201Eo-011
2015-09-25 - Gdynia - 201Eo-011 ze składem kontenerów, przejeżdża przez stację Gdynia Główna.
D29
Dodano2019-09-30 8:15:54
PrzewoźnikLOTOS Kolej Sp. z o o.
Województwopomorskie
AutorCzapajew
Wyświetleń1289
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

KazET212241422019-10-04 16:42:14 |
Słowo pokazówka może wiele oznaczać, aczkolwiek pytanie po co ? W sumie nie zdziwiłbym się gdyby jakieś byki były potajemnie szykowane dla prywaciarzy, zresztą kiedy trzy egzemplarze nabył Tabor Dębica to żaden serwis kolejowy o tym w ogóle nic nie pisał, więc kto wie może szykują je.
Wiem że dalszy komentarz może zabrzmieć trochę zbyt mikolsko ale fajnie byłoby zobaczyć ET22 w barwach Captrain Polska lub L&TC.
Kolejman752019-10-03 22:31:20 |
Na podlinkowanym filmie widzimy maszynę ET22-509. Ta i pięć innych maszyn tej serii trafiła w czerwcu do firmy złomiarskiej Olmet i z tego co wiem żadna z nich już nie istnieje.
sopelsky2019-10-03 17:02:13 |
Wystarczy przejrzeć sekcję komentarzy - sam autor filmu pisze "pokazówka"
KazET212241422019-10-02 20:28:33 |
albo nieoficjalnie szykują jakieś kolejne egzemplarze pod prywaciarza.
KazET212241422019-10-02 20:26:29 |
1olek: Może nie chcieli uszkodzić części.
1olek2019-10-02 20:20:20 |
Zastanowcie sie czemu sie tak cackaja podczas kasacji ;)
https://www.youtube.com/watch?v=eabTPyFlYtE&t=0s
Petelicki2019-10-02 19:48:05 |
EN57fan. Zwłaszcza, że taka ET22-1034-5281 jest złożona z 3 elementów. I nie jest to akurat żaden mit. Chcesz wiedzieć jak jest na gruncie to zajrzyj po prostu pod ostoję.
KazET212241422019-10-02 19:05:56 |
No właśnie, pytanie tylko która jest którą ?
EN57fan2019-10-02 18:57:07 |
O składaniu z pociętych to opowiadali bajki ci z Cargo ;) W realu na 99,9% nikt by się nie bawił w takie rzeczy, wywieźli pewnie pudła w całości na lawetach.
Petelicki2019-10-02 16:56:36 |
Ale teorie tworzycie...
Górny reflektor zawsze można zamienić w trakcie napraw, jego kształt nie ma nic do tego. Marokańcom CTLu przerobiono np. dachy i też reflektory. Wszystkie egzemplarze 201Eo do numeru 008 to oryginalne marokańczyki.
Od numer 009 wzwyż to lokomotywy złożone z pociętych lub przenumerowanych ET22 ex PKP Cargo.
KazET212241422019-10-02 16:07:57 |
Kolejman75: Wiem, jednak zauważyłem, że pozostałe 8 to mogą być prawdopodobnie też od PKP Cargo. Gdyby były to były maszyny z Maroka to raczej posiadały by sześciokątną lampę u góry, taką jaka była montowana na egzemplarzach do numeru 281.
Kolejman752019-10-02 0:51:54 |
KazET21224142 : Przecież wszystko masz w metrykach pojazdów. W serii 201Eo 8 maszyn pochodzi z Maroka, reszta to maszyny z PKP Cargo (nieoficjalnie)
1olek2019-10-01 21:03:38 |
Tu sa piekne zdjecia marokanskich byczkow :) Niestety nie widac numerow :(
http://www.pfttsp.be/index.php/fr/nos-voyages/nos-voyages-photos/a-l-etranger/1068-2000-10-28-a-2000-11-4-maroc
Piter_P192019-10-01 20:17:20 |
To chyba czy na pewno? ;)
KazET212241422019-10-01 20:10:41 |
Pudła wszystkich marokańczyków chyba na pewno muszą pochodzić z lokomotyw PKP Cargo, gdyż łatwo to rozpoznać po górnych reflektorach.
EN57fan2019-10-01 9:27:07 |
Część jest na pewno zrobiona z Cargo, bo chyba nawet nie sprowadzono tyle egzemplarzy z Maroka żeby zapełnić całą serię "R-ek" z CTL i 201Eo.
Kolejarz Rozek2019-10-01 8:42:48 |
@KazET: Bardzo prawdopodobne, gdyż jako baza do modernizacji posłużyły ex ET22 PKP Cargo.
sopelsky2019-09-30 21:34:03 |
Teraz to przeszedłeś samego siebie.
KazET212241422019-09-30 19:22:02 |
Nie wiem czy mi się wydaję ale patrząc na wszystkie lokomotywy 201Eo to chyba ich pudła nie są oryginalne z E1000, a pochodzą od lokomotyw z PKP Cargo ?
Olkol4242019-09-30 14:29:16 |
Czasy które ostatnio wracają :D Ale inna firma platform ;P

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.09233 sekundy, zapytań SQL: 8