągiem TME 354009 relacji Nowy Sącz - Gdańsk Olszynka wyjeżdża ze stacji Babiak i kieruje się w kierunku Zarynia. |
Piastowskyy | 2019-09-21 15:11:04 | Zły opis dodałem :( proszę nie dodawać |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710