ET41-074
2021-09-19 - Tarnów - ET41-074 na terenie lok. Tarnów
D29
Dodano2022-02-16 13:30:33
PrzewoźnikPKP Cargo S.A.
Województwomałopolskie
AutorTp4
Wyświetleń1564
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

EN57fan2022-02-23 11:12:59 |
To dość ciekawy przypadek, bo w przypadku niższych numerów te 32 lata już dawno przed tymi rewizjami minęły.
Kamil Sikora2022-02-23 10:43:33 |
Wynikało z przekroczonych 32 lat od produkcji w przypadku prawie wszystkich egzemplarzy oraz stanu technicznego kwalifikującego maszyny już do naprawy P5.
EN57fan2022-02-21 11:16:23 |
Można coś więcej na temat tego "trybu warunkowego" rewizji ET41? Z czego to wynikało?
Cargulec1602022-02-19 18:03:42 |
to samo dzieje się z lokomotywami serii EU07 4E oraz EU06, z tych pierwszych tylko 041 i 195 wykazują OG, z tych drugich tylko 01 i 12, reszta OS.
STZSpotterLHS2022-02-19 13:33:26 |
"dostały NG (przepraszam za pomyłkę)
STZSpotterLHS2022-02-19 13:32:59 |
Jak dla mnie, kasacja ET41 zważywszy na fakt, że ET42 powoli wypadają "papiery" i nie zanosi sie na to, zeby dostały OG, to czysta niegospodarność. Jeszcze troche to wszystko zezłomują i nie bedą mieli czym wozić. Nowych zamówień na lokomotywy dla PKPC poza 5 dodatkowymi Zimensami Vectronami MS nie widać póki co na horyzoncie.
Kamil Sikora2022-02-18 20:56:18 |
Zgadza się, niebawem zostanie to uzupełnione w naszej bazie. Zgadzam się z Twym przypuszczeniem @1olek.
1olek2022-02-18 20:39:33 |
Juz 8 dostalo status OS pomimo ze odstawiono je niedawno i mialy status OG. Mozna wiec przypuszczac ze beda je powoli zlomowac.
Kamil Sikora2022-02-18 20:21:53 |
Dlatego, że naprawy okresowe (P4), które przechodziły w latach 2012-2015 w Ostrowie Wielkopolskim były ostatnimi naprawami P4 przed naprawą P5, miały zakres rozszerzony zawierający elementy P5 oraz zostały wykonane w trybie warunkowym. Stąd też po upłynięciu terminu ważności świadectw sprawności technicznej tych lokomotyw pojazdy dostają statusy "OG". Podobnie ma się sytuacja z ET42, które przeszły naprawy poziomu P4/7 (tak zostało to nazwane w dokumentacji) i obecnie według aktualnej interpretacji przepisów również są odstawiane ze statusami "OG". Wynika to z osiągnięcia kryterium czasowego (ponad 32 lata od budowy lub P5) oraz w niektórych przypadkach nawet kilometrowego (maksymalnie 3,5 mln km od budowy lub P5).
EN57fan2022-02-18 14:23:25 |
Z tego co słyszałem nie mają limitu czasowego od produkcji.
Cargulec1602022-02-18 14:15:51 |
a wiesz o czymś takim może jak okres między naprawami P5? najwyraźniej dla tych lokomotyw on minął i zostały odstawione
EN57fan2022-02-18 10:18:37 |
Dlaczego wszystkie odstawiane ET41 dostają statusy OG a nie OR? Akurat wszystkim teraz wypadają jakieś limity, czy to jakas "odgórna" decyzja? Ciekawe czy NG zostaną jeszcze wznowione, czy to co nie zdążyło przejść to już tylko Olmet?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.02106 sekundy, zapytań SQL: 8