193 220
2019-11-03 - Warszawa - TLK Niemcewicz z Terespola do Warszawy Zachodniej
D29
Dodano2019-11-03 11:57:34
PrzewoźnikPKP Intercity S.A.
Województwomazowieckie
AutorMarcin Myszak
Wyświetleń1423
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

EN57fan2019-11-04 23:51:38 |
W tej spółce braki taborowe to "normalna procedura" he he ;)
arctodus11112019-11-04 17:59:05 |
@Kaz czego spodziewać się po spółce, która nie potrafi na czas podesłać maszynistę na podmianę, w wyniku czego pociąg stoi i czeka, a później jedzie 40km/h, bo okazuje się, że maszynista nie zna szlaku. I nie, to nie pojedynczy przypadek, a często to się zdarza.
KazET212241422019-11-04 17:18:22 |
@PtasiorDB: Aha. Choć moje pytanie nie powinno budzić zdziwienia, gdyż do podobnej sytuacji doszło gdzieś około 2010-2011 roku gdy w spółce ze względu na kłopot z taborem prowadzono leasing lokomotyw ES64F4, które zbiegiem czasu zwrócono z powrotem właścicielowi. Tyle że różnica jest taka że Eurosprintery zostały przydzielone do obsługi pociągów Berlin-Warszawa Express, a Vectrony do pociągów krajowych, co jest trochę dziwne gdyż do takich składów dobrze nadawałyby się siódemki, lub ósemki. Gdyby chodziło o pociągi międzynarodowe to jeszcze bym rozumiał. Trochę dziwne że spółka nie posiada lokomotyw rezerwowych.
MegaTVHD2019-11-03 19:28:13 |
Niemcewicz to zwrot lokomotywy z Talgo. Jedzie Polonezem do Terespola na Talgo do Berlina teraz.
pitagoras232019-11-03 17:41:42 |
Tylko powinny wysyłać te loki do Niemiec / Czech, a nie żeby śmigały na krajowych relacjach.
1olek2019-11-03 16:10:52 |
Od tego powinni mieć maszyny w zapasie.
PtasiorDB2019-11-03 15:59:35 |
Poprostu leasing na czas rewizji np. EP-09 i innych loków. Żadne braki tylko normalna procedura przewoźnika na realizacje połączeń.
KazET212241422019-11-03 13:39:12 |
Czyżby znowu braki taborowe w PKP Intercity ?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.17437 sekundy, zapytań SQL: 8