Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
ET41-074
2021-09-19 - Tarnów - ET41-074 na terenie lok. Tarnów
D29 | |
Dodano | 2022-02-16 13:30:33 |
Przewoźnik | PKP Cargo S.A. |
Województwo | maĹopolskie |
Autor | Tp4 |
Wyświetleń | 1564 |
Akceptacja | auto_akceptacja |
Komentarze
EN57fan | 2022-02-23 11:12:59 | To dość ciekawy przypadek, bo w przypadku niższych numerów te 32 lata już dawno przed tymi rewizjami minęły. |
Kamil Sikora | 2022-02-23 10:43:33 | Wynikało z przekroczonych 32 lat od produkcji w przypadku prawie wszystkich egzemplarzy oraz stanu technicznego kwalifikującego maszyny już do naprawy P5. |
EN57fan | 2022-02-21 11:16:23 | Można coś więcej na temat tego "trybu warunkowego" rewizji ET41? Z czego to wynikało? |
Cargulec160 | 2022-02-19 18:03:42 | to samo dzieje się z lokomotywami serii EU07 4E oraz EU06, z tych pierwszych tylko 041 i 195 wykazują OG, z tych drugich tylko 01 i 12, reszta OS. |
STZSpotterLHS | 2022-02-19 13:33:26 | "dostały NG (przepraszam za pomyłkę) |
STZSpotterLHS | 2022-02-19 13:32:59 | Jak dla mnie, kasacja ET41 zważywszy na fakt, że ET42 powoli wypadają "papiery" i nie zanosi sie na to, zeby dostały OG, to czysta niegospodarność. Jeszcze troche to wszystko zezłomują i nie bedą mieli czym wozić. Nowych zamówień na lokomotywy dla PKPC poza 5 dodatkowymi Zimensami Vectronami MS nie widać póki co na horyzoncie. |
Kamil Sikora | 2022-02-18 20:56:18 | Zgadza się, niebawem zostanie to uzupełnione w naszej bazie. Zgadzam się z Twym przypuszczeniem @1olek. |
1olek | 2022-02-18 20:39:33 | Juz 8 dostalo status OS pomimo ze odstawiono je niedawno i mialy status OG. Mozna wiec przypuszczac ze beda je powoli zlomowac. |
Kamil Sikora | 2022-02-18 20:21:53 | Dlatego, że naprawy okresowe (P4), które przechodziły w latach 2012-2015 w Ostrowie Wielkopolskim były ostatnimi naprawami P4 przed naprawą P5, miały zakres rozszerzony zawierający elementy P5 oraz zostały wykonane w trybie warunkowym. Stąd też po upłynięciu terminu ważności świadectw sprawności technicznej tych lokomotyw pojazdy dostają statusy "OG". Podobnie ma się sytuacja z ET42, które przeszły naprawy poziomu P4/7 (tak zostało to nazwane w dokumentacji) i obecnie według aktualnej interpretacji przepisów również są odstawiane ze statusami "OG". Wynika to z osiągnięcia kryterium czasowego (ponad 32 lata od budowy lub P5) oraz w niektórych przypadkach nawet kilometrowego (maksymalnie 3,5 mln km od budowy lub P5). |
EN57fan | 2022-02-18 14:23:25 | Z tego co słyszałem nie mają limitu czasowego od produkcji. |
Cargulec160 | 2022-02-18 14:15:51 | a wiesz o czymś takim może jak okres między naprawami P5? najwyraźniej dla tych lokomotyw on minął i zostały odstawione |
EN57fan | 2022-02-18 10:18:37 | Dlaczego wszystkie odstawiane ET41 dostają statusy OG a nie OR? Akurat wszystkim teraz wypadają jakieś limity, czy to jakas "odgórna" decyzja? Ciekawe czy NG zostaną jeszcze wznowione, czy to co nie zdążyło przejść to już tylko Olmet? |
Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710