Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
ET41-001
2019-09-25 - Trzebinia - Turkusowy rodzynek oczekuje z węglarkami na wolny tor w stronę Krakowa.
D29 | |
Dodano | 2019-10-02 9:25:53 |
Przewoźnik | PKP Cargo S.A. |
Województwo | małopolskie |
Autor | YOGEE |
Wyświetleń | 3680 |
Akceptacja | auto_akceptacja |
Komentarze
wacekowaty | 2020-02-16 10:13:58 | Wydaje mi się, że naprawią ją. Przecież w Wejherowie 07-330 dostała większego dzwona i ją naprawili. |
Cargulec160 | 2019-11-18 22:10:11 | 303E i ET41 to to samo, ale podwójne i bez kabin pomiędzy członami. 4E to zupełnie inna bajka. |
EN57fan | 2019-11-18 10:18:57 | W sumie pod spodem to nie wiem jak to wygląda, ale czołownica jest taka jak w 303E. 4E nie mają tej czołownicy, a nie wiem czy technicznie można to przerobić. |
KazET21224142 | 2019-11-15 21:52:49 | No właśnie EU07-527 nie pasowałaby jako człon do ET41-001 ze względu na blachę ryflowaną. Prędzej można byłoby jej zamontować kabinę po jakiejś skasowanej siódemce jeżeli kabina w uszkodzonym członie byłaby nie do naprawy. A PKP Cargo mogłoby raczej wycofane siódemki przerabiać na człony do powypadkowych ET41 jeżeli nie byłoby takowych. Jedno mnie zastanawia jakiego typu 4E ma ostoję, bo owszem fakt faktem były produkowane w czasach kiedy ET41 jeszcze nie było, ale czy faktycznie przebudowa 4E na człon ET41 byłaby nie opłacalna ? |
YOGEE | 2019-11-15 12:35:33 | Panowie nie dzielcie skóry na niedźwiedziu, jeśli ostoję ma całą to budę się wyklepie. |
EN57fan | 2019-11-15 11:57:40 | 527 się nie nadaje bo ma ścianę ryflowaną, wujowo by to wyglądało. A 4E też nie, bo inna ostoja, więc w grę wchodzi chyba tylko naprawa. |
1olek | 2019-11-14 20:35:43 | Wątpię aby PKP była zainteresowana odbudowa tej maszyny, raczej pozostały człon 001 posłuży jako rezerwa dla innej maszyny. |
Cargulec160 | 2019-11-14 18:32:47 | EU07-527 byłaby idealna jako jeden z tych członów |
KazET21224142 | 2019-11-14 13:24:26 | Niedobrze trochę oberwała. Choć co prawda może nie doszło do takich uszkodzeń jak w ET41-028, 115 czy 182 gdzie kabina została bardzo zgięta, to jednak uszkodzenia są bardzo poważne. Pytanie czy uda się naprawić uszkodzony człon A, czy raczej w takim przypadku (w razie naprawy) PKP Cargo musiałoby jakąś wycofaną z ruchu siódemkę przebudować na człon A, ponieważ chyba raz doszło do sytuacji na PKPie gdzie bodajże EU07-322 po wypadku została przebudowana na człon B ET41-184, albo też wmontować człon zapasowy jeżeli takie są jeszcze po skreślonych lokomotywach tej serii. |
MegaTVHD | 2019-11-13 23:51:49 | Na Facebooku. |
MegaTVHD | 2019-11-13 23:51:43 | Zdjęcia masz na fanpage ,,Tmechatronik" |
KazET21224142 | 2019-11-13 22:03:11 | Wie ktoś jakie uszkodzenia pojazd odniósł w wypadku ? I czy ktoś posiada zdjęcia z miejsca zderzenia ? |
1olek | 2019-11-13 21:41:32 | No i dokonal zywota :( |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710