Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
183
EVN: 91 56 6 183 035-5 (SK-ZSSKC)
183 035-5
EVN: 91 56 6 183 035-5 (SK-ZSSKC)
61E/1-6214 numer fabryczny
1971 rok produkcji
53 Wiek pojazdu
Zlomowany status
8142 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1971-**-** | LD Žilina | ČSD - Československo | pitagoras23 |
1993-01-01 | brak danych | ŽSR - Slovensko | pitagoras23 |
2002-01-01 | RD Žilina | ZSSK a.s. - Slovensko | pitagoras23 |
2005-01-01 | brak danych | ZSSK Cargo a.s. - Slovensko | pitagoras23 |
2013-10-** | ----------- (dzierzawa) | Rail Polska sp.z.o.o (Bulk Transshipment Slovakia a.s.) | pitagoras23 |
2021-07-** | ----------- | Bulk Transshipment Slovakia a.s. | Petelicki |
2021-12-29 | Zlomowany +++ | Szczakowa Północ, Jaworzno | Petelicki |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1971-**-** | Škoda Plzeň | seledynowo-zielone | Produkcja | pitagoras23 |
2013-06-27 | ZOS Zvolen a.s. POLONIZACJA | pomarańczowo-zielono-czarne | Naprawa P4 Pantografy połówkowe | KazET21224142 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2013-06-27 | Lokomotywa wyposażona w pantografy połówkowe polskiej firmy EC Engineering typu 160EC | ----- | Kolejman75 |
2013-06-28 | Jazda próbna po naprawie rewizyjnej na trasie Žilina - Považská Teplá - Žilina | ----- | Kolejman75 |
2013-09-19 | Transport lokomotywy ze stacji Spisská Nová Ves przez Plaveč do stacji Nowy Sącz | ----- | Kolejman75 |
2014-03-23 | Transport drugiego Flirta3 wyprodukowanego przez Stadler Polska dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej na testy do Niemiec. Pociąg relacji Siedlce - Oderbruecke. | ----- | pitagoras23 |
2014-08-25 | Podczas prowadzenia pociągu towarowego 864026 relacji Świnoujście SIA - Imbramowice na szlaku Poznań Krzesiny - Gądki doszło do awarii. Pociąg został ściągnięty na stację Krzesiny w celu próby naprawy. | ----- | pitagoras23 |
2019-04-17 | Podczas przygotowywania lokomotywy do służby zaszło podejrzenie o pęknięciu podwozia lokomotywy. Odstawiona w stacji Legnica, gdzie następnego dnia luzem w planie 665444 pojechała z prędkością do 30 km/h do stacji Opole Czanowąsy w celu naprawy. | Inne problemy techniczne | Krzychu99 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710