Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Spalinowe zespoły trakcyjne i autobusy szynowe
->
SN83
EVN: 95 51 2 810 075-2 (PL-SKPL)
EVN: 95 51 2 810 076-0 (PL-SKPL)
EVN: 95 51 2 810 075-2 (PL-STP)
EVN: 95 51 2 810 076-0 (PL-STP)
SN83-006
EVN: 95 51 2 810 075-2 (PL-SKPL)
EVN: 95 51 2 810 076-0 (PL-SKPL)
EVN: 95 51 2 810 075-2 (PL-STP)
EVN: 95 51 2 810 076-0 (PL-STP)
WOJTEK
85478 numer fabryczny
1982 rok produkcji
42 Wiek pojazdu
Czynny status
6670 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1982-03-** | brak danychNederlandse Spoorwegen | Eksploatacja za granicą | Kolejman75 |
2012-12-** | ----------- | Sigma Tabor Sp. z o.o. | Kolejman75 |
2013-11-** | Koleje Śląskie sp. z o. o. (delegacja) | Koleje Śląskie sp. z o.o. (Sigma Tabor Sp. z o.o.) | Kolejman75 |
2014-**-** | ----------- | Sigma Tabor Sp. z o.o. | Kolejman75 |
2020-**-** | ----------- | SKPL Cargo Sp. z.o.o | Ryszard |
2023-07-** | Pomorski Zakład w Gdyni (dzierzawa) | POLREGIO Sp. z o.o. (SKPL Cargo Sp. z.o.o) | arctodus1111 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1982-**-** | Waggonfabrik Uerdingen AG | żółto-szare | Produkcja | Kolejman75 |
2013-07-** | Brak danych [Polonizacja] | niebiesko-białe | Naprawa glowna | Kolejman75 |
2023-07-xx | PRST Chojnice | czerwono-czarne + żółte drzwi | Naprawa P4 | Xamiecki |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2012-12-12 | Wyjazd pojazdu wraz z DH1 nr.3115 z Holandii do Polski | ----- | Kolejman75 |
2014-12-19 | W planie pociągu 454034/5 [Katowice Osobowa - Nakło nad Notecią] prowadzona przez 183 015-7 razem z SN82-003, SN82-001, SN83-001 trafia do ZNTK Paterek | ----- | pitagoras23 |
2023-07-** | Pojazd otrzymał imię: WOJTEK | Informacje dodatkowe | Kolejman75 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710