Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy parowe
->
Ty2
Ty2-565
3954/1943 numer fabryczny
1943 rok produkcji
81 Wiek pojazdu
Zlomowany status
956 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1943-**-** | brak danychJako 52 5676 | DRB | Tp4 |
1945-**-** | brak danychJako 52 5676 | MPS | Tp4 |
1946-**-** | brak danych | PKP | Tp4 |
1946-02-** | MD Bydgoszcz Wschódw lutym 1946r., sierpniu 1959r.,styczniu 1961r. wykazywany na stanie MD Bydgoszcz Wsch. | PKP | Pawel Telega |
1964-06-** | MD Iławaw czerwcu 1964r. wykazywany na stanie MD Iława | PKP | Pawel Telega |
1967-07-15 | Oczekuje zlomowania | Tp4 | |
xxxx-xx-xx | Zlomowany +++ | [bot] | przem710 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1943-**-** | Schichau-Werke Elbing | Brak danych | Produkcja Drzwi dymnicy: Wypukłe Wiatrownice: Brak danych Tender: 32D43 | Tp4 |
1946-02-26 | ZNTK Bydgoszcz w ZNTK jako 52 5676 | Brak danych | Naprawa srednia Drzwi dymnicy: Brak danych Wiatrownice: Brak danych Tender: Brak danych | Pawel Telega |
1950-08-21 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa glowna Drzwi dymnicy: Brak danych Wiatrownice: Brak danych Tender: Brak danych | Pawel Telega |
1956-07-30 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa glowna G2 Drzwi dymnicy: Brak danych Wiatrownice: Brak danych Tender: Brak danych | Pawel Telega |
1959-08-31 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa srednia S2 Drzwi dymnicy: Brak danych Wiatrownice: Brak danych Tender: Brak danych | Pawel Telega |
1961-02-28 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa glowna G3 Drzwi dymnicy: Brak danych Wiatrownice: Brak danych Tender: Brak danych | Pawel Telega |
1964-06-30 | ZNTK Bydgoszcz | Brak danych | Naprawa srednia S Drzwi dymnicy: Brak danych Wiatrownice: Brak danych Tender: Brak danych | Pawel Telega |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710