Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na
[email protected]Załoga IPT Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu. Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
121EVN: 91 54 7 121 065-7 (CZ-IDSC) 43E1-4088 numer fabryczny
1960 rok produkcji
65 Wiek pojazdu
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|
1960-**-** | brak danych | ČSD - Československo | Kolejman75 |
1993-01-01 | brak danych | ŽSR - Slovensko | Kolejman75 |
2002-01-01 | RD Žilina | ZSSK a.s. - Slovensko | Kolejman75 |
2005-12-** |
2012-06-** | ex. --> ET05-R003 | | |
2012-06-** | ----------- | IDS Cargo Česká republika | Kolejman75 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|
1960-**-** | Škoda Plzeň
| brak danych | Produkcja
| Kolejman75 |
2005-12-** | ZNTKiM w Gdańsku
| niebiesko - żółte [CTL] | Polonizacja
| Kolejman75 |
2012-06-** | Brak danych
| niebiesko - żółte [CTL] | Zmiana oznaczenia
| Kolejman75 |
2012-10-1* | KDS s.r.o. Kladno
| czerwone + białe paski | Naprawa P5
| Kolejman75 |
2020-07-** | ČMŽO s.r.o. Přerov
| blekitne + szare paski | Renowacja
| Olkol424 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|
2012-06-** | Lokomotywa po przenumerowaniu przez dwa miesiące pracowała u nowego czeskiego właściciela w starych barwach CTL [na czołach oznaczenie 121 065-7 po bokach stare ET05-R003] | ----- | Kolejman75 |
2013-08-05 | Prowadzi polskiego "Gryffina" E4MSU-001 na dwutygodniowe testy na torze doświadczalnym w ośrodku VUZ Velim. Lokomotywa odbywała tam próby pod napięciem przemiennym : 25 kV 50 Hz i 15 kV 16,7 Hz. 19.08.2013.r. nastąpił powrót lokomotywy z Velimia do Polski. Transport ponownie prowadziła 121 065-7. | ----- | Kolejman75 |
Fotografie
Fotografia | Opis |
---|
 | 2023-05-02 Mosty u JablukovaTransport piętrowych wagonów Deutsche Bahn używanych w latach ubiegłych w połączeniach serii CityNightLine relacji Murkan [DE]- Vrutky [SK]. Wagony zostały zakupione przez słowackiego prywatnego przewoźnika Yosaria Trains, który według internetowych źródeł jest pierwszym prywatnym słowackim operatorem, który w lipci 2022r. uzyskał dopuszczenie do uruchomienia pociągu sypialnego na zasadach komercyjnych w relacji Bratysława - Humenne, który według planów ma wyruszyć w grudniu 2023r. Przewoźnik posiada już kilka lokomotyw do obsługi tego pociągu. Są to: 240 075, 183 006-6 oraz 754 072-7, które będzie można spotkać podczas jazd testowych po słowackiej sieci kolejowej.
Wracając do zdjęcia, wykonane ono zostało na czesko - słowackim pograniczu nieopodal miasta Mosty u Jablunkova podczas jazdy szlakiem w kierunku stacji Cadca. Na czele ciekawe dwie lokomotywy przewoźnika IDS Cargo, historyczna E469 165, która miała długi epizod jazd w Polsce jako ET05-R003. Jako druga jechała zarejestrowana w Polsce 121 077-2 (ex. ET05-R002)
pitagoras23 autor 946 wyswietlen 1 komentarze |
 | 2020-08-07 Velky Osek121 065 z pociągiem towarowym w okolicach stacji Velký Osek | autor Pavel Drahan, licencja (CC BY-ND 2.0) źródło www.flickr.com
Olkol424 autor 951 wyswietlen 0 komentarze |
 | 2017-10-07 Czeska skodzinka wraz z składem beczek złapana gdzieś w Czechach.
kolejarz00 autor 1545 wyswietlen 0 komentarze |
 | 2013-08-21 Chałupki121-065 w służbie IDS-u oczekuje na swój pociąg który zabierze do Czech.
michciu22 autor 1915 wyswietlen 0 komentarze |
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.26474 sekundy, zapytań SQL: 27