Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Elektryczne zespoły trakcyjne
->
ED250
EVN: 93 51 2 370 085-5 (PL-PKPIC a)
EVN: 93 51 2 370 086-3 (PL-PKPIC b)
EVN: 93 51 2 370 087-1 (PL-PKPIC c)
EVN: 93 51 2 370 088-9 (PL-PKPIC d)
EVN: 93 51 2 370 089-7 (PL-PKPIC e)
EVN: 93 51 2 370 090-5 (PL-PKPIC f)
EVN: 93 51 2 370 091-3 (PL-PKPIC g)
ED250-013
EVN: 93 51 2 370 085-5 (PL-PKPIC a)
EVN: 93 51 2 370 086-3 (PL-PKPIC b)
EVN: 93 51 2 370 087-1 (PL-PKPIC c)
EVN: 93 51 2 370 088-9 (PL-PKPIC d)
EVN: 93 51 2 370 089-7 (PL-PKPIC e)
EVN: 93 51 2 370 090-5 (PL-PKPIC f)
EVN: 93 51 2 370 091-3 (PL-PKPIC g)
numer fabryczny
2014 rok produkcji
10 Wiek pojazdu
Czynny status
6542 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2014-07-** | ----------- | Alstom | pitagoras23 |
2014-10-31 | PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie | PKP Intercity S.A. | Poznanski_mech |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2014-11-14 | Alstom Savigliano | błękitno-szare | Produkcja | pitagoras23 |
2018-03-02 | Alstom Polska - Centrum Serwisowe w Warszawie | błękitno-szare | Naprawa P4 P4/1 | Ficek |
2021-08-05 | Alstom Polska - Centrum Serwisowe w Warszawie | błękitno-szare | Naprawa P4 P4/2 Internet bezprzewodowy WiFi | Ficek |
2024-09-25 | Alstom Polska - Centrum Serwisowe w Warszawie | błękitno-szare | Naprawa P4 P4/3 Internet bezprzewodowy WiFi | Ficek |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2014-07-24 | W planie PXE 412002/3 [Chałupki - Warszawa Grochów] prowadzone przez EU07-1525 trafia do Polski. | ----- | pitagoras23 |
2014-12-14 | Obsługuje pierwsze planowe połączenie EIP 6102/3 na trasie Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia. | ----- | pitagoras23 |
2017-10-13 | Na szlaku Słomniki - Miechów, podczas obsługi pociągu EIJ 3508/9 relacji Rzeszów - Gdynia Gł. doszło do połamania pantografu. Pociąg rozwiązany na dalszej drodze przebiegu. Z Warszawy uruchomiono skład zastępczy przy użyciu ED250-001. | ----- | pitagoras23 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710