Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy spalinowe -> ST44

ST44-2037


EVN: 92 51 3 630 034-8 (PL-PKPLS)

3781 numer fabryczny

1980 rok produkcji

44 Wiek pojazdu

Czynny status

3809 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1980-06-08MD Zamość Bortatycze
PKPDominik Piotrowicz
1997-02-01MT Zamość
PKPDominik Piotrowicz
1999-04-01MZ Zamość
PKPDominik Piotrowicz
1999-09-01Zakład Taboru w Lublinie
PKPDominik Piotrowicz
2000-05-01-----------
PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa sp. z o.o.Dominik Piotrowicz

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1980-**-**Fabryka Lokomotyw w Woroszyłowgradzie

zieloneProdukcja


listwy ozdobne
reflektory: zwykłe
Dominik Piotrowicz
2010-12-**PESA Bydgoszcz S.A.

zielone + żółte czołoModernizacja + NG
G1+M

reflektory: zez
klimatyzacja
Kamil Sikora
2010-12-**PESA Bydgoszcz S.A.

zielone + żółte czołoModernizacja + NG
G1+M

reflektory: zez
klimatyzacja
Kamil Sikora
2018-03-01PESA Bydgoszcz S.A.

niebiesko-białeNaprawa P4
1P4/1

reflektory: zez
klimatyzacja
Kamil Sikora

Fotografie

FotografiaOpis

2017-11-25 Bydgoszcz

Gagarin stoi na terenie PESY i oczekuje na naprawę rewizyjną.


Lukasz Gelda autor 1387 wyswietlen 0 komentarze

2013-08-18 Zamość

Bortatycze, lokomotywownia LHS


chester autor 440 wyswietlen 1 komentarze

2009-11-12 Zwierzyniec

Tandem w postaci ST44-2037 oraz ST44-2053 z mieszanym bruttem w kierunku Szczebrzeszyna mija p.o Zwierzyniec


m0ke autor 399 wyswietlen 0 komentarze

2005-08-13 Zwierzyniec

ST44-2037 na czele szerokotorowej "zdawki" do Biłgoraja przejeżdża, przez stację Zwierzyniec Towarowy. | autor Bartosz Sojda, źródło zamojskie.lubelskakolej.net


Rail CC autor 865 wyswietlen 0 komentarze

2003-09-09 Charsznica

a w każdym razie bliska okolica. Duet LHSowych gagarinów (drugi 2061) zatrzymał się na szczycie wzniesienia, by odpiąć pracujący popych. Ze względu na właściwości sprzęgu samoczynnego, niesprzęgnięty popych nie może sobie po prostu przestać pracować i zatrzymać się, dając pociągowi swobodnie jechać dalej w biegu.


chester autor 268 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.05743 sekundy, zapytań SQL: 27